נזילה שיוצרת נזק אצל השכן – מי אחראי לתקן את הנזק?

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

ישנה סבירות גבוהה כי יהיה עליכם להתמודד עם נזילה שתביא איתה נזק רב. האם אתם ערוכים להתמודד עם נזילה? כל עוד היא מתרחשת בגבולות הדירה שלכם, ניתן יהיה לפתור אותה ללא בעיה. אך מה קורה כאשר הנזילה מהבית שלכם פוגעת באחד הבתים של השכנים? כאן כבר מדובר על סיפור אחר לגמרי. יכולות לעלות תהיות מי אחראי לתקן את הנזק? הרי לא מדובר על הדירה שלכם מצד אחד, מצד שני הנזק נגרם מהצנרת הביתית שלכם. רוצים להיות ערוכים לכל תרחיש? באדיבות אתר איחוד-ישיר תדעו בדיוק איך למנוע הפתעות לא נעימות בהקשר הזה.

מי אחראי לתקן את הנזק?

הטיפול בנזק שנגרם כתוצאה מנזילה מצוי בידיו של הדייר שבשטח דירתו התרחשה הנזילה. כך שאם הנזילה התרחשה בשטח הדירה שלכם, מחובתכם לדאוג לתקן את הנזק. אם הנזילה התרחשה בשטח המשותף, ועד הבית אחראי למצוא פתרונות. חשוב לוודא איפה התרחשה הנזילה, ולבחון היטב באיזה שטח היא נמצאת. כך לא תמצאו את עצמכם לוקחים על עצמכם אחריות שאינכם אמורים לקחת אותה.

איך תוכלו למנוע הוצאות מרובות?

חוששים מפני הוצאה כספית לא קטנה על הנזק הכספי שנגרם לדירת השכן? עם ביטוח דירה צד ג' תוכלו להשאיר את הדאגות הללו הרחק מאחור. ביטוח צד ג' לדירה נועד בדיוק כדי לפתור מצבים מהסוג הזה. ברגע שנגרם נזק לאחד השכנים כתוצאה מנזילה אצלכם בדירה ניתן להפעיל את הביטוח. את מרבית סכום התיקון תשלם חברת הביטוח, לכם תהיה רק השתתפות עצמית קבועה מראש. אין דבר יותר משמח מאשר לדעת כי אין צורך להתמודד עם הוצאות לא פשוטות.

מי צריך ביטוח דירה צד ג?

יש כאלה שינסו לחסוך בעלויות, לכן הם יחשבו פעמיים לפני שהם יעשו ביטוח דירה צד ג. אך בואו נודה על האמת, אף אחד לא יודע מתי הוא יצטרך להתמודד עם נזקים לדירות השכנים. מבלי שתשימו לב יכול להיות שמתפתחת נזילה שאיימת על דירתכם ועל דירתם של השכנים המתגוררים בסמוך אליכם. טוב לדעת שיש לכם ביטוח צד ג לדירה שיאפשר לכם הגנה מלאה בסיטואציה מהסוג הזה. כולם צריכים ביטוח צד ג' לדירה, גם אם אינכם תעשו בו שימוש.

מתי מפעילים ביטוח דירה צד ג'?

ביטוח דירה צד ג' יופעל בכל פעם שישנו נזק לגורם שלישי כתוצאה מנזק בדירה שלכם. זה יכול להיות במקרים של נזילה, שיפוץ או כל סיטואציה אחרת שעולה לכם לראש. תכינו את עצמכם לכל תרחיש, גם אם מדובר על תרחישים יחסית דמיוניים. הרי אינכם יכולים לדעת מה עשוי להוליד יום, חובה להתכונן למצבים הכי גרועים שיש. למידע נוסף על ביטוח צד ג' לדירתכם תוכלו להיכנס לאתר איחוד-ישיר.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!