הכל גלוי- צילום קווי ביוב לאיתור תקלות ללא הרס

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

תשתיות הביוב מעבירות מי קולחין ומי שופכין, ומטבע הדברים בנויות באופן סמוי מן העין. אלא שבמקרים מסוימים נדרשת גישה לקווי הביוב, לצורך איתור תקלות דוגמת סתימות ונזילות. נזילה מן הביוב תביא למפגעי ריח ותברואה, וסתימות אף יגרמו להצפה לא נעימה ומזיקה, ונדרש פתרון מהיר הן לאיתור התקלה והן לתיקון שלה. ענף הצנרת והאינסטלציה נשען כיום על פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים איתור תקלות ובעיות ללא הרס של התשתית, ולעתים גם תיקון שלהם ללא כל פגיעה במבנה.

ממה יכולה להיגרם בעיה בביוב?

הביוב הוא למעשה בריכה המנקזת אליה את מעברי הצנרת מן המבנה, כחלק ממסלול השופכין אל הצנרת העירונית. צילום קווי ביוב הוא פתרון נוח, נגיש ומתקדם לאיתור תקלות שונות העשויות להיגרם בצנרת הביוב, דוגמת:

סתימות- סתימות הנוצרות כתוצאה מהשלכת פסולת שאינה מתפרקת דוגמת מגבונים, חול, שומן ואחרים.

סתימות שורשים- סתימות הנוצרות כתוצאה מתנאי הלחות הגבוהה בתוך הצנרת ומביאות להתפתחות של ענפים ושורשים החוסמים את מעבר המים.

נזילות- נזקים ופגיעות בצינורות אשר גורמים לבריחת מי השופכין מתוך הצינור וחדירתם לתשתיות בהן הם מועברים.

חשוב לציין כי בתקלות בצנרת חשוב איתור וטיפול מהיר ככל הניתן, מאחר וסדק צעיר בצינור ביוב שלא יטופל עשוי להתרחב ולגרום לפיצוץ צנרת ולנזק משמעותי, וסתימות שמתחילות בהאטה בחלחול המים מן הצנרת הביתית, עשויות להחמיר ולגרום להצפות ונזקים כבדים. במטרה לאתר באופן מהיר ויעיל את התקלות אשר נסתרות מן העין, חשוב לפנות לחברות המספקות את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים בענף, לצד שירותי תיקון מקצועיים תחת קורת גג אחת.

איתור תקלות בקווי ביוב

העברת קווי הביוב בתוך תשתיות המבנה, בעומק הקירות ותחת הריצוף מסייעת הן ביצירת מראה אסתטי יותר למבנים והן בהגנה על הצנרת מפני מפגעים חיצוניים. יחד עם זאת, הדבר עשוי להקשות על איתור מפגעי צנרת ותקלות כאשר אלה סמויים מן העין. בעבר חשד לנזילה או לסתימה בצינור ביוב היה מחייב פגיעה מהותית בתשתית, שבירת קירות, הרמה ושבירה של אריחים, לצורך איתור התקלה וטיפול בה, ולאחר מכן תיקון יקר ומסועף של הנזקים שנגרמו.

טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות כיום צילום קווי ביוב מבפנים, תוך איתור התקלה המדויקת ללא כל הרס או פגיעה בתשתית, ובמקרים רבים גם את התיקון של התקלה. השירות ניתן תוך החדרת ציוד מתקדם לצנרת, כאשר רובוט צנרת זעיר המצויד במצלמה מקצועית, איכותית וחסינה למים ורטיבות גולש לכל אורך הצנרת, ומצלם את מסלול מעבר המים לכל אורכו. הצילום מספק תמונת מצב שקופה ומלאה של מצב הצנרת, לרבות קיום של סדקים, פיצוצים וחורים הגורמים לנזילות, או מפגעים הגורמים לסתימה.

בזכות הצילום לאורך כל קו הביוב, ניתן לאתר את המיקום המדויק של התקלה, ואין צורך בפגיעה לאורך התשתית, בצורה עיוורת ולא יעילה. במקרים רבים ניתן יהיה גם לתקן את הצנרת ללא הרס, באמצעות כלים מתקדמים בניהם רובוט לפתיחת סתימות, חיתוך שורשי ביוב, החדרת שרוול פולימרי שיהווה טלאי פנימי לסדק או פגם בצנרת פנימית ועוד.

גם כאשר תיקון כזה אינו מתאפשר ונדרשת גישה מן החלק החיצוני ששל צינור הביוב, הפגיעה בתשתית תהיה מינימלית וממוקדת ותאפשר תיקון יעיל וסגירה מהירה, ללא עלויות כבדות ומיותרות.

הכתבה בסיוע חברת nu-flow ישראל, הפועלת בפריסה ארצית מלאה ומספקת שירותי איתור נזילות מים, צילום קווי ביוב וצנרת וטיפול בתקלות צנרת וביוב, באמצעות הטכנולוגיות המובילות והמתקדמות בעולם.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!