גלאי נזילות מים מחיר

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

אם בעבר בכדי לגלות או לזהות מעין מגיעה רטיבות או נזילה היה הצורך בהרס של הקירות ו/או הרצפה, היום תודות לטכנולוגיה ניתן לבצע גילוי נזילות מים במחיר נוח, במהירות וללא הרס. גלאי נזילות מים הוא בעצם מכשיר שנקרא גם מצלמה תרמית ובאמצעותו אנו יכולים לגלות את מיקום הנזילה באופן מדויק. מצלמה תרמית פועלת על בסיס זיהוי הפרשי טמפרטורה ומצלמת את צנרת המים שנמצאת בתוך הקירות. לא רק שניתן לזהות את מקור הנזילה, אלא גם להבין היכן בדיוק נאגרים המים.

איך אדע שעליי להזמין מומחה לאיתור נזילות באמצעות גלאי נזילות מים?

יש כל מיני סימנים שיכולים להעיד על כך שיש בבית, בדירה או בבית העסק שלכם רטיבות. למשל, הופעה של כתמי רטיבות על גבי הקיר, ריח של טחב, כתמים של עובש בכל מיני אזורים וכמובן חריגה משמעותית בחשבון המים בחודשים האחרונים – כל אלה מעידים על כך שיש בביתכם נזילה בה יש לטפל כמה שיותר מהר. זיהיתם כאמור, בשונה מבעבר, כמעט ואין צורך לבצע שבירות מסיביות של הקירות. גלאי נזילות מים בין אם נעשה באמצעות מצלמה תרמית ובין אם באמצעים אחרים כמו למשל גילוי נזילה בגז הופך את התהליך להרבה יותר פשוט ומהיר.

גלאי נזילות מים עדיף מוקדם מאשר מאוחר

לא כולם יודעים אבל בעיות של רטיבות ונזילות הן מסוג הדברים שאנחנו לא רוצים לחכות איתם או להזניח אותם. ברגע ששמנו לב לסימן ולו הקטן ביותר המעיד על רטיבות, יש לטפל בזה כמה שיותר מהר. אם נדחה את האיתור והתיקון של הנזילה, לא רק שהיא עלולה להחמיר, היא עלולה לגרום לעוד המון בעיות הפוגעות באיכות החיים שלנו וגם בערך של הנכס.

גלאי נזילות מים איך זה עובד?

מצלמה תרמית היא מצלמה הפועלת על אנרגיית חום בשילוב גלי אינפרא אדום. כשיש מצב של נזילה משתנה הטמפרטורה בתוך הקיר. צבעים בהירים כמו כחול וירוק מעידים על אזורים קרים לעומת צבעים חמים כמו אדום וכתום מעידים על אזורים חמים. על פי אותם שינויי טמפרטורה המצלמה מאפשרת לנו להבין את המקור המדויק של הנזילה. השינויים נראים באמצעות צבעים המשתנים בהתאם לאזור אותו מומחה לאיתור נזילות סורק בעזרת המצלמה.

יתרונות העבודה עם מצלמה תרמית לגילוי נזילות מים

  1. פתרונות לאיתור נזילות כמו מצלמה תרמית מקלים ומקצרים את זמן איתור הנזילה
  2. מצלמה תרמית מאפשרת לנו לתקן את התקלה מבלי שנצטרך לשבור קירות או להרוס את תשתית הצנרת את הנזילה
  3. המצלמה תרמית לאיתור נזילות מאפשרת לנו לבצע תיקון יעיל ונקי
  4. בעזרת המצלמה ניתן לאתר ולסרוק שטחים גדולים ונרחבים
  5. בעזרת המצלמה אנו יכולים לבדוק האם יש נזילה לפני שאנחנו מחליטים לרכוש נכס או לעבור אליו

