כל מה שאתם צריכים לדעת על בודק מזח

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

בתחום האינסטלציה יש תפקיד שאמור לוודא כי מי השתייה שאנחנו משתמשים בהם לשתייה, מקלחת, שטיפת כלים וכו' עומדים בסטנדרטים הנדרשים בכדי להשתמש בהם בצורה הזו. למשרד התברואה והבריאות יש תקנות ברורות ויש שהתפקיד הזה נמצא תחת אחריותו. בואו נצלול קצת יותר לעומק!

 

הרכבי מים – מה הכוונה?

המים שזורמים בצינורות עד לברזי השתייה הפרטיים או הציבוריים שונים בהרכב ובדגימה שלהם מזרמי מים שמשמשים לצרכים אחרים שאין צורך לבדוק את המזהמים שבהם.
בודק מזח בירושלים יכול לבדוק חיידקים, כימיקלים וטפילי מים שונים שמזהמים את מקורות המים באופן שהופך אותם ללא ראוי לשתייה ושימוש של בני אדם.
בכדי למנוע מי שתייה לא ראויים הומצא הדבר שנקרא מז"ח ראשי תיבות של: מונע זרימה חוזרת. זהו התקן שמטרתו להפריד בין מי השתייה הראויים ואלו שלא.

 

מה תפקידו של בודק מז"ח ולמה הוא כל כך חשוב?

בודק מז"ח הוא איש שעבר הסמכה עם אישור מיוחד שניתן לו על ידי משרד הבריאות והוא מקנה לו את היכולת להתעסק בהתקנה, הרכבה, טיפולים וביצוע בדיקות של מתקני המז"ח השונים. מתקין מזח בירושלים שביצע מספר רב של בדיקות והתקנות בקרב לקוחות ציבוריים, מסחריים ופרטיים ידע להבחין טוב יותר בין התקלות והצרכים שיש במז"ח ובכך גם להתאים אותו לצרכים של אותו המקום שבו הוא נמצא.
בדיקה מקצועית של בודק מזח תבטיח לכם שמיי השתייה שלכם אכן ראויים לשתייה ולשימוש והוא ימנע את הצריכה החוזרת של המים שאסור להם להסתנן בחזרה בצנרת של הבית\ המבנה או בית העסק שלכם.

 

מה הסכנות של הזנחת מכשיר המז"ח למי השתייה שלכם?

כפי שכבר אמרנו, מכשיר המז"ח מונע את הזרימה החוזרת של המים שכבר אינם ראויים לשימוש לחדור בחזרה אל הצינורות של המים. ישנם סכנות מרובות בשתיית מים שאינם ראויים לשתייה, מתקיימים בהם מצבורים של נגיפים וחיידקים שמועברים בזרימה פרטית או ציבורית ובכך מסכנים את השותים אותם. קיימים מצבורי מים רבים שמכילים תרכובות של חומרים כימיקלים, דשנים, מקורות מים שנמצאים בקרבת מפעלים, אזורי תעשייה מזהמים וכו'. הסכנה מתקיימת בקרבת צנרות ישנות בהן יש סכנה כי הרכיבים מתפרקים אל תוך המים ונסחפים עד לפתח הברז שלכם. למוסדות ציבוריים יש השפעה גדולה יותר על זיהום המים כי הם נותנים שירות לציבור ואחראים על בריאותם של עוד אנשים ועובדים מה שיכול לגרור תביעות משפטיות וחולי קשה בקרב לקוחות או עובדי החברה.

 

כיצד מכשיר מז"ח פועל?

מונע זרימה חוזרת פועל בצורה כזאת שברגע שמים זורמים דרכו הם לא מאפשרים זרימה בכיוון הנגדי. ממוקם באמצע המכשיר מעין שסתום שנפתח רק לכיוון אחד ומונע יציאה מהכיוון השני. אם זרימת המים נעצרת בפתאומיות ומכך נוצרת תנועה של כיוון המים "לאחור" השסתום נסגר וננעל ואין למים אפשרות לחזור לאחור. לשסתומים אלו קוראים התקני אל חוזר והם מחוברים בסדרה בצורה של טור. כלומר אחד אחרי השני.
מצויים כמה התקנים שנעשה בהם שימוש בשוק האינסטלציה שמורכבים משוברי ואקום טעוני קפיצים. את כל ההתקנים ומורכבותם חייב בודק המזח להכיר היטב בכדי להיות בטוח שהוא מאתר את הבעיה בצורה הטובה והנכונה ביותר במקרה שקורת תקלה כזו.

 

לסיכום

מכשירי המזח על כל סוגיהם הם מוצרים חשובים להיגיינה והבריאות של כל אחד מאיתנו. אף אחד לא היה רוצה שיתבצע שימוש חוזר של מי השתייה או הרחצה שלו מזרימת מים שכבר עברו שימוש.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!