איתור נזילות מים בצפון – איך מתבצע התהליך?

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

נזילות הן דבר שיכול להטריד אותנו עד מאוד. הן יכולות להוות בעיה אסתטית משום שהם מקלפות את הקירות, אך חמור מכך, הן יכולות להוות מפגע תברואתי משום שהן מייצרות פעמים רבות עובש שעלול להוביל לאלרגיות ובעיות נשימה מסוגים שונים. בנוסף, נזילות יכולות להיווצר בתוך הצנרת ואז הן גם מורידות את הערך של הנכס. למעשה, בעלי בתים או אנשים ששוכרים דירות בצפון, ניצבים בפני סיכויים גבוהים שבשלב מסוים הם יישארו ערים בלילה ויקשיבו לטפטוף המים, ללא ידיעה מאיפה הנזילה מתרחשת ועד כמה גרועה היא עלולה להיות.

יתכן גם מצב של הצפת המטבח כשהמדיח או מכונת הכביסה דולפים, או מצב של שלולית מים על הרצפה כתוצאה מחור בתקרה בגלל צינור שהתפוצץ. שירות איתור נזילות מים בצפון מגלה את המקור לדליפת המים ופותר את הבעיה במדויק. כאשר בוחרים מומחה לאיתור נזילות מים בצפון, חשוב שהוא ידע לשלב בין הידע המקצועי שלו לבין מכשור מתקדם המסייע למנוע הרס בקירות או בריצוף.

 

תרחישים מוכרים שאינם נדירים

נזקי מים בבית עולים סכומים גבוהים לתיקון, כמו גם בתשלום חשבונות המים, או תשלום לאינסטלטור על מנת שיבצע תהליך איתור נזילות מים בצפון על מנת לפתור את הבעיה. נכון שלא ניתן למנוע את כל הדליפות, אבל ניתן לנקוט בצעדים להפחתת הסיכון לנזק משמעותי לבית שלכם או לעלויות הגבוהות שתידרשו לשלם.

בחלק מהמקרים, נזילות אינן ניכרות באמצעות טפטופים מתמידים. האמת היא שברוב המקרים הן הרבה יותר עדינות עד שהטפטוף הופך לשיטפון, וזו הסיבה ששירות איתור נזילות מים בצפון בשלב מוקדם הוא המפתח לפתרון יעיל.

מתחילים את הבדיקה בהדרגה

תהליך איתור נזילות מים בצפון אפשרי גם אם הנזילה אינה גלויה. אינסטלטור מתחיל את הבדיקה עם סגירת כל הברזים ואז הפעלתם מחדש בהדרגה.

אם הלחץ גבוה מכפי שהיה, כנראה שזו דליפה. אבל לחץ מים נמוך במקלחת עשוי להתרחש גם בשל ראש מקלחת סתום, במצב שנובע מהצטברות אבנית, או אם המקלחת ממוקמת מעל האמבטיה שלכם, יכול להיות שיש לכם בעיה במקלחת או באמבטיה.

במקרים אלו, יש לנקות את ראש המקלחת באמצעות מסיר אבנית ולבדוק את לחץ המים שוב על מנת להבין אם הבעיה נפתרה. אם לא, יש להמשיך בתהליך איתור נזילות מים בצפון.

אתם בטח תוהים איך מזהים נזילת מים מתחת לאדמה

יש לתת את הדעת על בריכות מים או כתמי לחות על הרצפה ללא סימנים גלויים לדליפה בתקרה. גם ריחות רעים מהווים רמזים, כי דליפות תת קרקעיות נוטות להימשך זמן רב עד שהן מובילות לעובש וטחב, שמאופיינים בריחות מיוחדים. איתור נזילות מים בצפון מתבצע באמצעות שימוש בכלי לזיהוי נזילות. אינסטלטור משתמש בכלים מקצועיים שניתנים לחיבור לברז הראשי, והוא משתמש בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לפקח על טמפרטורת המים שעוברים דרך הברזים שלכם, כדי שניתן יהיה לקבוע במדויק שאכן מתרחשת נזילה סמויה בבית.

עם הזמן והכסף שכלי איתור נזילות מים בצפון חוסכים, שווה להשקיע בשירות אינסטלטור מקצועי במקום לשלם בהמשך עלויות גבוהות לתיקון בעיות נרחבות יותר.

בדיקת דוד המים

בעלי בתים או דיירים ששוכרים דירות בצפון ומאמינים שיש להם נזילה, אבל אין להם גלאי דליפות שמאתר את מקום הנזילה, יכולים להתחיל את תהליך איתור הנזילה עם בדיקת דוד המים, לפני שהם מזמינים שירות איתור נזילות מים בצפון.

יש לבדוק את השסתומים שמוציאים מים לדוד, ואם מתרחשת דליפה, היא תתגלה במהירות. אם המים אינם זורמים, חפשו סימנים לדליפה איטית, כולל סימנים על הרצפה מתחת לשסתום או צליל שריקה. זוהי אינה בעיה שניתן לתקן באופן עצמאי, כי דליפה עלולה להוות סימן לבעיה חמורה הרבה יותר, לכן מומלץ לפנות לשי רותי מומחה איתור נזילות מים בצפון.

 

עלות שירותי איתור נזילות מים בצפון

ברוב המקרים, העלות לשירות איתור נזילות מים בצפון נעה בין 1,300-1,800 ₪ לפני מע"מ. המחירים משתנים בעיקר בהתאם לרמת הניסיון של האינסטלטור והציוד המתקדם שבו הוא משתמש. ממה מורכבת העלות של שירותי איתור נזילות מים בצפון?

ובכן, יש כמה דברים שמשפיעים על המחיר של איתור נזילות:

  1. מורכבות הנזילה – ככל שהנזילה יותר מורכבת, ככה יותר קשה לאתר אותה ואז המחיר כמובן עולה בהתאמה.
  2. האם השירות כולל גם תיקון ולא רק איתור – יש מומחים שלא מבצעים תיקון נזילות אלא רק איתור של הנזילות באמצעות מכשור מתקדם. לכן, זה משהו שצריך לקחת אותו בחשבון ואם אתם רוצים שהשירות של התיקון יכלל במחיר, זה משהו שאתם צריכים לבדוק אותו.
  3. מיקום הנזילה – לרוב איתור נזילות באזורים חיצוניים מורכב בהשוואה לנזילה שנמצאת בתוך בית או דירה ולכן אם הנזילה שלכם בחוץ, כנראה שתצטרכו לשלם יותר.
  4. מכשור- ככל שהמכשור בו המומחה עושה שימוש יקר יותר לשימוש, ככה המחיר או העלות של איתור הנזילה, עולה יותר.

ראו גם: איתור נזילות מהביוב | בדיקת איתור נזילות

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!