איתור נזילה חיצוני

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

איתור נזילה חיצונינזילות יכולות להופיע בכל אזורי הבית, בין אם מדובר על חלקו הפנימי של הבית ובין אם מדובר על חלקו החיצוני של הבית. איתור נזילה חיצוני כולל מספר מיקומים: חצר הבית, בריכה, קירות חיצוניים, מרפסות ועוד. ברגע בו לא ניתן מענה מהיר לנזילה חיצונית היא עשויה להתפשט ולהוביל לפגיעה לא רק בחלקו החיצוני של הבית. בשביל לאתר נזילה חיצונית עליכם לקרוא לבעל מקצוע שמגיע עם ציוד מתקדם. לפניכם כל מה שנדרש לדעת על איתור נזילה חיצוני. 

מהו איתור נזילה חיצוני?

איתור נזילה חיצוני כמעט תמיד נוגע למערכות מים חיצוניות. מערכות המים יכולות לכלול את מערכת הביוב, מערכת השקיה וצנרת שעוברת בחלק החיצוני של המבנה (חצר, מרפסת וכד'). בשביל לאתר נזילה חיצונית בעל המקצוע צריך להחזיק בידע נרחב וניסיון, שהרי איתור נזילה חיצוני דורש ידע מקיף ואמצעים שונים למציאת הנזילה מאשר איתור נזילה בדירה. יש מקרים רבים בהם נקרא בעל מקצוע לאיתור נזילה ולפעמים אותה נזילה יכולה להפוך לסיוט של דיירי הבית, במיוחד כאשר מדובר על נזילה שנמצאת בבריכה.

גם כאשר מדובר על איתור נזילה בצנרת חיצוני יש לבצע את העבודה בצורה יסודית ללא הרס. היום קיימים אמצעים חדשניים לאיתור הנזילה ולא נדרש להרוס ולשבור מבנים כדי לאתר את הנזילה. בשביל למנוע את הנזילה ייתכן ונדרש כן להרוס חלקים מסוימים וכמובן שלאחר מכן יש לתקן ולאטום כראוי. האיתור מבוצע בעזרת מצלמה תרמית, חיישן גז, סיב אופטי ועוד אמצעים שונים אחרים.

קראו עוד: מה עושים במקרה של נזילה מהתקרה בבניין משותף

כיצד מתבצע הליך האיתור?

הדבר החשוב ביותר להבין הוא שבעל מקצוע לא יכול לזהות את הבעיה לפני שהגיע למקום. אנחנו שמענו על לא מעט מקרים בהם בעלי מקצוע כבר "גילו" את הבעיה בשיחת טלפון או רק מראיה. חשוב לבצע את הבדיקות הרלוונטיות לפני שמגיעים להחלטה קריטית. תהליך האיתור מתבצע באמצעות מכשור מתקדם הכולל הזרמת גז לצנרת. במקרה בו לא נמצא פתרון בשיטה זו ניתן לנסות לפעול עם מצלמה תרמית. מצלמה תרמית הוא הפתרון היעיל ביותר, אך כאשר מקור הבעיה נמצא בעומק גבוה המצלמה לא יכולה לאתר את הנזילה.

מצלמה תרמית פועלת לפי רגישות בין חום לקור, על המצלמה מופיעים נקודות המצביעות על שינוי טמפרטורה. המקור של שינוי הטמפרטורה הוא זה שקובע היכן נמצאת הנזילה – שימו לב הנזילה יכולה להיות ביותר ממוקד אחד. אם לא עלו ממצאים בכל אחת משתי הבדיקות יש עוד דרכים לאתר את הנזילה כמו סיב אופטי. לאחר איתור התקלה כל מה שנותר לעשות הוא לפתוח את המרצפות ולתקן את הצנרת.

מהם הגורמים לנזילה?

יש מקרים בהם התקלה לא נמצאת בצנרת אלא בעיית איטום. זאת אומרת, קיימת רטיבות בקירות חיצוניים בגלל שעבודות האיטום לא בוצעו בצורה תקינה. הסימנים המעידים על בעיות איטום בקיר חיצוני (לאחר בדיקת צנרת) הם קילופי צבע, התנפחות של הקיר, עובשים (נדיר במקומות חיצוניים), סדקים בקיר ואחרים. הגורמים לנזילה יכולים להיות מגוונים, ייתכן שבכלל הבעיה היא לא שלכם, אלא מצד הצנרת של השכנים. לכן, איתור נזילה חיצוני מגיע במטרה אחת עיקרית – לקחת אחריות על עבודות התיקון. 

 

איך תוכלו לזהות נזילה?

ישנם שני סוגים עיקריים של נזילות: נזילה רגילה ונזילה סמויה. נזילה רגילה מופיעה בדרכים שציינו מקודם, היא משאירה אחריה סימנים שמראים לכם שאתם צריכים להזמין בעל מקצוע. מצד שני, נזילה סמויה בשלביה הראשונים לא נראית לעין. מה שאתם יכולים לעשות כדי לאתר נזילה סמויה הוא להסתכל בחשבון המים שלכם, אם חשבון המים שלכם גבוה מהרגיל ייתכן ויש לכם נזילה בבית או בחצר. דבר שני שאתם יכולים לעשות כדי לוודא שאכן מדובר על נזילה הוא לסגור את כל הברזים בבית, כל מקור מים שפועל באופן רציף או לא רציף (מכונות כביסה, מדיח כלים, השקיה חיצונית ועוד). בדקו את מד המים בשעון המים והמתינו כשעתיים לפחות, אם מד המים השתנה והמשיך לרוץ, סביר להניח שיש לכם נזילה בבית. 

קראו עוד: איתור נזילות מים בתוך הבית

כמה עולה איתור נזילה חיצוני?

המחיר של איתור נזילות משתנה בהתאם לבעל המקצוע, מורכבות העבודה ואופן ביצוע המלאכה. נסביר, הדבר הראשון שבעל המקצוע מסתכל עליו הוא עד כמה הגישה נוחה לאיתור הנזילה. במקרים בהם הגישה לא נוחה ויש לבצע פעולות שונות המכבידות על העבודה המחיר מתייקר. דבר שני, כל אינסטלטור נדרש להוציא דוח עבודה בסוף ביצוע המלאכה. בדוח מופיעים כל המכשירים בהם השתמש כדי לאתר את הנזילה, ככל שיש מעורבות גדולה יותר של ציוד המחיר יהיה בהתאם. השימוש הזול ביותר יהיה לרוב במצלמה תרמית, המחיר של שימוש במצלמה תרמית נע בין 1,100 ש"ח ועד 1,400 ש"ח. לאחר מכן ציוד שונה כמו חיישן גז, סיב אופטי ואחרים עשוי לייקר את המחיר לעד 2,000 ש"ח. לסיכום, איתור נזילה חיצוני נע בין 1,100 ש"ח ועד 2,000 ש"ח.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!