איתור נזילות מים בתוך הבית

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

ישנן דרכים רבות לאיתור נזילות מים בבית, אך רובן מחייבות להיכנס לעובי הקורה (תרתי משמע) בבית ולבדוק פיזית נזילות. זה יכול להיות קשה למדי ומאתגר, מכיוון שקשה לאתר נזילות מים אשר מציפות את פנים הבית, את הקירות וכולי. אז מה עושים?

למרבה המזל, ישנם כמה כלים שיכולים לעזור לכם עם איתור נזילת מים בבית מבלי לפרק מרצפות, לפרק תשתיות אינסטלציה, לקדוח בקירות בניסיונות לאתר נזילות וכולי. כלים אלה פועלים על ידי זיהוי לחות בבית, כמו גם כלים אשר מבוססים על טכנולוגיית אינפרה אדום והבדלי טמפרטורות בתוך קירות, מתחת למרצפות ובמיקומים שונים המאתגרים את איתור הנזילה.

הציוד הנכון לאיתור נזילות מים בבית

בין אם מדברים על איתור נזילת מים בתקרה, בקירות, או איתור רטיבות בבית, חשוב להבין כי איתור נזילות מתחת לריצוף או בכל מקום אחר – מצריך את הציוד הנכון. למשל, מצלמות תרמיות.

אלמלא מצלמות תרמיות לצורך איתור נזילות מים בבית, כדי לאתר את הנזילות, הייתה חובה לעשות בדיקה יסודית של הבית ולחפש סימני רטיבות. אבל עם המצלמות המשוכללות האלו, ניתן לאתר נזילות מים תוך דקות בודדות וככה לחסוך המון זמן יקר, מאמצים ואף כסף בכיס. מה עוד לגבי איתור נזילת מים בבית? המשיכו לקרוא.

מהי מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים וכיצד פועלת?

חוששים מפני איתור נזילה מתחת לריצוף? אם אתם חוששים מנזילת המים בתוך הבית שלכם, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לאתר את מקור הנזילות. איתור נזילות אינו תהליך מסובך, כל עוד יש לכם את הציוד הנכון. בתוך כך, אתם מוזמנים להכיר את המצלמה התרמית, שהיא מצלמה אשר מזהה נזילות מים. ציוד זה עובד על ידי זיהוי חום המים ומתריע בפני המשתמש על הבדלי טמפרטורות. למצלמה חיישן רגיש לחום הוא ויכול לזהות שינויי טמפרטורה בשדה הראייה שלה.

מצלמות תרמיות משמשות לעתים קרובות במסגרות תעשייתיות, שם הן מותקנות בדרך כלל על צינורות או ציוד אחר כדי לזהות דליפות פוטנציאליות לפני שהן גורמות לנזק גדול או שריפות. לפיכך, מצלמה תרמית יכולה לשמש לאיתור נזילות בצינורות, ברזים, מתחת לריצוף ומקורות מים אחרים. מה עוד לגבי איתור רטיבות בבית?

תפסו את הבעיה מבעוד מועד והימנעו מסיבוכים מיותרים

אין ספק, נזילות מים בתוך הבית יכולות להיות בעיה רצינית שיש לטפל בה בהקדם האפשרי. עם זאת, בעזרת הכלים הנכונים והידע המתאים, תוכלו לזהות נזילות מים בבית ולתקן את הבעיה לפני שהיא הופכת לגדולה מדי.

ככל שתקדימו לטפל בבעיה, ככה תוכלו למנוע שיפוצים יקרים שנדרשים לאחר איתור נזילת מים בתקרה וטיפול בבעיה. זכרו, ככל שתדחו את הבעיה של רטיבות בבית, ככה תגבירו את הסיכויים לצמיחת עובש, הגדלת אזורי הרטיבות, נזק מבני וכולי.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!