איתור נזילה מהגג

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

איתור נזילה מהגגאיתור נזילה מהגג לא אמור להיות מורכב מדי, במיוחד בימי החורף איתור נזילה מהגג יעיד על איטום לוקה בחסר. זאת אומרת, שכבת האיטום שיש לכם על הגג אינה אחידה או אינה עומדת בעומסי הגשם. מדובר לעיתים בחלק מסוים באיטום ובמקרים אחרים הפתרון יהיה החלפת איטום במלואו. כדי לאתר נזילה מהגג עליכם להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע ולשים לב לסימנים הראשונים של הנזילה – ככל שתהיו ערניים יותר כך תוכלו לזהות את הנזילה עוד בשלביה ההתחלתיים.

 

מהי נזילה מהגג?

נזילה מהגג הוא מצב בו מגיעים מים אל הגג וחודרים מתוך הגג לתוך הבית. כאשר מדובר על מבנים משותפים ומעליכם יש עוד דירה ייתכן ומקור הנזילה היא כלל לא אצלכם, אלא אצל השכנים. התפקיד של אינסטלטור הוא לאתר את הנזילה ולאחר האיתור ידעו הדיירים מי נושא באחריות. כאשר לא מדובר על מבנה משותף, אלא על גג עצמאי הנזילה כנראה בגלל איטום שעבר תוקפו או שאינו איכותי. הנזילה יכולה להתרחש לא רק בימי החורף, אלא בכל עונות השנה. 

הסיבה לכך שחודרים לכם מים גם בימי הקיץ יכולה להצביע על מגוון רחב של מקרים. על הגג יש לא מעט מכשירים המכילים מים, בין אם מדובר על חלק בצנרת שעובר דרך הגג או בקירות הסמוכים לגג ובין אם מדובר על דוד שמש שהתפוצץ. כדי לאתר את התקלה אנחנו כמובן ממליצים שלא לעלות על הגג ובאופן עצמאי לסדר את התקלה, אלא לקרוא לבעל מקצוע מנוסה שיוכל לאתר את התקלה.

 

איך מאתרים נזילה מהגג?

איתור נזילה מהגג אינו מורכב, הבעיה העיקרית היא לזהות את מקור הבעיה באופן נקודתי. נסביר, נזילות מהגג יהיו לרוב מלוות בסימנים המעידים על כך שהרטיבות חודרת לתוך התקרה או לחלק העליון של הקירות. לדוגמא, אם מופיעה לכם רטיבות מהתקרה סביר להניח שמדובר על נזילה מהגג ולא בעיה בצנרת. כאשר הנזילה היא לא נקודתית אלא בכמה מוקדים נדרש בעל המקצוע לבצע איתור יותר מקיף. 

שימו לב, יש הבדל בין נזילה רגילה ובין נזילה סמויה. נזילה מהגג לרוב תהיה גלויה, אך במקרים מסוימים ייתכן והנזילה סמויה. אם מדובר על תקלה שנובעת מהצנרת או מהדוד אתם תוכלו לראות חשבון מים גבוה יותר מהרגיל – זה אחד הסימנים הפופולריים. איתור הנזילה מתבצע על ידי מכשירים מקצועיים כמו חיישן גז, מצלמה תרמית, מד לחות ומכשירים אחרים.

 

איך מטפלים בנזילה מהגג?

יש מגוון טיפולים ופתרונות לנזילות מהגג, המחיר ומורכבות התיקון יהיה בהתאם לסוג התקלה. יש הבדל בין בעיות איטום ובין מקרים בהם הנזילה נגרמת בגלל בעיה בצנרת או בדוד. אחת התקלות הפופולריות ביותר היא שכבת איטום עם לקות. האופן בו מתייחס בעל המקצוע לכל אחד מהמקרים הוא שונה, והעלויות גם הן שונות. כאשר מדובר על פיצוץ בצנרת המחירים יכולים להגיע לכמה אלפי שקלים לצורך תיקון. מצד שני, גם איטום מחודש של הגג עשוי לעלות לא מעט. מה שכן, לעיתים בבעיות איטום ניתן לטפל בבעיה באופן נקודתי. 

קראו עוד: איתור נזילות בגג רעפים

ככה תדעו שהגג אטום

אם אתם צריכים לאטום את הגג בקרוב כדאי לוודא שבעל המקצוע עושה את העבודה כראוי. כל בעל מקצוע מנוסה ואיכותי מבצע בדיקת הצפה. בדיקת הצפה היא בדיקה שנעשית לאחר שכל שכבות האיטום התייבשו, כך ניתן לוודא שהגג אטום באופן הרמטי. בדיקת ההצפה כשמה כן היא, היא כוללת הצפה של הגג והמתנה של למעלה משלושה ימים. אם במשך שלושת הימים יש רטיבות בבית או שכמות המים השתנתה באופן קיצוני, האיטום אינו תקין. כמו כן, ניתן לראות האם יש בועות המעידות על חור בשכבת האיטום. 

 

כמה עולה איתור נזילה מהגג?

המחיר של איתור נזילה מהגג משתנה בהתאם לביצוע המלאכה של בעל המקצוע. כל בעל מקצוע מוסמך יהיה מצויד עם המכשור המתקדם ביותר כדי לזהות את התקלה ללא פגיעה במבנה הבית (כמו שהיה נהוג לעשות בעבר). ככל שבעל המקצוע צריך להיעזר ביותר מכשירים כך המחיר מתייקר יותר. שימו לב, על בעל המקצוע לציין בדוח באילו מכשירים הוא השתמש וככל שהשימוש הוא יותר נקודתי כך המחיר יהיה בהתאם. 

המחיר של איתור נזילה מהגג משתנה, אם נדרשת בדיקה הצפה המחיר מתייקר, אם בעל המקצוע היה צריך להיעזר בחיישן גז המחירים יהיו גבוהים יותר. המחיר נע בין 1,200 ש"ח ועד 2,200 ש"ח לרוב. השירות הזול ביותר הוא בשימוש במצלמה תרמית – המחיר נע בין 1,200 ש"ח ומעלה. לעיתים יהיו בעלי מקצוע שיציעו מחירים נמוכים יותר, אך זה הממוצע בשוק. כאשר מדובר על בדיקת איטום המחירים משתנים לפי מ"ר, המחיר אינו יקר משמעותית ולעיתים בעל המקצוע יכול לקבוע את המחיר לפי פרויקט ולא לפי מ"ר. שימו לב, הבדיקה לא כוללת תיקון למעט מקרים חריגים. 

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!