בדיקת נזילות מים מחיר

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

בניגוד לתפיסה הרווחת, ישנם מקרים רבים בהם נזילת מים ניתנת לאיתור בקלות רבה למדי. יחד עם זאת, ישנם גם לא מעט מקרים בהם עלול תהליך איתור הנזילה להפוך לדרמה של ממש, במיוחד אם מאצילים את המשימה על איש המקצוע הלא נכון. אחת הצורות הטובות ביותר להמחיש את הפערים בין חוויית איתור הנזילה במקרים שונים היא העובדה שבהזמנת בדיקת נזילות מים מחיר השירות יכול להשתנות בפערי ענק בין מקרה למקרה. מדוע זה קורה? מה מקשה כל כך על תהליך איתור הנזילה ומדוע לא ניתן לקבוע כי המקום בו נראה סימן הרטיבות הוא גם המקום בו מתרחשת הנזילה? האם זה נכון שלצורך איתור הנזילה יהיה עליכם לעבור תהליך של הרמת מרצפות ושבירת קירות? מהן הטכניקות המודרניות הקיימות היום לאיתור נזילה בצורה מהירה, קלה ויעילה ללא נזק היקפי כלל? את כל התשובות לכל השאלות, נותנים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת nuflow, המתמחה באיתור נזילות מים בכל היקף ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

אז מה משפיע על היקף הקושי באיתור נזילת מים?

ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, ישנם מקרים של איתור נזילת מים, בהם תהליך האיתור מסתיים בתוך פחות משעה וכל יתר זמן העבודה מוקדש לתיקון הנזילה. במקרים אחרים יכולים להידרש ימים שלמים רק כדי לאתר את הנזילה וזה אומר שגם יתבצעו המון שבירות של קירות והרמת מרצפות, כאמור רק כדי לאתר את הנזילה. כשבוחנים את הסיבה לפערים אלה, מוצאים את התשובה באופן ההתנהגות של המים. המים שואפים לזרום תמיד בהתאם לכוחות המופעלים עליהם והם תמיד יחפשו את הנתיב שבו הכי קל להם לנוע. החל מהרגע בו המים דולפים מהצינור אל תוך הקיר, הכוח שפועל עליהם בצורה המשמעותית ביותר הוא כוח המשיכה. כוח זה מוביל אותם כלפי מטה ובכיוון הזה הם ינועו בנתיב הקל ביותר, הנתיב שבו הם יכולים לנוע בצורה הקלה ביותר.

במקרים רבים, נתיב זה עובר בתוך הקיר עצמו וכלל לא מוביל אל פני השטח של הקיר. זה אומר שהמים יכולים לנוע לאורך מרחקים ארוכים בתוך הקיר לפני שהם מבצבצים החוצה ויוצרים את סימן הרטיבות. במקרי קיצון, יכול להיווצר אצלכם סימן רטיבות בגין נזילה שמתרחשת בכלל שתי קומות מעליכם. במקרים אחרים, סימן הרטיבות יכול להופיע באחד מחדרי השינה על אף שהנזילה מתרחשת בכלל בחדר האמבטיה ואולי בכלל בחדר האמבטיה של השכן מלמעלה. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם המים יוצאים מן הצינור ומייד מוצאים את הדרך אל פני השטח ובמקרים אלה האיתור הוא הקל ביותר, שכן אפשר לשייך את מיקום הרטיבות עם המיקום שבו עוברת הצנרת. במצב דברים זה, יכול להיווצר פער של ממש ברמת הקושי הנדרשת לאיתור נזילה אחת לעומת איתור נזילה אחרת וזה הסיבה שבהזמנת בדיקת נזילות מים מחיר הבדיקה יכול להשתנות באופן דרמטי ממקרה למקרה.

