אינסטלטור עם מצלמה

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

אינסטלטור עם מצלמהמבין תחומי תפקידיו השונים, אינסטלטור גם מבצע בחינה מקיפה לאיתור נזילות. נזילות מופיעות בכל עונות השנה, אך כאשר הן מופיעות בחורף לרוב הסיבה להופעתן תהיה לקויות איטום. בעבר בשביל לאתר נזילות בעל המקצוע היה מבצע בדיקת הצפה או שובר קירות כדי לאתר את מקור הנזילה בתוך הצנרת. כיום, אחת האפשרויות הבולטות באיתור נזילות היא מצלמה תרמית. כאשר אתם בוחרים אינסטלטור עם מצלמה יש מספר דברים שתרצו לבחון לפני הזמנת בעל המקצוע.

 

מהי מצלמה תרמית?

מצלמה תרמית ניתנת לרכישה במקומות שונים, אבל בעלי המקצוע מגיעים עם דגמים המיועדים לעבודה מקצועית בלבד. המצלמה עובדת בצורה חכמה באמצעות קרני אינפרא אדום. המצלמה היא עם רגישות לחום, ובכך על ידי כיוון המצלמה לעבר הקיר היא יכולה לזהות הבדלי טמפרטורות בתוך הקיר. לכן, לפני ביצוע המלאכה אינסטלטור עם מצלמה יחמם את כל המים בצינורות. לאחר מכן, בעל המקצוע עובר על מוקדים פוטנציאלים לנזילה (קירות, תקרה, רצפה) אם הוא רואה הבדלי טמפרטורה במצלמה ייתכן וזה יהיה מקור הנזילה.

אם תסתכלו על בעל המקצוע בזמן שהוא מבצע את העבודה סביר להניח שלא תבינו הרבה. מה שרואים במצלמה הם צבעים שונים, אבל בעל המקצוע כן מבין מה פירוש של כל צבע. בדרך כלל כאשר יש הבדלי טמפרטורה בעל המקצוע יראה צבע סגלגל. הבדלי טמפרטורה נגלים לעין כאשר יש סדק בצנרת או כל מקרה של צנרת פגועה. המים שנפלטים ממקום הפגיעה ישנו את הטמפרטורה שלהם ויחממו את האזור. תהליך האיתור לא מורכב, הוא אמור לקחת בין שעתיים ל-4 שעות בהתאם לגודל הדירה.

השימוש במצלמה תרמית הוא לא קבוע. בדרך כלל אנחנו נרצה להשתמש במצלמה כדי לאתר נזילות בקירות פנימיים. היתרון המהותי של מצלמה תרמית הוא שהיא יכולה להעניק לנו מיקום מדויק של הנזילה ואז נוכל להגיע למוקד הנזילה ללא פגיעה מהותית במבנה הבית. בנוסף, לפני שאנחנו נכנסים לדירה חדשה נוכל לבצע בדיקה מקיפה באמצעות מצלמה תרמית, נוכל לראות שלא קיימות נזילות או כל בעיה אחרת באינסטלציה.

מצד שני, מצלמה תרמית לא מתאימה לאיתור כל נזילה. יש עוד ציוד מתקדם כמו חיישן גז וסיב אופטי שעוזר לנו לאתר נזילות שמצלמה תרמית לא יכולה לאתר. למצלמות תרמיות יש הגבלת עומק, לרוב המצלמה יכולה להגיע למספר ס"מ בודד ולעיתים עד לכשני מטרים. לכן, המצלמה פחות יעילה לאיתור נזילות במקומות חיצוניים או במערכות הביוב. במערכת הביוב אנחנו נרצה להשתמש בחיישן גז שיכול להגיע לעומק של כ-12 מטרים. כמו כן, אם המשטח שלכם מבודד חום המצלמה התרמית לא רלוונטית.

 

כמה עולים שירותיו של אינסטלטור עם מצלמה?

המחיר של איתור נזילות על ידי אינסטלטור עם מצלמה או כל ציוד אחר משתנה בהתאם למורכבות העניין. המחירים לרוב ינועו בטווח זהה בין כל בעלי המקצוע. המחיר מושפע מזמן העבודה של בעל המקצוע, אם מדובר על דירת 4 חדרים המחיר יהיה יקר יותר מאשר דירת שני חדרים. המחירים נעים בטווח של 1,100 ש"ח עד 1,600 ש"ח, אך כפי שציינו עשוי להשתנות בהתאם לגודל הדירה. שימו לב, בעלי מקצוע שמציעים לכם בדיקה במצלמה תרמית לאיתור נזילות חוץ אלו הם בעלי מקצוע שתרצו להימנע מהם.

במקרה בו בעל המקצוע לא הצליח לאתר את התקלה יהיה עליכם לשלם לבעל המקצוע רק עבור הביקור. עלות הביקור נעה בטווח של 200 עד 500 ש"ח. אנחנו ממליצים לסכם עם בעל המקצוע מחיר מסוים על ביקור עוד לפני שהגיע, ככה שבמקרה ולא אותרה הנזילה לא יהיו בעיות. האיתור לוקח בין שעתיים ל-4 שעות לרוב, מכיוון שבעל המקצוע חייב לעבור על כל שטח בבית בשביל לאתר את הבדלי הטמפרטורה. 

 

למה חשוב להזמין בעל מקצוע?

חשוב להזמין בעל מקצוע שתפקידו לאתר את התקלה בכדי לדעת תחילה מהיכן נובעת הנזילה. המקור של הנזילה מצביע גם מי נושא באחריות. בבניינים משותפים רבים אנחנו מוצאים את התקלה הזאת בה שכנים לא מגיעים להסכמה למהיכן נובעת הנזילה, הרי מי שנושא באחריות יהיה גם מי שישלם על התיקון. כאשר אינסטלטור עם מצלמה מגיע הוא יכול לזהות מי אחראי על התקלה.

האם כדאי לבחור בעל מקצוע עם ציוד מלא?

האם כדאי לבחור בבעל מקצוע עם ציוד מלא או פשוט לבחור אינסטלטור עם מצלמה? לשני המקרים יש יתרונות וחסרונות. כאשר אנחנו בוחרים בעל מקצוע שיש לו את הציוד המלא אנחנו לוקחים סיכון קטן בנוגע למחיר. בעל מקצוע מכתיב את המחיר שלו בהתאם לציוד בו השתמש, ככל שבעל המקצוע השתמש בציוד רחב יותר כך המחיר יהיה בהתאם. מצד שני, כאשר אנחנו בוחרים אינסטלטור עם מצלמה בלבד המחיר יהיה קבוע, אבל לאו דווקא תמיד יצליח לזהות את התקלה. 

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!