איטום סיליקון לגגות

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

איטום סיליקון לגגות הוא תהליך המשמש למניעת נזילות ורטיבות בגג. אטמי סיליקון מורחים על כל משטח הגג, והם עשויים לרוב מגומי סיליקון. אטמי סיליקון נקראים גם ציפוי גגות סיליקון, איטום סיליקון או סיליקון אטם.

איטום סיליקון הוא תהליך הכולל מריחת סיליקון על גג ולאחר מכן מריחת שכבת זפת או אספלט על הסיליקון. תהליך זה משמש להגנה על גגות מפני נזילות, סדקים ונזקים.

איטום סיליקון הוא אפשרות משתלמת עבור בעלי בתים שרוצים להגן על מערכות הגג שלהם מפני דליפות. זה גם מספק הגנה במקרה של אסונות טבע כמו הוריקנים או סופות טורנדו.

איטום סיליקון מגן על גגות מפני נזקי מים, נזקי רוח וקרני UV המזיקות של השמש.

איטום סיליקון היא טכניקה הכוללת הזרקת סיליקון לממברנת הגג. זה יוצר אטימה אטומה בין הגג למצע הבסיסי.

איטום סיליקון הוא תהליך שקיים כבר עשרות שנים, אך רק לאחרונה הוא הפך לנפוץ בענף הבנייה. איטום סיליקון יכול להתבצע על כל סוג של חומר קירוי, לרבות רעפי אספלט, גגות מתכת, לוחות בטון ועוד.

היתרונות של איטום סיליקון הם רבים – הוא יכול להפוך את הבית או העסק שלכם לחסכוני באנרגיה, להפחית רעשי רוח וגשם, לסייע במניעת נזקי מים וגם להגביר את עמידות האש.

איטום סיליקון מפני דליפות מים

איטום סיליקון היא שיטה לאיטום צינור או מבנה אחר מפני חדירת מים.

איטום סיליקון נפוץ בעבודות בנייה, אינסטלציה ו-HVAC. הוא משמש לעתים כחלופה לשיטות יקרות יותר כגון הבהוב נחושת או יריעות מתכת גליות.

איטום סיליקון מוחל על הצינור או מבנה אחר, ולאחר מכן הוא מחומם באמצעות לפיד פרופאן עד שהוא הופך רך וניתן לגימור. לאחר מכן הוא מתקשה לחומר גמיש דמוי גומי האוטם את הצינור מפני נזילות מים.

איטום סיליקון הוא דרך נפוצה מאוד לעצירת נזילות מים בבית. הסיבה לכך היא שאיטום סיליקון יכול לשמש על כל סוג של משטח, כולל בטון, עץ ומתכת.

איטום סיליקון אינו פתרון קבוע לעצירת נזילות מים. יש להשתמש בו רק כפתרון זמני בזמן תיקון הנזילה. חומרי איטום סיליקון דורשים זמן מה להתאפר ולהתייבש לפני שהם אינם יעילים יותר במניעת דליפת מים דרך הסדקים.

איטום סיליקון יכול להיות מיושם גם על בטון ומשטחים אחרים שקשה יותר להגיע אליהם עם סוגים אחרים של חומרי איטום או איטום.

איטום סיליקון הוא תהליך בו מורחים תרכובת על בסיס סיליקון בחלק הפנימי של הצינור, שם היא יוצרת איטום.

סיליקון משמש שנים רבות כחומר איטום לצנרת מים. זה קל לשימוש וניתן ליישם אותו על ידי מישהו ללא ניסיון או הכשרה.

איטום סיליקון שימש ביישומים תעשייתיים מאז שנות ה-20 והוכנס לראשונה לאינסטלציה למגורים בשנות ה-40.

כיום, איטום סיליקון עדיין נמצא בשימוש נרחב מכיוון שהוא מהווה דרך יעילה למנוע נזילות מים, קורוזיה ונזקים למבני עץ החשופים לרמות לחות גבוהות.

המאמר בשיתוף adiv.co.il המומחים בכל סוגי האיטום המתקדמים ביותר.

 

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!