מה המחיר של בדיקת נזילות

ובכל זאת, יש פתרון

מן הסתם, אותם מקרים בהם אנשים נאלצים ממש "להפוך" את כל הבית שלהם רק כדי לאתר נזילה אחת קטנה בצנרת הם אלו שכולנו שומעים עליהם והם אלו שמכניסים בליבנו חשש מהעומד בפנינו. יחד עם זאת, אין כל מקום לחשש. אנחנו חיים היום בעידן שבו אפשר לאתר כל נזילה בקלות ובמהירות, בלי לפגוע אפילו בטיח של הקיר וכל מה שאתם צריכים לעשות כדי להבטיח שכך אכן יקרה גם במקרה שלכם הוא, הוא להזמין את איש המקצוע המתאים למשימה. איש המקצוע המתאים למשימה הוא איש מקצוע שיודע להציע לכם את אחת מבין שלוש הטכנולוגיות הבאות לאיתור נזילות:

איתור נזילות באמצעות גלי רדיו – בדיקה המבוצעת באמצעות מכשור מיוחד השולח גלי קול אל הקיר וקולט את הגלים המוחזרים ממנו. בהתאם לפער בין הגל שנשלח לגל שנקלט חזרה, בונה המכשיר מפה של צפיפויות בתוך הקיר, מפה המאפשרת לאתר מים (שהם צפופים מאוד) ואף לזהות את התצורה שלהם ונתיב התנועה שלהם בתוך הקיר.

צילום טרמי – צילום טרמי היא בדיקה המבוצעת באמצעות מצלמה טרמית המצלמת את הקיר ובונה תמונת פערי טמפרטורות. מאחר והמים ישמרו על טמפרטורה אחידה בכל השטח בו הם פרושים, ניתן לזהות תבניות של פיזור המים ואף את נתיב התנועה שלהם בקיר.

הרחת גז – בדיקה זו מבוצעת באמצעות ריקון הצנרת ממים והזרמת גז אל תוך הצנרת. לאחר מכן עוברים בקרבת הקיר עם חיישני הרחה והמקום בו מזהים החיישנים את ריח הגז הוא המקום ממנו דולף הגז מתוך הצינור אל חלל הקיר וזהו למעשה המקום בו קיימת פגיעה בצנרת וממנו נובעת הנזילה.

הדבר החשוב להבין לגבי נזילות אלה הוא שבהזמנת בדיקת נזילות מים מחיר בדיקה כזאת, לא רק שהוא נמוך יותר מהבדיקה המסורתית של ניחוש וטעייה, הריסה ושבירה, אלא שהוא לעולם לא יגיע לעלויות הנדרשות בהרמת מרצפות ושבירת הקירות רק כדי לאתר את הנזילה. באמצעות אחת מהטכניקות הללו, ניתן לאתר את הנזילה בתוך דקות ספורות וברמת דיוק גבוהה מאוד, מה שחוסך לכם גם בזמן, גם בכסף וגם בעוגמת נפש, שעם טכנולוגיות אלה פשוט אינה קיימת.

האם ישנה טכנולוגיה עדיפה?

ככלל, התשובה היא לא. כל שלושת הטכנולוגיות יכולות להשיג תוצאות דומות בתהליכי איתור נזילות. יחד עם זאת, ישנה בהחלט השפעה של סוג הקיר (בטון או בלוקים), מיקום הקיר (חיצוני או פנימי) ושל פרמטרים נוספים, על האפקטיביות של כל אחת מן הבדיקות. פרמטרים אלה משפיעים על הצפיפות של הקיר, על הטמפרטורה הממוצעת שלו ובהתאם לכך גם משפיעים על היכולת של כל אחת מהטכנולוגיות הללו לזהות את נתיב המים בצורה מובהקת יותר או פחות. מהסיבה הזאת, בהזמנת בדיקת נזילות מים מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שעל פיו אתם רוצים לבחור את נותן השירות, אלא גם לבחון את סוגי הטכנולוגיות שעימן הוא עובד. בהתאם לתנאים בשטח, יוכל איש המקצוע לקבל החלטה לגבי הטכנולוגיה המתאימה ביותר ולבחור א האמצעים באמצעותם תבוצע הבדיקה. למרבה הצער, גם אם איש המקצוע מציע טכנולוגיה אחת בלבד, הוא לעולם לא יודה בפניכם מראש שהטכנולוגיה מתאימה פחות לנסיבות הספציפיות אליכם ולכן תמיד עדיף לבחור איש מקצוע שמציע לפחות שתיים מתוך שלושת הטכנולוגיות הללו.

