משאבה רצפתית – מה זה ומי יכול להתקין לנו אותה

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

כשאנחנו מתבוננים בדלת, מכל סוג שהיא, נדמה לנו הרבה פעמים שמדובר במוצר יחסית פשוט, סטנדרטי. מוצר הכולל בעיקרון, משטח מחומר מסוים, עם ידית, מנעול ומעצור. בדרך כלל זה המבנה הבסיסי של כל דלת, כשלפעמים יש אלמנטים נוספים המותקנים בה, בין אם זה לצורך עיצוב ובין אם זה לצורך שימוש.

אך אם אנחנו בוחנים דלתות לעומק, בוודאי דלתות זכוכית, יש לנו אפשרות לראות שמדובר במוצר הרבה יותר מורכב ממה שאנחנו נוהגים לחשוב. מוצר הכולל פריטים ורכיבים שבלעדיהם, אי אפשר להשתמש בדלת בצורה סדירה, קרי אי אפשר לפתוח אותה ואי אפשר לסגור ולנעול אותה, בצורה בטוחה ונכונה.

אחד מאותם פריטים שאנחנו לא בהכרח שמים לב אליהם, היא משאבה רצפתית. אם אנחנו רוצים שהדלת תיסגר ותינעל בצורה נכונה ובטוחה, אזי שאנחנו חייבים להתקין משאבה כזו. אחרת, הדלת תיטרק בחוזקה ולא תיעצר לפני הסגירה, מה שעלול להיות מסוכן ולא נכון מבחינת שימוש.

 

מה זו משאבה רצפתית?

משאבה רצפתית היא למעשה אלמנט שיכול לשמש כתחליף למחזיר דלת רצפתי. מדובר על מרכיב קטן הנמצא בחלקו התחתון של הדלת ומטרתו לאפשר לנו לסגור אותה בצורה נוחה, מבלי שהיא תיטרק. כך אנחנו יכולים לייצר מצב שהדלת תיסגר לאט כפי שאנחנו רוצים, בצורה בטוחה ונוחה.

משאבה רצפתית מותקנת על ידי מתקין דלתות זכוכית בעת ההתקנה של הדלת עצמה, ולימים אם אנחנו צריכים לבצע החלפה, אז נזמין טכנאי שמתמחה בכך, בשביל שהוא יוכל להחליף את המשאבה הישנה בחדשה.

 

מתי נרצה להחליף משאבת רצפה ישנה?

אנחנו נחליף משאבת רצפה ישנה במספר מקרים:

ראשית, אם הדלת לא נסגרת כפי שהיא אמורה להיסגר. כפי שציינו, במקרים בהם הדלת נטרקת בחוזקה, אז אין לנו ברירה אלא לבדוק מדוע זה קורה ולהחליף את המשאבה במידת הצורך. יכול להיות מצב שיהיה לנו קשה לפתוח ולסגור את הדלת, אז אנחנו חייבים להשתמש במשאבה שכזו.

שנית, אם הדלת שקעה כלפי מטה, מה שעלול לייצר סימנים ברצפה. בפרט אם מדובר ברצפת עץ או פרקט. במקרים כאלה, יהיה צורך להחליף את המשאבה בשביל שנוכל להרים אותה מחדש. בדרך כלל ננסה קודם לכוון את הדלת מחדש, אם לא נצליח אז נצטרך להחליף את המשאבה.

 

מי יכול להחליף לנו משאבת רצפה ישנה ואיך יעשה זאת?

משאבת רצפה היא פריט שרק מי שמתמחה בתיקון דלתות זכוכית יודע כיצד להשתמש בה ואיך להחליף משאבה ישנה במשאבה חדשה. לכן, אם יש לנו בעיה בדלת, אנחנו נרצה לפנות אל מומחה בתחום שידע כיצד לאבחן את הבעיה ולטפל בה, קרי להחליף את המשאבה.

לשם כך, הוא יפרק את הדלת, יפרק את המשאבה, יחליף אותה בחדשה ואז יחזור ויחבר את הזכוכית בחזרה לדלת ויחזיר אותה למקום שלה.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!