מאתר נזילות מוסמך

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

מאתר נזילות מוסמךהתפקיד של מאתר נזילות מוסמך הוא להעניק שירות לכל מי שיש לו נזילה בבית מכל סיבה שהיא. עם זאת, שימו לב שלא כל מאתר נזילות מוסמך יתקן את מקור הנזילה. איתור נזילות במבנים מבוצע על ידי מכשור מתקדם. שימו לב, יש מכשירים המוצעים לכם בחנויות לכלי בית לאיתור נזילה באופן מוסמך כמו מצלמה תרמית וכד'. כאשר אתם מזמינים בעל מקצוע מנוסה הוא יבצע את העבודה עם ציוד שלא ניתן לרכישה ליד הפרטית, וכמובן ציוד מתקדם יותר 

מהם שלבי העבודה לאיתור נזילות?

השלב הראשון של איתור נזילות נוגע דווקא ללקוח. על הלקוח לזהות את הסימנים הראשונים של נזילה כדי לדעת מתי להזמין בעל מקצוע. ככל שנהיה ערניים יותר לסימנים המקדימים כך סביר להניח שנוכל לפתור את התקלה בצורה פשוטה יותר. בהמשך נדבר על זיהוי הסימנים, אבל כעת נראה איך פועל מאתר נזילות מוסמך כשהוא מגיע לזירה.

נזילה יכולה להיות בשני מוקדים עיקריים: מערכות הביוב, מערכת אספקת מים (וגם במערכת הסקה אך זה כבר פחות נפוץ).

מערכת הביוב היא מערכת שתפקידה לנקז לביוב את המים מחדרים רטובים (שירותים ומקלחות). במערכות הביוב יש צינורות שיכולים להגיע למצב של נזילה בשל בלאי טבעי, חוסר איזון וסיבות אחרות. הדרך הנכונה לבדוק אם מערכת הביוב היא מקור הבעיה היא על ידי בדיקת הצפה. הדרך הנכונה לאתר תקלה בתוך מערכת הביוב היא באמצעות חיישן גז. המוקד השני היא מערכת אספקת המים, בדרך כלל מערכת ההסקה ומערכת אספקת מים נמצאות בקשר ישיר ולכן, אופן הטיפול בשתי המערכות יהיה די זהה. מערכת אספקת המים היא המערכת המספקת מים לכל חללי הבית לשתייה, מכונות כביסה, מדיחי כלים והלאה. 

נוסף על כך, נזילה יכולה להיות גם בגלל בעיות איטום. נזילות בשל בעיות איטום יהיה מקורן מגג הבית או מפתחי הבית. בעיות איטום יכולות להיות בשל בלאי או קבלן איטום לא מקצועי. בדרך כלל מדובר על תקלות נפוצות בימי החורף כאשר יש גשם והמים מחלחלים דרך הקירות אל תוך הבית.

 

מתי צריך לקרוא לבעל מקצוע?

מאתר נזילות מוסמך מגיע לאחר קריאה של הלקוח, אבל הלקוח להיות ערני מספיק כדי לאתר שקיימת נזילה כמה שיותר מוקדם. יש סימנים המעידים על כך שמים מחלחלים לכם דרך הקירות. הנזילה יכולה להיות פנימית או חיצונית. כאשר מדובר על נזילה פנימית ההתבטאויות של הנזילה יהיו בכתמים על קירות, התנפחות צבע, קילופי צבע, עובש, ריחות לא נעימים ואפילו סדקים בקיר. כאשר מדובר על נזילה חיצונית נוכל לראות רטיבויות או את אותם סימנים שציינו על קירות סמוכים או על הריצוף. נזילות חיצוניות הן נזילות בגינה, בחצר, בבריכה, בגג ובמקורות שלא נמצאים תחת קורת גג. 

איך בוחרים מאתר נזילות מוסמך?

בחירת מאתר נזילות מוסמך לא צריכה להיות מורכבת אם אתם עושים את הבחירה בצורה חכמה שתטיב לכם. נסביר, על אף שמדובר על מצב לא נוח עדיין אתם צריכים להתאזר בסבלנות ולערוך השוואה חכמה ורק לאחר מכן להגיע להחלטה. בדרך כלל הדבר הבולט ביותר שנסתכל עליו הוא המחיר, אבל יש עוד מספר דברים שחשוב לבדוק לפני כן. השאלה הראשונה היא האם לבחור מאתר נזילות מוסמך שגם מבצע עבודות תיקון? החשש הגדול סביב הבחירה הזאת הוא שמאתר הנזילות יחפש דרכים לייצר לעצמו עבודה ובכך המחיר פשוט יהיה לא אופייני לתקלה.

מצד שני, לא נרצה לשלול את כל בעלי המקצוע שגם מבצעים עבודות תיקון מכיוון שיש גם מאתרי נזילות שכן עונים להגדרות המקצוע ועובדים בצורה אדיבה. בכל אופן, בקשו לפני תחילת העבודה דוח ליקויים בו הוא מסביר מהיכן נובעת התקלה וכיצד לפתור אותה, בקשו הצעת מחיר וקבלו החלטה אם המחיר מתאים לכם או לא. הדרך השנייה לבחור מאתר נזילות מוסמך הוא על ידי בחינת טווח המקצועיות שלו. בחנו מה הציוד בו משתמש בעל המקצוע, על בעל המקצוע להחזיק בכל הציוד המתקדם: מצלמה תרמית, חיישן גז, מד לחות וסיב אופטי. 

 

כמה עולה שירות מאתר נזילות מוסמך?

השירות של בעל המקצוע נע בטווח של 1,000 עד 2,200 ש"ח ברוב המקרים. המחיר נע בטווח זה לפי הציוד בו נדרש בעל המקצוע להשתמש ובהתאם למיקום בו נמצאת הנזילה. כאשר מדובר על מקום נגיש וכל הציוד בו צריך בעל המקצוע להשתמש היא מצלמה תרמית המחיר יהיה בטווח של 1,000 עד 1,400 ש"ח. מצד שני, כאשר בעל המקצוע מרבה להשתמש בציוד מכיוון שלא ניתן לאתר בקלות את מקור התקלה המחיר יחלו מ-1,400 ש"ח ומעלה. לכל ציוד יש את טווח השימוש שלו, לדוגמא מצלמה תרמית לא יכולה להגיע לעומק גבוה ולכן לא תהיה שימושית למערכות הביוב. סיב אופטי מתאים רק לנזילות במצב מתקדם ואילו חיישן גז יכול לפעול לעומק של 12 מטרים. במקרה בו בעל המקצוע לא הצליח לאתר את התקלה יהיה עליכם לשלם רק עבור ביקור, כ-200 ש"ח עד 500 ש"ח. 

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!