חברת nuflow היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של איתור נזילות מים וביוב. החברה מפעילה סוגים שונים של טכנולוגיות איתור נזילות ומתחייבת לאיתור הנזילה בצורה מדויקת ומקצועית ללא כל נזק היקפי למבנה ובתוך זמן קצר. בחברת nuflow תוכלו ליהנות מרמה מקצועית גבוהה בביצוע בדיקת נזילות מים מחיר אטרקטיבי ותחרותי ביחס למחיר השוק וכמובן צוות מקצועי שעומד לרשותכם לאורך כל הבדיקה וגם לאחריה. כמו כן, החברה לא רק מאתרת את הנזילה אלא גם מבצעת את כל עבודות התיקון הנדרשות על מנת להחזיר את תפקוד הצנרת למצב של מאה אחוז. כל שירותי החברה מבוצעים על ידי טכנולוגיות מתקדמות בתחום איתור נזילות מים ועבור כל שירות מעניקה החברה אחריות מלאה על כל מרכיבי השירות.

יש בביתכם נזילת מים? נזילות מים הן דבר נפוץ מאוד, במיוחד במבנים ישנים. כיום, יש שיטות רבות ומגוונות לאיתור נזילות. על מנת להבין למה אתם צריכים לנגב כל היום טיפות מים מהרצפה, עליכם להזמין איש מקצוע שיאתר את מקור הנזילה.

אנחנו בnu-flow פה לשירותכם, על מנת להעניק לכם שירות ברמה גבוהה עבור איתור נזילות בכלל ואיתור נזילות במצלמה טרמית בפרט.

נזילות מים – למה זה קורה?

כפי שציינו, נזילות מים הן דבר נפוץ מאוד ויכולות להגרם מסיבות רבות. שתי סיבות מרכזיות להווצרותן של נזילות בבית. הסיבה הראשונה היא איטום לא מספיק של הגג. כאשר הגג לא אטום בצורה טובה מספיק גשם אחד על מנת לגרום למים לחלחל לתוך הבית ולגרום לנזילת מים רצינית. אם גשם אחד מספיק, אינכם רוצים לדעת מה קורה בימי החורף הקשים. הסיבה השניה היא שצנרת הביוב לא תקינה ונזילת המים מתרחשת מתוכה. בצנרות ישנות יכולות להיות תקלות רבות, יכולים להווצר סדקים וסתימות, החלודה מצטברת וכל אלה גורמים לנזילות מים. למעשה, ככל שהבית בו אתם מתגוררים ישן יותר, כך עולה הסיכוי שתופיע לכם נזילת מים.

לאחר שהבנו את הסיבות להווצרות נזילות מים, נבין איך נזהה שיש אצלנו נזילה. ישנם שני סימנים מרכזיים לזיהוי נזילת מים. הסימן הראשון יהיה הופעתם של כתמי רטיבות על קירות ביתכם, או בתקרה. במידה ואתם מזהים כתם רטיבות או במקרים חמורים כתם הרטיבות אף יהפוך לטפטופים בלתי פוסקים על ראשכם, הדבר מעיד על נזילה. הסימן השני שיעיד על נזילת מים בביתכם הוא חשבון המים שלכם. במידה וקיבלתם חשבון מים גבוה מהחשבון אותו אתם רגילים לקבל הדבר יכול להעיד על נזילת מים. על מנת לוודא זאת, אתם יכולים לסגור את ברז המים ולבדוק אם שעון המים ממשיך לרוץ.

בעבר, איתור נזילות היה תהליך ארוך וקשה. על מנת לאתר נזילה היה צריך לשבור את הקירות או הרצפה בבית ולחפור לצנרת. שיטה זו הייתה גורמת להרס הבית ולנזקים שלא קשורים בכלל לנזילה. כיום, הקדמה הטכנולוגיות והתפתחותן של שיטות העבודה מאפשרת איתור נזילות מים בקלות וללא צורך בהרס הבית.

איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר – איך זה עובד?

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לאיתור נזילות היא מצלמה טרמית. איתור נזילות במצלמה טרמית הוא תהליך שלוקח מספר שעות. אז איך זה עובד? במצלמה הטרמית יש קרני אינפרא אדום שרגישות לחום ולכן הן מסוגלות לזהות הפרשי טמפרטורה שונים באזורים מסוימים בצנרת המים. הדבר הראשון שאיש המקצוע יידרש לעשות בשביל איתור נזילות במצלמה טרמית, הוא לחמם את המים במערכת המים שלכם ולהזרים אותם בצנרת המים. לאחר מכן, איש המקצוע יעבור עם המצלמה הטרמית לאורך הצנרת על גבי הקירות או הרצפה וינסה לאתר הפרשי טמפרטורות שונים. המים החמים שזורמים בצנרת המים, יגיעו למקום הנזילה,  יצאו מהצנרת ויחממו את האזור של הנזילה. המצלמה הטרמית תזהה את האזור המתחמם על ידי המים. המצלמה תסמן לנו את הטמפרטורות השונים על ידי שימוש בצבעים שונים והצגתם על גבי מסך.

השימוש במצלמה טרמית נחשב ליעיל מאוד אך יש לו חסרון אחד מרכזי. השימוש בקרני אינפרא אדום מגביל את טווח הבדיקה של המצלמה הטרמית לסנטימטרים בודדים בלבד. לכן, במקומות בהם הצנרת עמוקה, איתור נזילות במצלמה טרמית יהיה לא אפקטיבי.

איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר – מי בוחר את השיטה?

מצלמה טרמית לאיתור נזילות היא אחת השיטות הנפוצות ביותר, שמתבצעת ללא הרס המבנה וללא גרימת נזקים. את השיטה בה כדאי להשתמש לאיתור הנזילות בבית שלכם, יבחר איש המקצוע. אנשי המקצוע מכירים את המכשירים ומבינים איך מבנה הבית שלכם מתאים לכל מכשיר, ולכן יידעו להחליט על השיטה האפקטיבית ביותר. מכשיר אקוסטי, לדוגמא, עובד על גלי קול ויודע לזהות קולות של טפטוף לאורך הצנרת. אך, השימוש במכשיר זה נחשב לנדיר מאוד מאחר ובמקרים רבים הנזילה שקטה וקשה לזהות אותה. בשימוש בשיטת חיישן הגז למעשה מאתרים דליפת גז ולא דליפת מים. הדבר אומר שאיש המקצוע ייאלץ לרוקן את מערכת המים שלכם ממים ולהחדיר לתוכה גז. אין מה לחשוש מכיוון שהגז לא מסוכן ומורכב מ95% חנקן ו5% מימן. במידה שיש דליפת גז, חיישן הגז יתריע לנו על המקום בו הוא מזהה את הדליפה וכך נדע היכן יש נזילה. טווח השימוש של חיישן גז הוא עמוק מאוד ויכול להגיע למטרים רבים בתוך האדמה מה שהופך את השימוש בחיישן גז ליעיל מאוד. אך אם לא מדובר בצנרת עמוקה, אף איש מקצוע לא יעדיף להשתמש בחיישן זה מאחר ועבודת ההכנה לשימושו היא קשה ולוקחת זמן רב.

איתור נזילות במצלמה טרמית – מחיר השימוש?ֿ

התשובה לשאלה זו היא אינה חד משמעית מכיוון שלמצלמה הטרמית אין מחיר קבוע. הסיבה לכך, היא שהמחיר לאיתור נזילות נקבע על פי הקושי באיתור הבעיה ולא על פי השיטה בה מאתרים את הבעיה. כמובן שלשיטה תהיה השפעה על המחיר הסופי, אך עיקר המחיר ייקבע על פי הבעיה. הדבר אומר שרק לאחר שאיש המקצוע יגיע אליכם ויבין את חומרת הבעיה ואת הקושי באיתורה הוא יוכל לתת לכם הצעת מחיר סופית. מה שכן ניתן להגיד על המחיר של איתור נזילות במצלמה טרמית הוא שהמצלמה הטרמית נחשבת לפתרון הפשוט והזול ביותר. בהנחה שהמצלמה הטרמית מתאימה לאיתור הנזילה בצנרת שלכם (בהנחה שהצנרת לא עמוקה מידי), היא נחשבת לדרך יעילה מאוד. לעומת המצלמה הטרמית, חיישן הגז הוא אמצעי שלוקח זמן רב ועבודה ההכנה שלו קשה מאוד והמכשיר האקוסטי נחשב לנדיר ויקר יותר. המצלמה הטרמית מעניקה פתרון מהיר ופשוט.

