איתור נזילה בדירה

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

איתור נזילה בדירהחשבון המים שלכם גבוה בצורה יוצאת דופן החדש למרות שלא נעשה שימוש יתר במערכות האינסטלציה? יכול להיות שיש לכם נזילת מים. יש מספר סימנים שיכולים להצביע על נזילה, חלק מהסימנים גלויים לעין בעוד שאחרים יכולים להיות בתוך הקירות, מה שנקרא בשפה המקצועית נזילה סמויה. איתור נזילה בדירה יכול להתבצע באופן עצמאי או על ידי בעל מקצוע – תלוי במקרה הספציפי. ריכזנו לפניכם את המידע המקיף לאיתור נזילה סמויה או גלויה, לפניכם המדריך המלא. 

 

מהם הסימנים של נזילה?

יש מספר סימנים שיכולים להעיד שמערכות האינסטלציה או האיטום לא עובדות כראוי. לפניכם מספר רמזים שיעזרו לכם להבחין בסימנים המוקדמים של נזילה וספוילר קטן, כדאי לפתור את הבעיה כמה שיותר מוקדם ולדעת לזהות את הרמזים:

  1. לחות – אם יש לכם לחות בקיר, בין אם מדובר על קיר גבס או בטון זהו אחד הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שמגיעה מהגג, מהצנרת או בכלל בימי החורף אפשר לגלות שאיטום החלון או הפתחים האחרים לא בוצע כראוי.
  2. כתמים – כתמים בקיר הוא שלב אחד מעל שלב הלחות. אם יש לכם כתמים על הקיר בגוון כתמתם ייתכן ויש לכם נזילה
  3. סדקים – גם סדקים יכולים להעיד על כך שהנזילה כבר חמורה. זאת אומרת, המים כבר פגעו בקיר ועקב כך נוצר סדק שיכול לגרום לנזילה לתוך הבית בצורה חמורה יותר ועד לכדי פגיעה בריהוט. הסדקים יכולים להופיע בקירות, בתקרה ואפילו ברצפות.
  4. שלוליות – זהו כבר סימן מובהק לנזילה. אם יש לכם שלוליות בתוך הבית (רוב בפינות הבית) יש לכם נזילה. מה שנותר לברר הוא מהיכן מגיעה הנזילה. למרות שיכול להיות שאתם חווים טפטופים מהתקרה, עדיין זה לא אומר שהתקלה מגיעה דווקא מאותה נקודה.
  5. עובש וריחות – אחת הסיבות שאנחנו נרצה לפתור את בעיית הרטיבות מהשורש היא בשל עובשים וריחות לא נעימים. מלבד לכך שהריח הלא נעים עשוי להפריע לשגרה שלנו, שאיפה של עובש לא בריאה ואף יכולה להוביל לבעיות רפואיות עם נשימה ממושכת. העובש נוצר בגלל עודף לחות, ולאו דווקא האזור של העובש הוא האזור בו יש נזילה. מלבד לכתמים, ריחות לא נעימים ועובשים אתם יכולים להרגיש בעיות בנשימה.
  6. חשבון מים – קיבלתם חשבון מים גבוה מהרגיל? סימן שיש לכם בעיה במערכת האינסטלציה. נכון, לעיתים יכול להיות שמדובר על טעות של מחשב או שבאמת השתמשתם יותר מהרגיל במים. אבל אם אתם מרגישים שלא נעשה שימוש גבוה ייתכן ויש לכם נזילה בצנרת – נזילה סמויה. זאת אומרת, אין לנו באמת שום רמז שמעיד על נזילה ועדיין חשבון המים גבוה יותר. אחד הדרכים לאתר את הבעיה היא על ידי סגירת כל הברזים בבית – אם שעון המים ממשיך לרוץ כנראה יש נזילה סמויה.

מחירון איתור נזילה בדירה:

המחיר של איתור נזילה בדירה משתנה בהתאם למיקום הרטיבות. שימו לב, כאשר מדובר על נזילה סמויה על בעל המקצוע לעדכן את הלקוח בדיוק מהיכן מגיעה הנזילה ואיך הוא פותר את הבעיה. המחירון של איתור נזילה בדירה כולל את השימוש במכשירים השונים. המחירון שאנו נציין משתנה בהתאם למיקום הנזילה, בהמשך נדגיש איך נקבע המחיר:

 

מיקום הנזילה מחיר שימוש במכשירים
גג דירת יחיד 1,500 ש"ח מצלמה תרמית
קיר בית 1,400-1,700 ש"ח מצלמה תרמית, מד לחות
רצפת דירה 1,400-2,000 ש"ח מד לחות, בדיקת לחץ במעגל סגול, בדיקת הצפה, מצלמה תרמית
צנרת 1,100-1,300 ש"ח בדיקת לחצים
מרפסת 1,700-2,200 ש"ח חיישן גז
ביוב פרטי 1,500-1,900 ש"ח חיישן גז, מצלמה תרמית

 

כפי שאתם רואים, המחיר מורכב גם בהתאם למיקום בו נמצאה הרטיבות וגם בהתאם לגודל החלל. ככל שהחלל גדול יותר כך העבודה של בעל המקצוע לאיתור הנזילה מורכב יותר. יש שימושים במכשירים שונים כמו מצלמה תרמית, בדיקת לחצים, חיישן גז ומכשירים אחרים שדורשים מבעל המקצוע יותר מקצועיות והסמכה. השימוש הפופולרי ביותר נעשה על ידי מצלמה תרמית.

איך בוחרים בעל מקצוע?

מדובר על תחום שנחשב למעט אפור. זאת אומרת, כל בעל מקצוע יכול לתת לכם שירות ואין אכיפה בהתאם להסמכה של בעל המקצוע. לכן, כאשר אתם בוחרים אינסטלטור שיגיע אליכם לבחון את מיקום הנזילה עליכם לתת דגש על בחירה חכמה. תוכלו לבחור בצורה נכונה על ידי סקירה מהירה באינטרנט, בדיקת מוניטין חיובי, אתר אינטרנט איכותי, זמינות של בעל המקצוע וכמובן כימיה שניתן לזהות כבר בשיחת הטלפון. 

בעל מקצוע אמין ומקצועי יעניק לכם שירות אדיב ובסוף העבודה יוציא לכם דוח מפורט בו הוא מציין את כל המכשירים בהם השתמש. שימו לב, לא תמיד בעל המקצוע יכול לאתר את התקלה ולפעמים יידרש להגיע פעם נוספת. במקרים כאלה עדיין יש לשלם לבעל המקצוע סכום שנע בין 150 ל-200 ש"ח עבור ביקור.  

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!