מומחה‌ ‌איתור‌ ‌נזילות‌ – כך מוצאים את איש המקצוע הנכון

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

כאשר ישנה נזילת מים או הצפה, למשל אם צינור התפוצץ, החיים פשוט עוצרים ולא ניתן לעשות שום דבר עד שיגיע מומחה איתור נזילות. בהרבה בתים ודירות, קיים בלאי,אבל הצנרת היא כל כך מסועפת, כך שרק באמצעות מכשור תרמי משוכלל, ניתן יהיה למצוא את הנזילה. לפעמים הנזילה היא תחת הרצפות, מאחורי הקירות, מחוץ למבנה, או מהתקרה בגלל איטום לקוי. את האופציות או הסיבות בגללן קיימת נזילה, המצלמה התרמית תמצא ותנפיק את דו"ח הנתונים. לפעמים הנזילה היא סמויה וכאשר אין סימנים ניכרים לעין, רק באמצעות ציוד תרמי ניתן יהיה לגלות אותה. החשד  גובר, כאשר חשבון המים גבוה הרבה מהרגיל, או שיש ריח של טחב, או אזור מסוים בקיר הצבע מתחיל להתקלף.

מדוע כה חשוב להזמין ללא דיחוי מומחה איתור מים?

מים מחלחלים כלפי מטה במקרים רבים, כך שהמים עשויים לגרום נזק למבנה וליסודות, מה שעשוי לגרום לסכנה. מלבד זאת, מים שמחלחלים בקירות, עשויים לגרום להתחשמלות. בעיה נוספת היא נזק לריהוט ולמכשירי החשמל, כאשר הצינור יתפוצץ. יש למנוע את הבעיות הללו, באמצעות מומחה איתור נזילות, אשר יגיע עם הציוד המתקדם וימצא בזמן קצר את הבעיה. לפעמים הנזילה יכולה להיראות על הקירות, אך במקרים רבים למרבה הפלא, הנזילה היא תחת הרצפות. גם תחת הרצפות, קיימים צינורות מים ואם למים אין לאן לחלחל,הם עולים כלפי מעלה לכוון הקירות, מה שיכול להטעות לגבי מקור הנזילה.

 

מה כדאי לכם לברר לפני  הזמנת חברה מקצועית לאיתור ותיקון נזילות?

יש לוודא, כי מדובר בחברת אינסטלציה מקצועית, אשר משתמשת במצלמות איכותיות ומשוכללות.למצלמה התרמית מסך, אשר מראה באמצעות גוונים, את האזור שבו יש נזילה. המקום שבו יש נזילה, יסומן בכחול,כך שצוות האינסטלציה, יזהה בדיוק רב את המיקום של הנזילה, כך שהחציבה תהיה מינימאלית ולא יגרם נזק לקירות או לרצפות. לאחר התיקון של הנזילה, צוות האינסטלציה, יסתום את החציבה הקטנה שנוצרה בקיר ואף יחזיר את הקיר לקדמותו, כאילו לא התבצע בכלל תיקון של נזילת מים.  יש לשמור את הדו"ח והקבלה, אשר יהווה אחריות על התיקון. יש לציין, כי אנשים חושדים כי קיימת נזילה, כאשר לחץ המים פוחת. אם צינור מים פגום או כמה מהם פגומים, זו הסיבה כי לחץ המים יורד בברזים השונים בבית.

חברת אינסטלציה אמינה ומקצועית תייבש את אזור הרטיבות

חברת אינסטלציה מקצועית, אשר מעסיקה צוות שלם וביניהם מומחה איתור נזילות, ידאג גם לייבוש האזור שבו התרחשה הרטיבות. אם מדובר ברטיבות תחת הרצפות, הצוות ישלח למעבדה מיוחדת את מצע החול שנמצא תחת הרצפות. אזור הרטיבות לאחר התיקון, ייובש באמצעות מכשור מקצועי, עד לייבוש מוחלט. נזילות נוספות, עשויות להתהוות ממי   גשמים. הבעיה היא במעטפת החיצונית של קירות הבית, או מסדקים שנוצרו מהבלאי של המבנה. כבר שנים שנושא איתור נזילות התפתח ובכל תקופה קיימים מכשירי איתור נזילות מפותחים וחדשניים יותר. יש לציין, כי מומחה איתור נזילות, עובר הכשרות והשתלמויות, על מנת לדעת להשתמש נכון במכשור חדיש שמאתר נזילות.

