איך לשמור על ארון אמבטיה מפני נזילות

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

כשמדובר בנזילות – אסור להתמהמה. בעיקר כשאנו מזהים נזילה בתוך ארון אמבטיה. ארון אמבטיה הוא אלמנט חשוב בחדר הרחצה שלנו ואנו רוצים לשמור עליו מכל משמר ולאפשר לו לשרת אותנו נאמנה במשך שנים ארוכות. במאמר זה נספר לכם איך לשמור על ארון אמבטיה מפני נזילות.

מדוע חשוב לשמור על ארון אמבטיה מפני נזילות?

ארון אמבטיה הוא חלק מהותי ומרכזי בחדר הרחצה שלנו – הוא המקום בו אנו שומרים ומאחסנים הרבה מציוד המקלחת שלנו, מוצרי טיפוח ומוצרי היגיינה שלרוב יקרים לליבנו ולכיסינו. כמו כן, כשאנו רוכשים ארון אמבטיה ייחודי ואיכותי כמו ארונות אמבטיה של אולבט, חשוב לנו לשמור על הרהיט שישמש אותנו שנים. כאשר ישנה נזילה בתוך ארון אמבטיה באשר הוא, עלול להיווצר נזק רציני מאוד לארון עצמו וכן למה שאנו מאחסנים בתוכו – וחבל. חשוב לשמור על ארון אמבטיה מפני נזילות בכדי לוודא שכל מה שאנו מאחסנים בתוכו נשמר במצב הטוב ביותר, כך שלא נצטרך להוציא כספים מיותרים על תיקונים והחלפות של מוצרים שונים, ולהתמודד עם נזקי נזילה עמוקים.

כיצד שומרים על ארון אמבטיה מפני נזילות?

בין אם מדובר על ארון אמבטיה מפורמייקה, ארון אמבטיה מרחף, ארון אמבטייה על רגליים או כל סוג אחר של ארון אמבטיה מבית אולבט, חשוב לשמור עליו מפני נזילות שונות שעלולות להתרחש בחדר הרצחה שלנו. בעיות אינסטלציה הן דבר שלא תמיד נצליח לחזות מראש, ועל כן חשוב לדעת לזהות את הנזילה בשלביה הראשונים ולנקוט מהר בפעולות הבאות:

●    לקרוא לאינסטלטור

●    להוציא את כל מה שאנו מאחסנים בארון החוצה

●    להבין את הנזק שנוצר לארון ולחפצים האישיים שלנו

●    להניח מגבות או בדים שיספגו את הנזילה בכדי למנוע נזק נוסף

איך אפשר למנוע מראש נזילה?

לצערנו לא ניתן למנוע ב-100% את הסיכוי לנזילה, אך ניתן לצמצם מראש את האפשרות לנזילה, בכך  שנוודא כי כל צנרת חדר הרחצה פועלת באופן תקין, נוודא כי חדר הרחצה טופל בפתרונות איטום וחיפוי איכותיים, נבצע בדיקות תקופתיות על ידי איש מקצוע ונתריע לו ברגע שאנו מזהים נזילה כדי שהיא לא תחמיר.

 

לסיכום

שמירה על ארון אמבטיה מפני נזילות היא דבר חשוב, בייחוד אם אנחנו בעלי ארון אמבטיה מבית אולבט. בכדי לוודא שהרהיט האהוב שלנו נשאר איתנו שנים ושומר על כל החפצים שלנו נאמנה, חשוב לקרוא לאיש מקצוע ברגע שמזהים דליפה או נזילה, להוציא את כל החפצים מהארון ולנסות לכסות את האזור במגבות שיספגו את המים הזורמים. 

 

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!