לפני שמזמינים מומחה לאיתור נזילות באמצעות גלאי רטיבות כדאי לבדוק

יש כל מיני דברים שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו כמו למשל בדיקה של שעון המים הראשי. זו בעצם צריכה להיות הפעולה הראשונה שימוש בגלאי לנזילות מים על מנת למנוע נזק שאנחנו עושים בדרך לאיתור התקלה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לסגור את כל הברזים בבית ולראות מה קורה עם השעון. במידה והוא ממשיך להסתובב זה מראה על נזילה בוודאות. אם השעון לא מסתובב יכול מאוד להיות שמקור הנזילה הוא לא מהצנרת בבית שלנו אלא מצינור שנמצא למשל בחצר. לפעמים גם לא מדובר בתקלה מורכבת כמו למשל מרווח בין אריחי האמבטיה או נזילה סמויה שמגיעה מהאסלה בכלל. במקרים כאלה אין כל צורך בגלאי לאיתור נזילות מים, אלא אפשר להסתפק באינסטלטור או בהנדי מן לתיקון התקלה. לעתים בכלל נצטרך קבלן איטום במקרים יותר מורכבים ולכן כל תקלה לגופה.

מה עם שעון המים כן מסתובב?

במידה ושעון המים מסתובב סיבוב שהוא מלא למרות שהוא סגור, יש סיכוי שמדובר בנזילה בתוך הצנרת שמגיעה או מצינור המים החמים או מצינור המים הקרים. במידה ומדובר בנזילה רצינית, אין בכלל צורך בשעון המים משום שתבינו כי יש הצפה די בקלות. במקרים כאלה אין ספק כי תצטרכו להזמין אינסטלטור או מומחה לאיתור נזילות שיש ברשותו גלאי לנזילות מים כמו למשל מצלמה תרמית.

מתי גלאי לאיתור נזילות מים יכול לחסוך לנו זמן וכסף?

  1. כשלא יודעים את מקור הנזילה – הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא להיכנס לשיפוץ שאין אנו מתכננים אותו. במידה והנזילה היא בצנרת המים, המצלמה התרמית יכולה לעזור ולהקל על תהליך האיתור מה שיחסוך זמן רב וגם כסף. במקרים של פגם בצנרת המים יעברו החוצה ויחממו את כל אזור הצנרת ואז הפרשי הטמפרטורה מאפשרים לנו לבצע החלפה נקודתית בלבד.
  2. רכישה דירת יד 2 – לפני שאתם רוכשים נכס, מומלץ מאוד להזמין מומחה לאיתור נזילות שיעשה שימוש במצלמה תרמית ויבדוק שהכל כשורה.

גלאי נזילות מים מחיר כמה זה באמת עולה?

העלות לאיתור נזילות מים באמצעות גלאי נזילות נע בין 1,000-1,500 ש“ח. ככל שהשטח שאותו המומחה יבדוק גדול יותר, כך עלות מה המחיר של בדיקת נזילותהעבודה הופכה יקרה יותר. חשוב לזכור כי איתור הנזילה באמצעות גלאי נזילות מים לא קשור לתיקון והתמחור הוא כמעט תמיד בנפרד. לפעמים, בכלל אין צורך לעשות במצלמה שימוש ואז התהליך סתם הופך יקר יותר. כמשדובר בתהליך קל או כאשר בעל המקצוע מיומן, לעתים אין צורך לעשות שימוש בגלאי איתור נזילות מים. בנוסף, כשהנזילה נמצאת בעומק הריצוף או הקירות למצלמה התרמית יכולת יחיסת מוגבלת והיא מסוגלת לאתר את הנזילה רק אם היא בעומק של עד כמה סנטימטרים בלבד מהשטח אותו אנו בודקים. משטחי בטון וחיפויים מעץ יכולים להקשות על המצלמה לאתר את הנזילה. כמובן שיש מצלמות מאוד מתקדמות לאיתור נזילות מים שמגיעות אפילו עד שני מטרים.

ככל שהמצלמה יותר איכותית ויותר מתקדמת, כך היכולת שלה לאתר נזילות מים גבוהה יותר. אם המצלמה לא מצליחה לאתר את הנזילה, ניתן לעשות שימוש באמצעות גלאי גז לאיתור נזילות מים המבוסס על החדרה של תרכובת חנקן וחמצן.

את הגז מחדירים לתוך מערכת הצינורות למכשיר מיוחד הקולא את הנקודה שבה יש ריכוז גז גבוה ואז אפשר לאתר את הנזילה. גם במקרים שבהם הנזילה נמצאת בקו של הביוב, מצלמה תרמית אינה אפקטיבית ואז צריך מצלמת סיב אופטי עם ראש מסתובב. את המצלמה הזו מחדירים אל הביוב או אל המרזב ואז היא משדרת ישירות למסך.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!