איתור נזילות מים מחיר

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

 

נזילות מים הן דבר נפוץ מאוד בארץ, במיוחד בתקופת החורף בבתים ישנים. נזילות מים נגרמות בעקבות מגוון רחב של סיבות. אז מה עושים כאשר יש נזילת מים בבית?

אנחנו, ב-nu-flow ריכזנו עבורכם את המידע המתאים עבור איתור נזילות מים בבית.

מה הגורמים לנזילות מים?

כפי שהזכרנו קודם יש גורמים רבים לנזילות מים. הנזילות בבית עלולות להגיע מהתקרה, מהקירות, מהדלת או החלונות ובחלק מהמקרים מהרצפה. אחד הגורמים הנפוצים ביותר לנזילות בבית הוא איטום גג לא טוב. אטימה לא מספיק של הגג שלכם, תאפשר למים רבים לחלחל אל תוך הבית. בימי גשם קשים, הגג יתמלא במים ויכולה להווצר נזילה רצינית לתוך הבית. למעשה מספיק רק גשם אחד בשביל שהמים יחלחלו מבעד לגג לא אטום. גם אטימה לא טובה של חלונות הבית או הדלתות החיצוניות יכול להוביל לנזילת מים דרך הרווחים שבהם.

יש לקחת בחשבון שנזילות מים לא מתרחשות רק בחורף וכאן אנחנו מגיעים לגורם המרכזי השני שמוביל לנזילות מים. גורם זה הוא צנרת ביוב לא תקינה או פגיעה כלשהי בצנרת. אם קורה נזק כלשהו לצנרת שלכם, כמו סדק, לדוגמא, הדבר יגרום לנזילת מים שיכולה להדרדר מהר מאוד ולהפוך לנזילה רצינית. גם ליושן המבנה בו אתם מתגוררים יש השפעה על הנזילות. במבנים ישנים איטום הגג יהיה פחות אפקטיבי והצנרת תהיה ישנה ותהיה נגישה יותר לפגיעות ותקלות. בבית ישן כל מערכות הבית יהיו על פי תקנים ישנים יותר ודברים שנחשבו אפקטיבים בעבר נחשבים ללא יעילים ולא אפקטיבים כיום, עם התקדמות הבניה. לכן, ככל שהבית בו אתם מתגוררים ישן יותר, כך הסיכוי להווצרותה של נזילת מים הוא גדול יותר.

במידה ויש אצלכם נזילה, חשוב מאוד לאתר את מקורה במהירות. נזילות יכולות לגרום לנזקים רבים בבית ואם תמצאו את מקור הנזילה במהירות, תוכלו לטפל בבעיה במהירות ולהמנע מהוצאות נוספות על תיקונים של תקלות אחרות.

אז מתי צריך לעשות בדיקת איתור נזילות מים?

על מנת למנוע נזילות מבעוד מועד תוכלו לבצע בדיקות שגרתיות אחת לתקופה. תוכלו לבדוק שהצנרת תקינה ולבדוק את איטם הגג, החלונות והדלת לפני שמתפרצת נזילה. בדיקה אחת לכמה זמן תוכל לעזור לכם לשמור על הבית מפני נזקים מיותרים. אך לא תמיד מספיקים לעשות  בדיקות בזמן. אז אם אתם חושדים שיש בביתכם נזילת מים מומלץ לעשות בדיקת איתור נזילות. מה הסימנים לכך שיש ביתכם נזילת מים? אחד הסימנים הראשונים שאפשר לשים לב אליהם ויופיע ברוב הפעמים הוא כתמי רטיבות באזורי הנזילה. אם אתם מזהים סימני רטיבות על הקירות או התקרה, ובמקרים חמורים יותר אף טפטוף על הרצפה, הדבר מעיד על נזילת מים. סימן נוסף שתוכלו לקחת בחשבון לגבי נזילת מים הוא חשבון מים גבוה מהרגיל. לכל דירה יש שעון מים משלה. אם יצא שקיבלתם חשבון מים גבוה משמעותית מהחשבון שאתם רגילים לקבל, הדבר יכול להעיד על נזילת מים מהצנרת. במקרה כזה מומלץ להזמין איש מקצוע במהירות על מנת שלא ייגרם נזק חמור יותר שידרוש תיקונים משמעותיים.

 

איתור נזילות מים מחיר – מה עושים?ֿ

בעבר, איתור נזילות מים היה דבר מסובך מאחר והיה צריך לשבור את הקירות או הרצפה ולחפור על מנת להגיע לצנרת המים. כיום, הדברים עובדים בצורה פשוטה יותר. התקדמות הטכנולוגיה והמכשירים מאפשרת איתור נזילות מים ללא צורך בהרס הבית.

