שירותי איתור נזילות – החשיבות בלבחור בחברה המתאימה למשימה

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

חברות אינסטלציה רבות, משתמשות במכשור מיוחד ומשוכלל שהוא חלק ממערך שלם של שירותי איתור נזילות. באמצעות ציוד משוכלל אשר כל מכשור, עוסק בתחום שונה של תשתיות המים והביוב, ניתן יהיה לאתר את הנזילה במהירות ובדיוק רב. כאשר מים חודרים למבנה, הם עשויים לגרום לנזקים בלתי הפיכים ולכן, כלחברת אינסטלציה שמכבדת את עצמה, תשקיע בציוד והכרה של העובדים לשימוש מקצועי בציוד התרמי. יש לדעת כיצד להשתמש במצלמה התרמית שהיא החשובה ביותר, לאיתור נזילות בקירות הבית או תחת הרצפות. מצלמה זו, אף יכולה לבדוק אם מדובר בכשלים באיטום, כאשר המים חודרים מהגג, או מהמעטפת החיצונית של הבית.

כך תמנעו במהרה נזק רב וחמור יותר

באמצעות שירותי איתור נזילות, תמנעו נזק גדול למבנה שלכם.לאחר איתור הנזילה, חברת האינסטלציה מבצעת בדיקה לצנרת באמצעות המצלמה התרמית, כך שתוכל לראות אם אחד מצינורות המים התנתק. יש לדעת, כי שירותי איתור נזילות, מצריכים ניסיון רב שנים בכל סוגי הנזילות. המצלמות התרמיות על כל סוגיהן,חודרות מבעד לקירות ומצלמות את הצנרת,כך שניתן יהיה לראות לפי הגוון על המסך, מהיכן נובעת הנזילה. מלבד זאת, יש לבצע ייבוש תת רצפתי, היות ולחיות עשויה לגרום לצרות צרורות למבנה וכן לבריאות בני המשפחה.

בדיקה ותיקון נזילות בשיטות לא הרסניות

י/ש לדעת, כי שירותי איתור נזילות מיועדים גם לבדיקות בצנרת וגם, לתיקון התקלה במינימום הרס.איתור נזילות מצריך ניסיון רב וכן, על חברת האינסטלציה, לתת אחריות מלאה על העבודה ובתקופת אחריות סבירה. שימו לב, כי נזילה עשויה להתחיל ברטיבות בקיר, אך אלה שדוחים את שירותי איתור נזילות ותיקונם, עשויים להוציא הוצאות בוהות יותר. מלבד הנזק, רטיבות כתוצאה מנזילה, עשויה לגרום לריחות צחנה, עובש, מה שיפגע בכלי הנשימה של בני הבית. גם משקופים עשויים לחטוף עובש ופטריות, רהיטים וכמובן בתשתיות השונות הכוללות תשתית חשמל, אשר רטיבות בחשמל, עשויה לגרום לסכנת חיים. לא ניתן להקל ראש בנזילות ומומלץ לא להיות שאננים, היות ועם הזמן, המבנה בו אתם נמצאים נמצא אף הוא בסכנה.

חשבון המים נפוח ולא איתרתם נזילה בבית? סימן שהנזילה היא תת קרקעית

מלבד נזילות בתוך המבנה, צוות האינסטלציה לא ירים ידיים ויספק שירותי איתור נזילות, גם תחת הקרקע. מדובר על חיסכון במים והוצאות כספיות מיותרות. החדשות הטובות הן שבאמצעות מכשור שונה לאיתור נזילות, כאר הכוונה היא למכשור שמתאים לנזילות תת קרקעיות, ניתן יהיה לאתר בדיוק רב את הנזילה וללא הרס הגינה, השבילים או את הקרקע בכלל. בגלל האיתור המדויק, אפשר יהיה לבצע חפירה קטנה ולהחליף את הצינור הפגום, מבלי להיכנס להוצאות נוספות של גינון, או הקמת שביל ריצוף חדש. את הצנרת הפגומה, מחליפים בשיטה של החלפת צינור ישן בחדש\מבלי להרוס את השטח.

החשיבות של שירותי איתור נזילות גם בצנרת תת קרקעית

ישנן סיבות ידועות לחשיבות של שירותי איתור מים בצנרת התת קרקעית. כאשר צינור המים נוזל, יהיה אובדן מים משמעותי. התקלה בצנרת המים התת קרקעית תוחמר, אם הבעיה לא תטופל. נזילת מים משמעותית, עשויה לגרום לנזקים שונים עם הזמן, לא רק לצנרת עצמה, כי אם לתשתיות נוספות בגלל הנזק שייגרם גם לצנרת הביוב. אחת מהסיבות הנפוצות לנזילה תת קרקעית היא נזק כתוצאה משורשי העצים. השורשים עשויים לפרוץ לצנרת המים. הסיבה השנייה היא פגיעה בגלל עבודות תת קרקעיות לא מקצועיות, כגון כלי עבודה מסוים שפגע בצנרת. הסיבה השלישית היא בלאי בצנרת המים, היות ועם השנים, הצנרת מתיישנת ובגלל שאין היא גלויה לעין, אנשים רבים נוטים להתעלם ממנה.

ההמלצה של חברות המציעות שירותי איתור נזילות היא, לבדוק היטב את הצנרת, לפחות אחת לשנה, כך שניתן יהיה להיות תמיד מעורים למה שקורה גם בצנרת התת קרקעית אשר נמצאת מחוץ לבית או למבנה. יש לפנות רק לחברות מוכרות ורצוי לאלה שנמצאים באזור מגוריכם, כך שלא תשלמו הוצאות מיותרות על מרחק רב וכן, תוכלו לשאול מכרים באזורכם אשר היו שבעי רצון מחברה אשר סיפקה להם שירותי איתור נזילות ואף תיקנו את הבעיה. יש לדעת, כי השיטות החדשות של תיקון נזילות, חוסכות לכם כסף רב וזמן יקר.

ראו גם: מומחה‌ ‌איתור‌ ‌נזילות‌ | איתור נזילות מקצועי

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!