איך נמצא שירות טוב עבור איתור נזילות במצלמה תרמית?

על מנת לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית עליכם להזמין איש מקצוע. איש המקצוע אותו אתם צריכים הוא אינסטלטור. לבחירת איש המקצוע יש חשיבות רבה בכל מה שקשור לתקלות בבית בכלל ובאיתור נזילות בפרט. כיצד תבחרו באיש מקצוע טוב?

במידה ואינכם מכירים אינסטלטור מומלץ, עליכם לבצע סקר שוק. עליכם לבדוק את כל אנשי המקצוע והחברות שנחשבים כאופציה רלוונטית עבורכם מבחינת מחיר, מיקום וזמינות. לאחר צמצום האופציות, מומלץ ליצור קשר עם כל אחד מאנשי המקצוע ברשימה ולהתרשם מהם באופן אישי. בעזרת שיחה עם האדם, תוכלו להתרשם מאופיו של איש המקצוע. בשיחת הטלפון תוכלו לבדוק האם איש המקצוע נשמע חסר סבלנות כלפיכם וכלפי השאלות שלכם? האם הוא נשמע מקצועי? האם יש לו תשובות לשאלות שלכם? בשיחה תוכלו לוודא מה הכלים שיש ברשותו על מנת לאתר נזילות. אם התשובה תהיה לא מקיפה ולא חד משמעית, הדבר מגדיל את הסיכויים שמדובר בבעל מקצוע לא איכותי. ככל שיהיו בבעלותו של איש המקצוע יותר כלים ומכשירים לאיתור נזילות וככל שהוא יידע להסביר לכם על כל אחד מהם יותר, כך מדובר באדם מקצועי יותר. אחרי שאתם מחליטים על איש מקצוע שנראה לכם איכותי, תמיד אפשר לקרוא עליו מידע ולחפש ביקורות והמלצות.

אצלנו בnu-flow תמצאו את אנשי המקצוע המקצועיים והטובים ביותר, צרו איתנו קשר.

 

לא פעם נתקל אדם בגילוי רטיבות על הקיר או בקילוף בצבע אשר נובע מנזילה מסוימת. כאשר אנו לא מטפלים כראוי בנזילה, אין באפשרותנו לשים לה קץ. חלק מן האנשים, המפסיקים לראות סימנים של רטיבות ועובש חושבים ישר כי אותה בעיה הסתיימה. אך לא כך הדבר! דעו לכם כי החל מהרגע בו ראיתם נזילה או רטיבות עליכם לפעול בהקדם האפשרי לטובת בדיקת נזילות מים מחיר ולדעת מהו מקור הבעיה ומהיכן היא מגיעה.

האמנם, בעיות של נזילות גורמות לנזקים אשר נראים לעין. אך יחד עם זאת, לעיתים הנזילה עצמה גורמת לבעיות פנימיות במבנה אותן אין באפשרותנו לראות ולכן לעיתים כאשר לא מוצאים את מקור הבעיה יש לבצע בדיקות פולשניות.

מהי בדיקת נזילות מים מחיר?

בדיקת נזילות מים הינה בדיקה שמבוצעת למטרת איתור מקור נזילות. פעמים רבות, אנשים יודעים שיש להם נזילה, אך לא יודעים היכן נמצא מקורה ולכן עליהם לבצע בדיקת נזילות מים בכדי לאתרה. חברת נופלו לאיתור נזילות הינה חברה העוסקת במתן שירותים של בדיקות נזילות מים. היא עושה זאת במשך שנים רבות ובעלי המקצוע אשר עובדים בחברה עושים את עובדתם בצורה המקצועית והנאמנה ביותר יחד עם נתינת הסברים מדויקים ושקיפות מלאה אל מול הלקוחות.

