מהו גלאי הצפה ולמה הוא משמש

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

נזקי הצפות יכולים להיות הרסניים ביותר וכמובן גם יקרים מאוד לתיקון. על כן, התקנה של גלאים מיוחדים הקרויים: גלאי הצפה, מאפשר כיום להיערך בצורה הטובה ביותר להצפות ולמעשה להקדים תרופה למכה, כלומר, עוד טרם מתרחשת הצפה, הגלאי יכול להתריע עליה וכך בעצם ניתן למנוע את ההרס והנזקים שהיא יכולה להסב. כיום, בשל ההתקדמות הטכנולוגית שבאה לידי ביטוי בכל הרבדים, ניתן למצוא סוגים שונים של גלאים מתקדמים ואיכותיים. בעוד שהגלאים המוכרים ביותר בקרב הציבור הם גלאי עשן, הרי שגם גלאי הצפה הם גלאים חשובים לא פחות מגלאי עשן ועל כן, חשוב מאוד להכיר אותם ואת החשיבות שלהם.

 

מהו גלאי הצפה?

גלאי הצפה הוא גלאי מיוחד אשר יכול לזהות מתי יש נוכחות של מים במקומות שבהם הם לא רצויים. כאשר הגלאי מזהה זאת, הוא יעביר התראה בחיווי קולי ולעיתים גם בחיווי של נורת אזהרה. המטרה של הגלאי היא לנטר את מפלס המים במתחם המיועד ולהתריע על גובה מפלס מים חריג לרכז/ת גילוי אש.

גלאי מים מהווה את הדבר האידיאלי ביותר עבור כל מקום שבו נזקי מים יכולים להתרחש ולהסב נזקים חמורים. התקנה של הגלאי המדובר יכולה לחסוך עלויות משמעותיות מאוד הכרוכות בתיקוני נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מהצפה.

 

היכן כדאי להתקין גלאי הצפה?

גלאי הצפה כאמור מאוד חשוב במקומות ספציפיים כגון:  חדרי מחשבים שבהם ידוע כי כל מקרה של הצפה יכול להסב נזק רב ומשמעותי למחשבים במקום. לא פעם מדובר על אובדן מידע שלא מאוחסן בענן אלא בשרת הפיזי של המחשב וגם כרוך בנזקים כלכליים משמעותיים מאוד. התקנה של גלאי הצפה בחדרים הללו יכול למנוע נזקים כבדים. הגלאי מתאים להתקנה בחדרי ציוד או טלפוניה, בפירים ובכל שטח אחר שיש צורך להגן עליו ולשמור עליו בצורה הטובה והיעילה ביותר מפני הצפה שיכולה להתחולל בשל סיבות שונות כגון: מי גשמים שחדרו למקום בשל איטום לקוי, מיכל מים שיכול להינזק, דליפה של צנרת, ביוב שעולה על גדותיו ועוד.

הגלאי המדובר יזהה כל נוזל מוליך אשר המפלס שלו יכסה את גוף הגלאי כך שייסגר מגע חשמלי בגלאי ורכזת גילוי האש תתריע על היווצרות הצפה במקום המוגן.

 

מה חשוב לדעת על גלאי הצפה?

כדי להתקין את גלאי ההצפה המתאים בכל מקום, חשוב להכיר את אופן הפעולה שלו. כאמור, הגלאי מתריע על כל מקרה של הצפה, אך יש בו פונקציה נוספת שהיא למעשה איפוס אוטומטי. כלומר, בתום אירוע ההצפה, תתאפשר המשך פעילות תקינה של הגלאי. הוא יחזור לפעול בצורה תקינה ושגרתית בתום האירוע. הגלאים שניתן למצוא כיום עובדים במספר מתחים נומינליים וההתקנה והחיווט שלהם פשוטים מאוד. הגלאים מכילים רכיבים שונים לרבות בקרים מתוכנתים אשר מסייעים להם לבצע את העבודה שלהם בצורה המדויקת ביותר. בסופו של דבר, הגלאי צריך להתריע על מים במקום עוד לפני שהם מסיבים בו נזק ועל כן, בחירת הגלאי המדובר צריכה להתבצע בצורה הטובה ביותר והתקנתו במקום צריכה להתבצע בצורה מדויקת ומקצועית וזאת כדי שהוא יפעל כראוי.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!