צילום קווי ביוב בתל-אביב

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

צילום קווי ביוב בתל-אביבמערכת הביוב הינה אחת המערכות בבית (ובכלל) אשר רוב האנשים נרתעים ממנה ודי בצדק. מדובר במערכת המכילה את הפסולת הפיזית היוצאת מגופנו וברגע שיש בה נזילה או תקלה, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה, היא הזמנת אינסטלטור. יחד עם זאת, אם מדובר בנזילות ותקלות חוזרות ונשנות באותה מערכת, ככל הנראה תצטרכו להזמין כבר מישהו שידע לתעד את מה שקורה שם, על מנת למנוע מצב של הישנות המקרה. אז מי עושה את זה בתל-אביב, באילו מקרים וכמה זה עולה? כל הפרטים במאמר הבא.

 

מערכת הביוב נמצאת מתחת לקרקע ואף בתוך קירות הבית או הבניין, במקומות חשוכים ולעתים מפותלים. שכזו, היא יוצרת אתגרים שונים במצבים בהם יש צורך להביט בה ולבדוק את מקור התקלה. צילום קו הביוב אינו פוגע בו ונמצא יעיל ביותר באיתור נזילות וליקויים, שכן הציוד באמצעותו מתבצע, מאפשר להסתכל לתוך מערכת הביוב, לבדוק אותה ולאתר תקלות ו/או בעיות שונות, גם ובמיוחד במקומות אליהם לא ניתנת גישה אחרת.

 

באילו מקרים יש צורך לבצע צילום של קו הביוב?

נכון, הצורך הראשון שעולה לראש כשחושבים על צילום כזה, הוא בדרך כלל כאשר ישנה נזילה או תקלה אותה לא ניתן לאתר ויש צורך להביט בתוך מערכת הביוב, אך זהו לא המצב היחיד. לפניכם דוגמאות למצבים שונים בהם תידרשו, ככל הנראה, לצילום קו ביוב: 

  • מערכת ביוב ישנה – בתל-אביב קיימים המון בניינים ישנים, עם מערכות ביוב שלא עברו חידוש, מה ששוחק את הצינורות וגורם לבלאי טבעי של המערכת. על כן, אם אתם גרים בבית יחסית ישן, סביר להניח שהצינורות אינם יעילים כפי שהיו בתחילה ועל כן עלולים ליצור תקלות. במקרים כאלו, צילום המערכת יאמר לכם בסבירות גבוהה האם בלאי המערכת הוא הגורם לתקלות או לא.
  • בכניסה לבית חדש – אם נכנסתם לבית שנבנה זה עתה, יכולה להיווצר סתימה במערכת הביוב כתוצאה מזליגת בטון לתוכה. כמו כן, אם אתם נכנסים לבית שהוא אינו חדש ושגרו בו קודם, יש סיכוי שתיתקלו בבעיות ישנות שלא דיווחו לכם עליהן. בכל מקרה, עם כניסתכם לבית, מומלץ להזמין אינסטלטור שיודע לא רק לבדוק את מערכת הביוב, אלא גם לצלם אותה על מנת לאתר תקלות עוד לפני כניסתכם לבית החדש.
  • נזילות ביוב – אחת הבעיות העיקריות עם נזילות בצינורות הביוב, היא שלא תמיד מגלים אותן עם היווצרותן, שכן הצינורות נמצאים בתוך האדמה והקירות. אז מתי כן רואים אותן? כשהן מתפשטות ועולות אל מעל הרצפה, או דרך הקירות. כך למשל, אם אתם גרים בבניין ואתם רואים רטיבות בתקרת הבית שלכם, הדבר יכול להעיד על נזילה בצינורות של השכנים מלמעלה. צילום יאמר במקרה זה האם אכן מדובר בנזילה.
  • סתימות ביוב חוזרות ונשנות – במידה ויש לכם סתימות החוזרות על עצמן שוב ושוב, ללא כל סיבה נראית לעין (כמו שיערות או חפצים הנתקעים במערכת), סביר להניח שישנו ליקוי בתוך הקו שגורם להן. לכן, לאחר שהזמנתם אינסטלטור שיפתח את הסתימה או שפתחתם אותה בעצמכם, כדאי להזמין מומחה שיצלם את הקו וייתן לכם תמונה מדויקת יותר (תרתי משמע) של התקלה.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים בעל מקצוע?

במידה ואתם אכן מעוניינים בצילום קו ביוב בתל-אביב ומתכננים לקרוא לבעל מקצוע שיעשה זאת, ודאו את הדברים הבאים: ראשית, ודאו שהוא גר באזור תל-אביב, שכן ככל שהוא גר רחוק יותר כך עלות השירות עלולה לעלות. חשוב לא פחות, לוודא מה הניסיון התעסוקתי שלו ושיש לו את הציוד הנדרש לצילום ואיתור התקלה במערכת שלכם כגון מצלמה תרמית, רובוט, או סיב אופטי. כמו כן, ודאו עם מאתר הזילות אם בנוסף לאיתור הנזילה וצילום קו הביוב, אם הוא גם פותח סתימות, שכן במידה והוא לא עושה זאת, תצטרכו להזמין אינסטלטור לפני הגעתו. בנוסף, ודאו שיש לו תעודת "חוות דעת מומחה", או "עד מומחה", כיון שבמידה ואתם אכן מגישים תביעה לביטוח, הוא יהיה חייב להציג אחת מהתעודות הנ"ל בצירוף לדו"ח המצב, על מנת שהתביעה תהיה קבילה.

אם אתם מכירים מומחה עליו אתם סומכים בביצוע העבודה, מצוין. אך גם אם לא, תוכלו לבדוק באתרי האינטרנט השונים המבוססים על חוות דעת גולשים אודות מומחים לצילום קווי ביוב באזור תל-אביב ולהוסיף את חוות הדעת הללו לכלל השיקולים בקבלת ההחלטה את מי להזמין.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!