בכדי לאתר נזילה ניתן לפעול בדרכים הבאות:

  1. הדרך הוותיקה והישנה- הרמת מרצפות, שבירת קירות וכד'.
  2. הדרך החדשנית- שימוש במכשור דיגיטלי על מנת לאתר את הנזילה.
    שימוש במכשירים חדשניים כגון:
    • מצלמה תרמית: שימוש במצלמה העובדת בעזרת גלי אינפרא. מצלמה זו מתרגמת הפרשי טמפרטורות לצבעים שונים כגון צהוב, כחול, אדום, כתום וירוק ובעזרת צבעים אלה מסמנת לבעל המקצוע מהו מקור הנזילה המדויק ללא צורך בפתיחה פיזית של שום פרט במבנה הקיים. לאחר הבדיקה של המצלמה התרמית תבוצע פתיחה מדויקת וזעירה של המקום. איתור נזילות במצלמה טרמית הינה עבודה יעילה, מדויקת, זריזה ומביאה לרוב לתוצאות מעולות.
    • חיישן גז: השרברב מזריק לתוך הצנרת גז חנקן ולאחר מכן עובר על הצנרת. מעשה זה גורם לכך שבמידה ויש סדק בצנרת או חור מסוים, הגז יצא ממנו וכך המכשיר בעל החיישן לאיתור גז יזהה את המקום התקול וייתן לאינסטלטור להבין שכאן נמצא מקור הבעיה לנזילה הנמשכת.
    • מכשיר העובד על גלי קול– כאשר ישנה נזילה, אנו בני האדם לא מסוגלים לשמוע את רעש המים הפנימי. לכן, קיימים מכשירים כגון אלה אשר עובדים על בסיס גלי קול ובאפשרותם לשמוע למשל רעש של פיצוץ בצנרת היכול לרמז לשרברב כי מוקד הנזילה אותר.

אלו שלושת המכשירים האידיאלים אשר משתמשים בהם כיום על מנת לאתר נזילות. לעיתים ולמרבה הצער למרות הימצאותם של מכשירים אלה התקלה סבוכה יותר משחושבים. לכן כלל המכשור הנ"ל לא מסייע ובכדי להגיע לפתרון ולבדיקת הנזילה יש צורך בשיטה הישנה באמצעות פתיחת המרצפות/ קירות/ תקרות.

בדיקת נזילות מים מחיר במקרה של סכסוך משפטי

לעיתים, דיירים רוכשים בתים חדשים מקבלן או לחלופין אנשים רוכשים דירות יד שנייה ללא ידיעתם על הימצאות נזילות בדירה. לעיתים מקרים אלה מגיעים לסכסוכים משפטיים גדולים המלווים בעורכי דין ולכן יש צורך במסמך רשמי מבעל מקצוע אותו ניתן להציג בנושא של בדיקת נזילות מים.
במקרים אלו יש לפעול בצורה הבאה; ניתן לפנות לחברות הנדסיות אשר מבצעות בדק בית מורחב ומעניקות ללקוח הרוכש מהן את השירות דו"ח מסודר, מפורט ומקצועי החתום על ידי מהנדס- אותו ניתן להציג בפני בית המשפט. לעיתים דוח שכזה הוא ההוכחה האידאלית עבור סכסוך משפטי בגין נזילה/ רטיבות אשר נוצרה או שלא נתגלתה בתום לב על ידי המוכרים במעמד חתימת החוזה.

בדיקה נוספת בנושא בדיקת נזילות מים

צילום קווי ביוב- לעיתים ניתן לבצע צילום על מנת לאתר את מקורן של הנזילות. ישנה מצלמה מיוחדת אשר יכולה להציג בפני בעלי המקצוע את מקור התקלה ובאמצעות צילום זה ניתן לטפל בבעיה לא צורך בשבירת מרצפות וללא צורך בהריסה כלל של מבנה קיים.

