שיפוץ חדר אמבטיה קטן בקלות ובמהירות

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

אנחנו מגיעים אליו בכל סוף יום, או תחילת יום ויש לו השפעה משמעותית עלינו. לאווירה, לאסתטיקה שבו, לפונקציונליות הגבוהה. לא תמיד כולם יכולים לשכור או לקנות בתים בהם ישנם חדרי אמבטיה גדולים. ובעלי מרחב לריהוט, או פונקציונליות מוגברת. לעיתים חדרי האמבטיה הם פשוט קטנים ויש לדאוג לאבזור נכון שלהם.

חדרי אמבטיה קטנים יכולים לעתים קרובות להרגיש צפופים ולא מסבירי פנים. אבל עם אסטרטגיות השיפוץ הנכונות. הכוללות גם החלפת הצנרת לצנרת חדשה יותר. וגם עיצוב ושיפוץ, תוכלו להפוך אותם לחדרי אמבטיה מסוגננים ופונקציונליים.

אנחנו שמחים להעניק לכם מספר טיפים חיוניים לשיפוץ חדר אמבטיה קטן. החל מאופטימיזציה של אחסון ועד לבחירת האביזרים והצבעים הנכונים.

לפני הכל, מתכננים

כמו בכל פרויקט שיפוץ, חייב שתהיה לכם כאן תכנית עבודה מסודרת. לשם כך גם שכרתם את אנשי המקצוע. דאגו לבנות יחד עם אנשי המקצוע את התכנית. בין אם אלו הם אנשי מקצוע ששכרתם לצורך שיפוץ בית ישן במסגרתו גם את חדר האמבטיה. ובין אם אלו אנשי מקצוע המיועדים אך ורק לחדר האמבטיה.

תכנית עבודה מסודרת היא הצעד הבסיסי הראשון.. תכנית שיפוץ שבה אתם פורשים מול אנשי המקצוע את הצרכים שלכם. את החלומות, ואת חדר האמבטיה עליו אתם חולמים כבר שנים. כן, גם אם חדר האמבטיה הוא קטן, אין שום סיבה לוותר על החלום הזה.

לפני הצלילה לתהליך השיפוץ, חשוב לקבוע את הצרכים שלכם ולהגדיר תקציב. חשבו על הפונקציות העיקריות של חדר האמבטיה ואילו שינויים יהפכו אותו לנעים, מזמין, פסטורלי ושימושי.

האם אתם מחפשים ליצור אווירת ספא או לתת עדיפות לתחזוקה קלה? לאחר שזיהיתם את היעדים שלכם, חשבו על תקציב שמאזן את השינויים הרצויים עם המגבלות הפיננסיות והנה לכם תכנית שיפוץ מסודרת, להתחלה לפחות..

בחרו כלים סניטריים שחוסכים לכם מקום

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בעת שיפוץ חדר אמבטיה קטן הוא התאמת הכל לחלל מוגבל. בחרו בכלים סניטריים ורהיטים שחוסכים במקום כדי למקסם את השטח הזמין.

שירותים חדשניים בעיצוב מינימליסטי. כיורים צמודי קיר. כל אלו חוסכים במקום הרצפה על ידי הרכבה ישירות על הקיר. מה שלמעשה נותן אשליה של חדר גדול יותר. כמו כן, גם דלתות הזזה למקלחת הן פתרון איכותי מאד.

במקום להתנדנד החוצה, דלתות הזזה למקלחת חוסכות מקום ומשפרות את הנגישות. חפשו פתרונות אחסון יצירתיים שמפיקים את המרב משדרוג ושינוי חדר האמבטיה שלכם.

איך מעצבים חדר אמבטיה קטן?

תכנון של עיצוב חדר אמבטיה קטן הוא אתגר גדול. אך תמיד אפשר להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים כדי לקבל את המידע הטוב ביותר.

התקנת ארון או מדפים מעל האסלה ממקסמת את החלל האנכי. בחרו כיורים עם אחסון מובנה או מוטות מגבות, ושקלו להשתמש בארון תרופות המשמש כמראה.

בחרו בצבעים בהירים וניטרליים כדי ליצור אווירה פתוחה ואוורירית. לבן, בז' ואפור בהיר הן אפשרויות פופולריות, אבל אל תפחדו להוסיף נקודות צבע באמצעות אביזרים, כגון מגבות או וילון מקלחת. משטחים מחזירי אור, כמו מראות ואריחים מבריקים, יכולים גם לעזור להקפיץ אור ברחבי החדר וליצור תחושת עומק.

אריחים בפורמט גדול יכולים לגרום לחדר להיראות פחות עמוס ויותר רחב. בנוסף, נסו להשתמש באותו אריח על הרצפה והקירות כדי ליצור מראה חלק ומגובש.

תאורה טובה חיונית לכל חדר אמבטיה. אבל היא קריטית אפילו יותר בחלל קטן. חדרי אמבטיה מוארים נראים גדולים ומזמינים יותר. חשוב לשדרג את התאורה במהלך השיפוץ.

האם כדאי להחליף אמבטיה במקלחת?

אם אתם מחפשים גישה נועזת ומודרנית לשיפוץ חדר אמבטיה קטן, עיצוב פרקטי עשוי להיות הפתרון. אמבטיות מייתרות את הצורך במתחם מקלחת נפרד. שכן החדר כולו אטום למים ואריחים. עיצוב זה יוצר תחושה פתוחה ואוורירית תוך מיקסום השטח הפנוי.

בחדרי רחצה קטנים, אמבטיות יכולות לתפוס כמות משמעותית של מקום. החלפת האמבט בתא מקלחת יכולה לפתוח את החדר. וליצור מראה יעיל יותר. בחרו בדלתות מקלחת זכוכית ללא מסגרת כדי לשמור על אווירה פתוחה ואוורירית.

שיפוץ חדר אמבטיה קטן יכול להיות פרויקט מתגמל שמשפר גם את הפונקציונליות וגם את האסתטיקה של חלל חדר האמבטיה. 

בחירת מתקנים שחוסכים מקום ויישום טריקים עיצוביים ליצירת אשליה של מרחב, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה הצפוף שלכם למקום מפלט מזמין ומסוגנן. זכרו להגדיר תקציב. להעריך את הצרכים שלכם. ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בעת הצורך על מנת להבטיח שיפוץ מוצלח ומשביע רצון.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!