איתור נזילות אינו דבר פשוט וזו עלולה להיות משימה מסובכת. כפי שציינו קודם ישנם סימנים שיכולים לעזור לנו לזהות שיש נזילת מים וכך לצמצם את הנזקים שעלולים להגרם בעקבות הנזילה. הדבר הראשון שיש לעשות בזמן נזילה הוא להזמין איש מקצוע. יש אנשים רבים שחושבים שאם הם ישימו דבק חם או איזולירבנד הם יצליחו לפתור את הבעיה. אך אם המים הצליחו לחדור צנרת וקירות, הם יצליחו לחדור גם דבק חם. לעתים בניסיונות לפתור את הבעיה אתם אף עלולים לגרום לנזק חמור יותר. למרות זאת, עדיין יש דברים מועילים שתוכלו לעשות בזמן שאתם מחכים לאיש המקצוע. אחד הדברים שיוכלו לחסוך הכי הרבה זמן הוא

איתור מקור הנזילה. איך אפשר לאתר את הנזילה? כמו שהזכרנו קודם, אחת הדרכים היא לסגור את ברז המים הראשי ולבדוק אם שעון המים ממשיך לרוץ. כך תוכלו לדעת קודם כל אם הנזילה היא תוצר של איטום גג לא נכון או של צנרת תקולה. דבר נוסף הוא להסתכל על הקירות ולזהות היכן הרטיבות מתחילה. אם הנזילה היא מאיזור האסלה לדוגמא, מומלץ לבדוק שחלקי הניאגרה תקינים. אם תצליחו לאתר את מקום נזילת המים הדבר יכול לחסוך לאיש המקצוע שמגיע לטפל בבעיה, זמן רב.

לאנשי המקצוע יש דרכים מגוונות לאיתור נזילות. כאשר אתם מזמינים איש מקצוע חשוב לוודא שיש בבעלותו את המכשירים המתקדמים לאיתור נזילות מים על מנת שלא תצטרכו להתמודד עם הרס של הבית. אם לאיש המקצוע יש את המכשירים המתקדמים, הדבר יעיד על איש מקצוע איכותי, אמין ומנוסה. הזמנת איש מקצוע איכותי היא אחד הדברים החשובים ביותר באיתור נזילות ובפתירת הבעיה.

איתור נזילות מים מחיר – מה הם השלבים?ֿ

כפי שציינו, כיום יש שיטות ואמצעים חדישים שאיתם ניתן לאתר נזילות מים.

ישנן שתי מערכות מרכזיות בהן, ברוב המקרים, נגרמות הנזילות.

 

מערכת הדלוחין (המערכת המנקזת)

מערכת הדלוחין היא מערכת שמנקזת לביוב את כלל המים מרחבי הבית (המים מהמקלחת, מהכיורים ועוד). במערכת הדלוחין, הנזילה בדרך כלל תהיה מזערית ולא רציפה ולכן יהיה מעט מסובך לאתר אותה. איתור הנזילות במערכת הדלוחין ייעשה על ידי בלון מיוחד שסותם את פתח היציאה של המים. המים ממשיכים לזרום ולפי מפלס המים בכיור ניתן לאתר את מקור הנזילה.

מערכת אספקת מים

במערכת אספקת מים הנזילות בדרך כלל יהיו רציפות וקלות יותר לזיהוי. איתור מקום הנזילה המדויק יהיה מסובך וייעשה בהתאם לסימנים שונים שיווצרו בעקבות הנזילה ואיש המקצוע יצטרך לאבחן את הבעיה ואת מקורה.

שלושה מכשירים שעוזרים לאתר את מקור הנזילה בדרך הטובה ביותר שלא גורמת להרס ולנזקים בבית-

איתור נזילות מים מחיר – מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים

תהליך איתור נזילות מים על ידי מצלמה תרמית הוא תהליך שיכול לקחת שעות רבות, אך נחשב לשיטה הנפוצה ביותר. המצלמה התרמית עובדת על הפרשי טמפרטורות. במצלמה התרמית יש קרני אינפרא אדום שרגישות לחום. בעקבות רגישותן לחום, קרני האינפרא מסוגלות לזהות הפרשי טמפרטורה. על מנת לאתר נזילות בשיטה זו, הדבר הראשון שאיש המקצוע יצטרך לעשות הוא לחמם את כלל המים בבית. לאחר שהמים החמים יזרמו לאורך הצנרת, איש המקצוע יצטרך לעבור עם המצלמה התרמית לאורך הצנרת, על גבי הקירות או הרצפה. אם קיימת נזילת מים, המים יצאו מהצנרת באיזור הנזילה ויחממו את המקום. המצלמה התרמית קולטת את הטמפרטורות השונות ומציגה אותן על גבי מסך באמצעות צבעים שונים. על ידי חימום האיזור יהיה ניתן לאתר את מקום הנזילה. למרות יעילותה של שיטה זו יש לה חסרון אחד בולט. המצלמה התרמית עובדת באמצעות קרני אינפרא אדום, כפי שציינו. לקרני האינפרא יש טווח בדיקה קצר מאוד ולכן המצלמה התרמית תוכל לקלוט הפרשי טמפרטורות רק עד סנטימטרים בודדים. לכן, במקרים בהם הצנרת עמוקה המצלמה התרמית לא תהיה יעילה ולא תוכל לזהות את מקור הנזילה.