האם לאחר שביצענו בדיקת נזילות מים וטיפלנו בבעיה, יש לפעול באופן מידי לסגירת המקום?

התשובה היא חד משמעית לא. במקרים בהם היה על בעל המקצוע שמטפל בדירתנו לפתוח את כל האזור בכדי לתקן את הבעיה, אסור לסגור את המקום מיד לאחר הטיפול בבעיה. זאת עקב כך שלעיתים אמנם טיפלנו בבעיה ובאמת ששכרנו לשם כך את בעלי המקצוע הטובים ביותר בשוק אך יחד עם זאת שום טיפול לא מקנה לנו ביטחון מלא שהבעיה נפתרה ב-100 אחוז. לכן כאשר הבעיה טופלה יש להשאיר את האזור פתוח למשך זמן מסוים ורק לאחר שאנו בטוחים כי הבעיה נפתרה ואין יותר נזילה ניתן לסגור את המקום.
בדרך כלל רטיבות גורמת לעובש ולקילוף בצבע ולכן אחרי הטיפול בבעיה יש צורך בהבאת צבע מקצועי אשר יקלף את הקיר ויחזיר אותו למצבו ההתחלתי טרם הנזילה ויגרום לקיר להיראות יפה ונקי.

מהם הנזקים הבריאותיים הנגרמים על ידי עובש ורטיבות?

כאשר במבנה מסוים יש רטיבות, אותם מים מחלחלים ועומדים גורמים הן לבעיות במבנה כגון חלודה וכד' והן לבעיות חשובות יותר- בעיות בריאותיות. עובש ורטיבות משמשים לקרקע פורייה לטובת התרבות חיידקים. לכן כאשר ישנה נזילה ורטיבות, דיירי הבית לא רק סובלים מן המפגע עצמו אלא הם נושמים חיידקים אשר נכנסים לקנה נשימתם באופן יום יומי. כתוצאה מכך, כל אדם אשר סובל בביתו או בבית העסק שלו מרטיבות ונזילות, עליו לבצע בהקדם בדיקת נזילות מים למען שמירה על בריאותו ועל בריאות הסובבים אותו.

לאילו סכנות נוספות יכולה לגרום נזילת מים שאינה מטופלת כראוי?

ישנן סכנות שונות ומהותיות הנגרמות כתוצאה מנזילות מים;
הראשונה- מים מחלחלים עלולים להגיע לחשמל המבנה ולגרום לקצר. מקרה שכזה יכול לגרום לשריפה ולסיכון חיי אדם.
בנוסף לכך, נזילה יכולה לגרום למים עומדים על הריצפה. דירי הבית או לקוחות שונים העוברים באותו מקום יכולים בקלות להחליק על הריצפה. נפילה זו יכולה לגרום לחבלות ולאסונות רבים.
כמו כן, ישנה סכנה לא מדוברת והיא; סבל נפשי ועוגמת נפש. נזילה ורטיבות גורמים לריח רע בחלל. כאשר ישנה נזילה לא מטופלת שגודלת ועושה נזקים, בעלי המבנה המתגוררים במקום סובלים מאוד הן מבחינה נפשית והן מבחינה בריאותית.

אז במידה ונתקלתם בנזילה בביתכם או בבית העסק שלכם, פנו עוד היום לחברת נופלו לאיתור נזילות ותוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר. החל מבדיקת נזילות מים ועד לסידור נראות הקיר. היו בטוחים וסמוכים כי בעלי המקצוע העובדים בחברה יידעו לבצע את עובדתם בצורה הטובה ביותר לצד בעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים. ישנם לקוחות רבים אשר שכרו את שירותיה של נופלו לאיתור נזילות ואינם מוכנים לוותר על שירותיה בשום מקום בארץ. בעלי המקצוע העובדים בחברה זו מציינים בפנינו ומבקשים מאותם לקוחות; כאשר הנכם מבחינים בנזילה או רטיבות לראשונה, בצעו בדיקה וגלו את מקורה על מנת שלא לגרום לנזק משמעותי יותר.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!