כל מה שרצית לדעת על צילום קווי ביוב

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

הביוב נסתם שוב ושוב לאורך השנה וכל תיקון מחזיק מעמד זמן קצר? ככל הנראה שיש בבית שלך בעיה מורכבת יותר שמצריכה בחינה מעמיקה של תשתית הביוב. בביוב יכולות להתפתח בעיות חמורות שלא ניתן לאבחן אותן ללא צילום מקצועי ופנימי של קו הביוב. צילום זה מצריך מכשור והכשרה בצילום קווי ביוב והם מבוצעים על ידי בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה כאשר ישנו חשד לתקלה חמורה במערכת הביוב. לעיתים תתגלה סתימה אותה ניתן לפתוח בקלות, ולעיתים יתגלו תקלות חמורות שמצריכות תיקון ייחודי.

 

מתי יש צורך בצילום קו הביוב?

צילום קו הביוב הכרחי כאשר ישנן תקלות חוזרות ונשנות בקו הביוב אותן לא ניתן היה לאבחן בדרך אחרת. לדוגמה, אם הביוב נסתם באופן קבוע, אם המים באסלה עולים על גדותיהם ואם יש בעיות קשות עם זרימת המים באסלות למרות פתיחות סתימות, זהו זמן מתאים לבצע צילום קווי ביוב בעזרת ציוד מתקדם.

הצילום נעשה על ידי מצלמת ביוב שמוכנסת לאורך כל קו הביוב, עמוק אל תוך החלקים שאינם גלויים אל העין. המצלמה מצוידת בסיב אופטי זעיר וראש מצלמה המאפשרים בזמן אמת לראות את כל המתרחש בתוך קו הביוב.

 

אילו בעיות ניתן לאתר בקו הביוב באמצעות הצילום?

צילום קו הביוב מאפשר לאתר בעיות רבות, בין היתר תקלות של התקנה לא נכונה של קו הביוב, לדוגמה של קו ביוב שהשיפוע בו הפוך או נייטרלי. ניתן למצוא חפצים כבדים וגדולים שנתקעו במערכת הביוב כמו למשל אבנים, ברזלים או שורשים שחדרו לתוך מערכת הביוב. ניתן למצוא סתימות קשות של מגבונים אם ישנם או שבר בקו הביוב.

האם כל אינסטלטור מבצע צילום?

לא כל אינסטלטור מבצע צילום של קווי ביוב ויש לברר מראש בעת הצורך את האפשרות מצד בעל המקצוע. בדרך כלל אנשים מזמינים צילום לקו הביוב לאחר שכבר ניסו להיעזר באינסטלטור מן השורה שלא איתר את הבעיה או תיקן אותה והיא חזרה על עצמה בתוך זמן קצר. במצבים כאלו מומלץ להזמין מראש בעל מקצוע שיש לו האפשרות לבצע את הצילום, וזאת כדי לגלות אחת ולתמיד מהי הבעיה של קו הביוב.

יתרונות צילום קו הביוב

יש יתרונות רבים לצילום קו הביוב והראשון בהם היא הגילוי המדויק של קו הביוב מבחינה פנימית והאפשרות לאתר תקלות באזורים קשים להגעה. יתרון שני בולט במיוחד היא העובדה שמדובר על שיטה בה אין כל צורך להרוס את קו הביוב או לשבור דבר מה כדי לגלות תקלות. בעזרת המצלמה ניתן במהירות לגלות את התקלות, מבלי לשבור בלטה אחת בבית ולקבל תיעוד מדויק של מערכת הביוב הפנימית. הדבר מאפשר תכנון מדויק גם של התיקון עם מינימום הרס ונזק לתשתית הביוב.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!