כמה עולה איתור נזילות מים?

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

במקרה של חשד לנזילה שאינה גלויה, יש לשכור שירות איתור נזילות מים שמתבצע על ידי איש מקצוע שמגיע לבית או למקום העבודה על מנת לאתר כל נזילה שאתם חושדים כי מתרחשת.

איש מקצוע זה משקיע את הזמן להתקנת מצלמות, הפעלת בדיקות מים הידרוסטטיות, ועריכת בדיקות עשן על מנת לזהות בעיות פוטנציאליות על התשתית של הבניין שלכם עקב דליפות. לאחר תהליך האיתור, ניתן לתקן את הנזילה, אבל תחילה יש להבין כמה עולה איתור נזילות מים.

 

חשיבות הזמנת איש מקצוע מומחה לאיתור נזילות מים

מומלץ לא להתפתות לנסות לתקן את הנזילה באופן עצמאי, כי התהליך ייקח הרבה יותר זמן, ויתכן שהבעיה לא תיפתר באופן הנכון, אם הנזילה בכלל תתגלה.

חשוב להבין את מאפייני שירות איתור נזילות מים ולהזמין את איש המקצוע המומחה בתחום כדי שיאתר את הנזילה שלכם. הנה המאפיינים שיסייעו לכם להבין כמה עולה איתור נזילות מים.

פירוט עלויות שירותי איתור נזילות מים

קיימים מספר שיקולים שיש לקחת בחשבון כדי להבין כמה עולה איתור נזילות מים. כגון:

  • סוג השירותים הדרושים.
  • עלויות אספקת חומרים וציוד לאזור העבודה וממנו.
  • עלויות הכנת האתר לעבודה, כולל אמצעים להגנה על מבנים קיימים.
  • חיובים לפי שעה כלולים בתהליך איתור הנזילה.
  • הסרה או תיקון מערכות קיימות.
  • בדיקה או הסרת חומרים מסוכנים כגון אסבסט או עופרת.
  • קבלן תקורה.
  • עלות חומרים.
  • מיקום הדליפה.

חשוב לזכור שכשאתם לוקחים בחשבון את ההיבטים שמסבירים כמה עולה איתור נזילות מים, הם נוגעים לנזילה בלבד ולא לתיקון. בנוסף, העלותשל איתור נזילה משתנה ותלויה בסוג הנזילה, במיקום שלה, בכמה מורכב לאתר אותה, בהאם אתם גם נעזרים בשירות של תיקון הנזילה וכדומה.

סוג הדליפה

גם סוג הדליפה משמעותי לשאלה כמה עולה איתור נזילות מים. במיוחד כשהנזילה מתבטאת במים שחורים, כי אלו הן סוגי הנזילות היקרות והדחופות ביותר לתיקון. הסיבה לכך היא שהן מכילות חומרים או נוזלים מסוכנים לבני אדם ולחיות מחמד. סוגי השירותים הדרושים קיימות שיטות רבות לאיתור דליפות, אבל אלו הן שתי השיטות העיקריות:

בדיקת מים הידרוסטטית לבדיקת מכלים וצינורות לאיתור נזילות

בבדיקה זו, האינסטלטור ממלא את הצינורות מים ויוצר לחץ על הכלי. בשלב הבא, הצינור מנוטר לשינויים בלחץ. כל שינוי בלחץ מצביע על מצב בו המערכת נפגעה ויש לתקן אותה.

בדיקת עשן באמצעות העברת עשן מלאכותי דרך צינורות כדי לאתר דליפות

זוהי חלופה פשוטה יותר לבדיקת מים הידרוסטטית, פשוטי כי הדליפות מתגלות כשעשן יוצא ממקום שממנו הוא אינו אמור לצאת.

דליפות מתחת לאדמה

במהלך איתור נזילות מתחת לאדמה, איש מקצוע משתמש בציוד איתור אלקטרוני ובכלים אקוסטיים על מנת לגלות את נקודת המקור של הנזילה. שירותים אלו עולים בדרך כלל בין 400-2,800 ₪, תלוי עד כמה עמוקה וחמורה הבעיה.

נזילות תקרה הן הדליפות המוכרות ביותר, שמתאפיינים בטפטוף מים מהתקרה. סוג זה של דליפה דורש בדיקות הידרוסטטיות ועשן, מצלמות אינפרא אדום וציוד אחר. יתכן שיהיה צורך אפילו לקדוח בקירות שלכם על מנת לפתור את הבעיה הזו. במקרים אלו, הקביעה כמה עולה איתור נזילות מים מסתכמת בסכומים שנעים בין 1,200-8,000 ₪ עבור שירותים אלו.

שכיחות נזילות בקומות קרקע

נזילות בקומות קרקע הן סוגי הנזילות היקרות ביותר עקב הקושי לתקן אותן. איתור דליפות מסוגים אלו עולה בין 2,200-12,000 ₪ כולל התיקון.

כמה מסקנות לסיום

התערבות מוקדמת חיונית בכל הנוגע לנזילות ולמניעת נזקים עתידיים, אפילו לפני קבלת תשובה לשאלה כמה עולה איתור נזילות מים, וחשוב להקפיד להזמין צוות של אנשי מקצוע לפני שהנזק יחמיר. אם אתם חושדים שיש לכם נזילה בבית או במקום העסק, צרו קשר עם צוות מקצועי לקבלת שירותי איתור הנזילות שאתם צריכים!

איך בוחרים בעל מקצוע אמין ומקצועי לאיתור נזילות?

ובכן, יש כמה קריטריונים חשובים שאמורים לסייע לכם בתהליך הבחירה. בעיקרון אתם יכולים לפנות למישהו שאתם מכירים כמו למשל קרוב משפחה, שכן או חבר. דרך נוספת היא כמובן לפנות לרשת האינטרנט ולהשוות בין כמה בעלי מקצוע. חשוב לבחור מומחה אמין ומקצועי לאיתור נזילות, כזה שמחזיק בציוד מתאים לאיתור נזילות כמו למשל מצלמה תרמית, אך גם בידע הרלוונטי, שכן בלי ידע, קשה מאוד לאתר נזילה. בחרו מומחה לאיתור נזילות שזמין עבורכם, זאת משום שברגע שיש נזילה בבית, הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא לחכות שהיא תחמיר. המתנה בתיקון הנזילה עלולה להוביל לנזקים חמורים יותר, פגיעה בערך של הנכס, רטיבות, התפוררויות של הקירות, עובש ועוד. כמובן שכדאי לבדוק האם בעל המקצוע שמבצע עבורכם את איתור הנזילה גם בנוסף מתקן את הנזילה, שכן לא תמיד השירות מגיע ביחד. עוד דבר ששווה לשאול הוא האם אתם מקבלים אחריות על השירות ולא פחות חשוב, לבדוק עלות לפני תחילת עבודה.

ראו גם: איתור נזילות מהביוב | בדיקת איתור נזילות

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!