 

חיישן גז לאיתור נזילות מים

חיישן גז לאיתור נזילות מים, למעשה מאתר דליפות גז. איך זה עובד? קודם כל בשביל שזה יעבוד נדרשת עבודה הכנה בה איש המקצוע צריך לרוקן את הצנרת ממים ובמקום המים להחדיר לתוך הצנרת גז. אין מה לחשוש מכיוון שהגז בו משתמשים הוא לא מסוכן והוא ידידותי לסביבה. הגז מורכב מ95% חנקן ו5% גז מימן. לאחר החדרת הגז לצנרת המים, איש המקצוע צריך לעבור לאורך קו הצנרת ולחפש דליפת גז. במידה ואכן קיימת נזילה, הגז ידלוף וחיישן הגז יתריע לנו על מקום דליפת הגז. איתור נזילות מים בעזרת חיישן גז נחשב לשיטה יעילה מאוד בעלת יתרונות רבים מאחר והטווח של חיישן הגז הוא מטרים רבים אז יכול לגלות נזילות גם בצנרת עמוקה ולכן מתאים גם לעבודות בחוץ. החסרון העיקרי הוא עבודת הכנה רבה מאוד שכוללת את ריקון הצנרת ממים, החדרת גז ובדיקה מקדימה שאין שום דבר בעומק הצנרת שעלול לפגוע בטיב העבודה. אם איש המקצוע לא יידע לתפעל את חיישן הגז כמו שצריך הוא יכול להתקל בבעיות רבות.

 

איתור נזילות מים מחיר – מכשיר אקוסטי לאיתור נזילות מים

מכשיר אקוסטי לאיתור נזילות מים הוא מכשיר שפועל על ידי חיישנים המזהים גלי קול. המכשיר האקוסטי מכיל מיקרופונים רגישים שמוצמדים לאיזור הצנרת, מבעד לקירות או הרצפה. איש המקצוע למעשה מתחבר לאוזניות מיוחדות ובעזרת המכשיר האקוסטי מחפש קולות טפטוף בעוצמות שונות לאורך צנרת המים. איתור נזילות מים בעזרת מכשיר אקוסטי נחשב לשיטה יעילה שמאפשרת איתור נזילות מים גם במקומות פתוחים ובמקומות עמוקים. עם זאת, במקרים בהם הנזילה חלשה מאוד יהיה קשה לאתר אותה בעזרת מכשיר זה. השימוש במכשיר האקוסטי יכול להעשות רק על ידי איש מקצוע מנוסה שמתמחה במכשיר זה.

 

איתור נזילות מים – מחיר? 

קשה לענות על שאלת המחיר בנוגע לאיתור נזילות מים. הסיבה לכך היא פשוטה. המחיר לאיתור נזילות מים נקבע על פי מורכבות הבעיה ולא על פי האופן בו מאתרים את הבעיה. את המחיר הסופי אותו אתם בודקים, תוכלו לבדוק או על פי איתור הנזילה או על פי איתור הנזילה ופתרונה. כמובן שאת המחיר הסופי לא תוכלו לדעת עד אשר איש המקצוע יגיע אליכם ויבין את חומרת הבעיה. בנוסף לחומרת הבעיה, השיטות השונות לאיתור נזילות מים ישפיעו על המחיר. איש המקצוע יגיע אליכם לאבחן את הבעיה ולהחליט באיזה מכשיר הכי מומלץ להשתמש על מנת לפתור את הבעיה בבית שלכם. אנשי המקצוע מכירים את השטח, מתמחים בשימוש במכשירים השונים ומודעים ליתרונות של כל מכשיר והתאמתו לכל מבנה. אם לדוגמא הצנרת אצלכם בבית עמוקה, אין סיבה שאיש המקצוע יבחר להשתמש במצלמה תרמית לאיתור הנזילה. לעומת זאת, אם הצנרת לא עמוקה ומאפשרת שימוש יעיל של מצלמה תרמית, אין סיבה להשתמש בחיישן גז מאחר ועבודת ההכנה עבור חיישן הגז היא קשה ולוקחת זמן רב מאוד. הבחירה במכשיר המתאים ביותר תשפיע גם היא על המחיר אך לא תהיה עיקרו. לאחר שאיש המקצוע יבין את חומרת הבעיה ויבחר במכשיר המתאים ביותר, הוא יוכל לתת לכם הצעת מחיר סופית.

 

חברת nu-flow, מתמחה באיתור נזילות מים במגוון השיטות. צרו איתנו קשר על מנת לקבל שירות ברמה גבוה במחירים אטרקטיביים.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!