הפופולאריות של מכשור איתור נזילות מקצועי

אנשים רבים בישראל מודעים כבר שנים, לגבי שיטת איתור נזילות ללא הרס, ולכן מי שיש לו תקלה,  יזמין מומחה איתור נזילות, כך שגם האבחון יהיה מדויק, וגם התיקון יהיה מושלם וללא נזקים מיותרים או עלויות גבוהות של שיפוץ הקירות או הרצפות. יש לציין, כי מומחה איתור נזילות, מציע את שירותיו, גם לחברות ולכל המגזר העסקי והמוסדי. יש לציין, כי חברת אינסטלציה\ ארש עוסקת בתחום איתור ותיקון נזילות, יכולה להנפיק את דו"ח הממצאים ארש יהיה קביל בבית המשפט, במידה וישנן מחלוקות בין קבלנים או מוכרים של נכסים מיד שנייה. דגשים שיש לדעת לפני בחירת חברת אינסטלציה המתמחה באיתור נזילות ישנם כמה דגשים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת, לפני בחירת מומחה איתור נזילות. ראשית, בררו לגבי  החברה, את מי היא משרתת, אם יש עליה חוות דעת חיוביות, האם צוות החברה עובר רענון והשתלמויות מדי שנה כגון: החוקים החדשים, האביזרים והחומרים שיצאו לשוק ומכשור חדשני. שאלו את חברת האינסטלציה לגבי האחריות על העבודה ולמשך איזו תקופה מדובר.

ראו עוד:  כמה עולה איתור נזילות | איתור נזילות סמויות

 

מומחה איתור נזילות

כאשר ישנה נזילה בבית, יש להזמין מומחה איתור נזילות. על מנת שיוכל למצוא בדיוק את אזור הנזילה באמצעות ציוד מיוחד וצוות אינסטלציה מקצועי. אם יש לכם נזילה שאתם חושדים שהיא סמויה, הזמינו מומחה איתור נזילות, אשר מחזיק בציוד ייעודי. לאחר שהמומחה באינסטלציה, יבדוק באמצעות ציוד תרמי את המיקום המדויק של הנזילה. יש לציין, כי רק מומחה איתור נזילות, יוכל לפענח את תוצאות הבדיקה, לבצע את הערכת מצב הצנרת ולתת הצעת מחיר לתיקון הבעיה. שימו לב, כי בבתים ישנים או דירות ישנות, כאשר מערכת האינסטלציה לא הוחלפה, יש חשש רב יותר לנזק או תכיפות בבעיות כגון נזילות בצנרת המים או הביוב.

יש לציין, כי מומחה איתור נזילות, יכין דו"ח ליקויים, כשאר תוכלו לראות בעצמכם, את הליקויים שהתגלו בבדיקה. יש לקבל הצעת מחיר ברורה, אשר בה ייכתב גם את הפירוט הלא, כולל צנרת, חלפים, מחיר שעת עבודה, כמה שעות עבודה נדרשות, או שיש לבצע משהו נוסף שיעלה את מחיר התיקון, למשל אם יש צורך בחפירה בחצר, במידה וישנה נזילה בצינור תת קרקעי וכדומה. ישנן בדיקות לנזילות במערכת הביוב או בצנרת תת קרקעי, אשר יש לבצע את הבדיקה, באמצעות מצלמות רובוטיות שחודרות לצנרת ומחוברות למחשב נייד של אחד מאנשי צוות האינסטלציה, כך שניתן יהיה לראות תמונה ברורה במקרה של נזילה.

 

מדוע מומחה איתור נזילות מים יכול לחסוך לכם הרבה כסף?

היום, לא רק הבדיקה עצמה היא מהירה ומדויקת מאוד, כאשר נעשה צילום בציוד ומכשור תרמי יקר, השיטה לתיקון היא שיטת אל הרס. הכוונה היא שבגלל הדיוק הרב של הבדיקה, אין צורך לחצוב לעומק הקירות ולבצע שיפות מאסיבי, לאחר התיקון, מה שחוסך המון כסף ללקוחות המזמינים בדיקת מומחה איתור נזילות. יש לציין, כי המכשור התרמי המשוכלל, הוא מגוון, כך שלא תמיד מצלמה תרמית למשל, אינה יכולה לבדוק כל נזילה, היות וישנן בדיקות שונות באמצעות מכשור אחר שמתאים לבדיקות נזילות באזורים אחרים הנמצאים מחוץ לבית.

החדשות הטובות הן, שניתן לבדוק באמצעות ציוד תרמי, גם בעיות באיטום, היות ואם הבעיה היא לא בצנרת המים, צוות מומחה איתור נזילות, יוכל למצוא גם כשלים באיטום, היות וכנראה זו הסיבה של נזילת המים. לעיתים בעיית האיטום מגיעה מהגג או בסדקים מהקירות החיצוניים, אשר בעדם חודרים מי גשמים. צוות מומחה איתור נזילות, ישתמש בכל האמצעים הכי משוכללים, על מנת למצוא את הנזילה, כך שיש לבחור חברה  אשר עוסקת שנים באינסטלציה והיא ידועה בתור מומחה איתור נזילות, כך שלבטח היא מחזיקה בציוד משוכלל ויקר למטרה זו.

