נזקי צנרת ומים – איך מתמודדים עם חברת הביטוח

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

מים נחשבים לאחד המשאבים החשובים ביותר של האדם, אבל במקרים מסוימים הם יכולים לגרום לנו לנזק רב. בעיות בצנרת שגורמות לנזילות או הצפות, יכולות להסב לנו נזק רב ומשמעותי. הנזק יכול להיגרם לרכוש, אך גם לאדם. במאמר הבא נסביר על הנזקים שיכולים להתרחש וכיצד מתמודדים עם חברת הביטוח במקרים הללו.

 

נזקי צנרת ומים

הנזקים שיכולים להיגרם כתוצאה מבעיה בצנרת הרבה יותר גדולים ככל הנראה ממה שאתם חושבים. בין אם מדובר על נזק מים לדירת מגורים או נזק מים לעסק, הנזק שצפוי להיגרם יכול לפגוע גם ברכוש שלכם, אך גם באיכות החיים ולפעמים בגוף. רטיבות שמסתתרת בין הקירות של המבנה יכולה להוביל להרס שלו, או להפיכתו לכזה שאינו ראוי למגורים. התקלפות של הקיר והופעת עובש הן דוגמאות לסימפטומים המעידים על נזק מים, שפוגעים באיכות החיים.

בנוסף, המים יכולים להסב נזק לרכוש. הצפה למשל, יכולה לפגוע ברהיטים או במוצרי חשמל, מה שיעלה לכם כסף רב. תופעה מוכרת שקורת במבנים עם נזילות שאינן מטופלות, היא עובש וריח שאינו נעים.

 

הבדלים בין נזקים שונים

נזקי מים יכולים להתרחש בכל מבנה. המים עצמם לא מבדילים בין הייעודים השונים של כל מבנה מן הסתם, כך שגם דירות ובתים פרטיים יכולים להיות חשופים לנזקי מים וצנרת, אך גם עסקים או חנויות. נזק מים לדירת מגורים יפגע בעיקר בשגרת החיים של הדיירים ויעלה כסף רב ככל הנראה לבעל הבית. נזק מים לעסק יכול לפגוע באופן קריטי ביכולות הכלכליות של בעל העסק, שכן אם נזק המים גדול מספיק הוא עשוי שלא להיות מסוגל להתפרנס מהעסק שלו.

 

התמודדות מול חברת הביטוח

אם יש לכם ביטוח דירה וחברת הביטוח לא משלמת , תוכלו להגיש תביעת ביטוח נזקי צנרת באמצעות עורך דין נזקי צנרת. תביעת ביטוח נזקי צנרת תאפשר לכם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם בעקבות הנזק שהתרחש. עורך דין נזקי צנרת, שמנוסה בעבודה מול חברות הביטוח, יוכל לסייע לכם לקבל את הפיצוי בגין הנזק שנגרם.

 

מה חשוב לעשות לאחר נזק מים לדירת מגורים או לעסק

בתחילה חשוב להפסיק כמה שיותר מהר את מקור הנזילה חשוב לתעד את נזקי המים בדירת מגורים לרבות נזקים למבנה ולרכוש. חשוב לתעד באמצעות סירטונים ותמונות. תיעוד נזקי ההצפה המגורים ישמש בהמשך לתביעת הביטוח ככל ויהיו מחלוקת לעניין ההצפה עם חברת הביטוח. כמובן, שיש לדווח לחברת הביטוח על מקרה ביטוח.

עורך דין נזקי מים – איש המקצוע שלכם

מחפשים עורך דין נזקי מים? עורך דין אלעד רייך הוא איש מקצוע כזה, בעל הידע המשפט והניסיון הרלוונטי מול חברות הביטוח. עורך דין רייך יעמוד על הזכויות שלכם וישתמש בכלים המשפטיים השונים על מנת שתקבלו פיצוי הולם מחברת הביטוח שלכם.

 

 

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!