תקלות נפוצות באמבטיות וכיצד ניתן לתקן אותן?

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

כשזה מגיע לאמבטיות ביתיות, יש כמה דברים שיכולים להשתבש עם השנים. עם זאת, קל לתקן את הבעיות הנפוצות ביותר עם מעט ידע וכמה כישורי "עשה זאת בעצמך" מבלי שתצטרכו להיות הנדימנים מוסמכים.

אם בכל זאת תצטרכו לבצע תיקון אמבטיה רציני יותר, תמיד תוכלו לפנות לאינסטלטור או חברת שיפוץ אמבטיות שישמחו להעניק לכם סיוע מקצועי.

הבעיות הנפוצות ביותר באמבטיות ביתיות כוללות נזקי מים, עובש ואפילו נזילות. שמירה על שגרת טיפוח שבועית היא הצעד הראשון בדרך לאמבטיה שמורה, אבל כמו שאתם יודעים, לפעמים צריך להתמודד בחיים עם בלת"מים.

אם תדעו לטפל בכל בעיה שצצה בעצמכם, תוכלו לחסוך כסף רב שבשנה יכול להצטבר בכיף לסכום של מאות ואף אלפי שקלים. אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

תקלות באמבטיות שחשוב לתקן

אנחנו משתמשים באמבטיה שלנו על בסיס יום יומי. היא חלק מהשגרה הנורמלית שלנו. דווקא בגלל השימוש המרובה, האמבטיה הופכת להיות מקור להיווצרות בעיות.

התקלות הנפוצות ביותר (מהקלה אל החמורה) הן: לכלוך, כתמים שאי אפשר להסיר, שריטות, עובש סדקים וחלודה.

במקרים הקלים, האמבטיה פשוט תקבל מראה לא אסתטי, במקרים החמורים, יכולה להיות דליפת מים שתוביל להצפה או רטיבות.

לא פעם, מלבד האמבטיה עצמה שעשויה להיות פגומה, ריצוף חדר אמבטיה יכול גם הוא להינזק. שימו לב, אם הריצוף נשבר בצמוד לאמבטיה, אותו שבר יכול להתרחב ולגרום לסדקים באמבטיה שלכם.

בכל אחד מהמקרים ההמלצה שלנו היא טיפול מיידי.

תקלות נפוצות שצריך להכיר באמבטיות

בעיה מוכרת מתרחשת כאשר מים לא מתנקזים כמו שצריך מהאמבטיה. במקרים אלו, אם לא מדובר במערכת אינסטלציה ישנה מאוד, ניתן לנסות להשתמש במעט סודה קאוסטית.

שימו לב, שימוש בסודה קאוסטית מומלץ אך ורק במינונים קטנים תוך שימוש בציוד מגן כמו כפפות, מסיכת פנים וכיסוי כלשהו לעיניים. מדובר בחומצה, ככה שאל תזלזלו ביכולת שלה לפגוע הן בכם והן במערכות אינסטלציה ישנות.

מעבר לבעיה של סתימה במערכת הניקוז של האמבטיה, קיימות גם תקלות כמו נזילת מים מהאמבטיה. במקרים אלו, תצטרכו שירות של תיקון אמבטיה על ידי מילוי סדקים או תיקון שברים.

באופן כללי, מומלץ להפעיל שיקול דעת. גם אם אתם אנשים שאוהבים לעבוד עם הידיים ולבצע פרויקטים שונים בבית בעצמכם. יש פעמים שבהן דרושה התערבות של בעל מקצוע. על אחת כמה וכמה כשמדובר באמבטיה. יד לא מיומנת יכולה לעשות יותר נזק מתועלת וחבל.

כיצד מסירים חלודה מהאמבטיה הביתית?

אנשים רבים עשויים שלא להיות מודעים לעובדה, שאפשר להשתמש בחומץ כדי להסיר חלודה מהאמבטיה. אם יש לכם אמבטיה חלודה, אפשר להשתמש בתמיסה של 1 כוס חומץ לבן וכוס מים. לאחר מכן עליכם לערבב את התמיסה הזו עם 2 כוסות מים חמים ולשפוך אותה על האמבטיה.

לאחר שעה או שעתיים, קרצפו את האמבט עם מברשת ושטפו אותה במים נקיים. לאחר מכן תוכלו להשתמש בספוג כדי לנקות את כל כתמי החלודה שנותרו.

זוהי אחת הדרכים שבהן תוכלו להסיר חלודה מהאמבטיה הביתית מבלי להשתמש בכימיקלים קשים או בחומרי ניקוי יקרים. אם זה לא עבד לכם, תוכלו לקבל סיוע מחברה שמציעה שירותי תיקונים לאמבטיה.

כמה עולה לחדש, לשפץ או לתקן אמבטיה?

מחיר שיפוץ, חידוש או תיקון אמבטיה משתנה בהתאם לסוג הבעיה שיש לכם, כאשר הרף העליון של טווח המחירים לא אמור לעבור את ה-3,500 ₪ – 5,000 ₪ (מתייחס להחלפת אמבטיה קומפלט).

בעלויות של כ-1,000 עד 2,500 ש"ח תוכלו לתקן אמבטיה ישנה בשיטות שונות.

בעזרת ציפוי אמבטיה תוכלו להעלים כתמים שלא ניתנים לניקוי וחלודה קלה. התהליך כולל הסרה של משטח האמבטיה הישן וצביעתו בגוון אמייל לבחירתכם.

בעזרת הלבשת אמבטיה אקרילית תוכלו להיפטר סופית מסדקים, חלודה קשה ושריטות עמוקות. התהליך כולל ייצור גוף אמבטיה חדש עם אביזרי נירוסטה משלימים, והלבשתו על גוף האמבטיה הנוכחי.

חשוב לציין ששני התהליכים האלה לא כוללים שבירת מרצפות ואריחים, ובטח שלא ייצור בלגן. הם אורכים פחות משלוש שעות ובסופם תחכה לכם אמבטיה חדשה!

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!