 

לא כל חברת אינסטלציה או כל אינסטלאטור הוא מומחה איתור נזילות

אם אתם חושדים כי קיימת אצלכם נזילת מים, אם בבית, בעסק, או במשרד, יש לחפש ברשת מומחה איתור נזילות. הסיבה היא, שלא כל אחד הוא מומחה בתחום, ולא כל אינסטלאטור שמחזיק במצלמה תרמית נחשב למומחה. חברות אשר עוסקות שנים רבות בתחום והן בעלות שם ומוניטין, או אם קיבלתם המלצות מאנשים שאתם מכירים שהחברה ביצעה עבורם איתור ותיקון נזילות, מומלץ לבדוק את ההמלצות הללו.

מה משפיע על מחיר איתור נזילות?

כאשר שואלים את השאלה :"כמה עולה בדיקת מומחה איתור נזילות?" התשובה היא אינה חד משמעית, היות וישנה בדיקת מומחה איתור נזילות שנעשית בתוך המבנה או מחוצה לו. ראשית, ככל שפנים המבנה יהיה גדול יותר, כך הבדיקה, תהיה ארוכה יותר. אם הבדיקה היא בחצר בית, או מחוץ למבנה, היא תהיה יקרה יותר.אורך הצנרת ורמת הקושי לגישה, גם ישפיעו על מחיר בדיקת איתור נזילות,למשל, ככל שהצנרת תהיה יותר מסועפת, כך גם הבדיקה תהיה מורכבת ותיקח זמן רב יותר. מומלץ לדעת מראש, אם מומחה איתור נזילות, יכול לתת פתרון לכל בעיה כגון נזילה או נזילה סמויה, כך שלאחר הבדיקה ואיתור הנזילה, ניתן יהיה לתקן.

במידה ויימצא בבדיקת מומחה איתור נזילות, כי הנזילה היא מהשכנים, יש לחייב את השכן בהוצאות ובתיקון. מיותר לציין, כי מומחה איתור נזילות, יכול לתת לכם דו"ח שיהיה קביל כחוות דעת משפטית, למשל אם רכשתם נכס מקבלן והאחריות על הנכס היא 7 שנים,  ואם הקבלן מתנגד לשלם על התיקון או שמתעלם ממנו, ניתן יהיה לתבוע אותו ולהגיש את הראיה של הדו"ח שנתן לכם מומחה איתור נזילות. כמו כן, אם ישנה נזילה אחת, או שיימצאו מספר נזילות, המחיר גם יהיה בהתאם. בדיקת איתור נזילות יכולה למצוא: נזילה מהתקרה, הקירות, הגגות, קווי ביוב, מרזבים ואפילו בבריכות שחייה פרטיות. מלבד הבדיקה עצמה שהיא כמובן חשובה ועיקרית, יש להבין אם במידה ומדובר בנזילה תחת הרצפות, האם הוא ידע גם לבצע ייבוש תת רצפתי, מה שנחוץ מאוד לאחר התיקון. לרוב, חברות שמחזיקות מומחה איתור נזילות, דואגות כי צוות מומחים באינסטלציה, יטפלו בנזילה לעומק, כך שהדיירים שסובלים מנזילות, יוכלו ליהנות משנים של שקט, ללא נזק ולאורח חיים תקין בביתם.

 

בחירה נכונה של מומחה איתור נזילות

יש לבחור נכון את מי שעוסק בתור מומחה איתור נזילות. כך שאם יש המלצות, החברה וותיקה, מחזיקה במכשור המשוכלל ביותר, הצוות עבר הסמכות שונות על שימוש נכון במכשור,  אלה הפרמטרים שלפיהם יש לבחור חברת מומחה איתור נזילות מים, או נזילות בביוב. מומלץ, שיהיה לכם ידע ככל שניתן, לגבי המכשור המשוכלל וטכנולוגיית התיקון בשיטת אל הרס. אנשים רבים בארץ כבר מכירים את השיטה של איתור נזילות ותיקון בשיטת אל הרס, כך שהם מעדיפים חברות שעובדות בשיטה זו. מיותר לציין, כי איתור נזילות מים  בשיטה המתקדמת, חוסכת זמן וכסך הן ללקוחות שמזמינים שירות חיוני זה והן לחברות האינסטלציה.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!