נזילות מים

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

מים הם אולי בין המשאב הכי חיוני והכי חשוב של הטבע, שכן אין אנו יכולים לבצע מגוון של פעולות חשובות בלעדיהן. יחד עם זאת, כשהמים מתחילים להופיע בכל מיני מקומות שאינם רצויים ואינם שייכים אליהם, זה כבר סיפור אחר. נזילות מים נחשבות לאחד המטרדים הידועים בבתים פרטיים צמודי קרקע, דירות, משרדים ובתי עסק. יש סוגים רבים ושונים של נזילות מים. חלקן גלויות אך הרוב הגדול של נזילות המים הן נזילות סמויות. סימנים המעידים על נזילות יכולים להיות הופעה של רטיבות בקירות הפנימיים או החיצוניים של המבנה, ריח שלטחב מהארונות, עובש בקירות, עיוותים של הקיר, קילוף של טיח, שינוי צבע הקיר או הרצפה ועוד.

אחת הבעיות המרכזיות עם נזילות מים היא שבמרבית המקרים, החלקים הרטובים לא מעידים על מיקומה המדויק של הנזילה, אלא המים עוברים מסלול מסוים. סימן מובהק לנזילות מים נעוץ בעובדה שחשבון המים שלנו גבוה מהרגיל.

איתור נזילות האם זה כל כך פשוט?

תלוי בבעיה ועוד יותר תלוי בבעל המקצוע שהזמנתם אליכם הביתה לאתר את הנזילה. למעשה, נזילות מים נחשבות לאחד מליקויי הבנייה החמורים והקשים לאיתור וזיהוי מכיון שהרבה פעמים לא פשוט לאתר את מקור הנזילה. יחד עם זאת, גם שכבר איתרנו את הבעיה ופתרנו אותה מהיסוד, יש לא מעט מקרים שהנזילה חוזרת פעם אחר פעם. המזל הגדול הוא שבשנים האחרונות התווספו לתחום האינסטלציה כל מיני מכשירים וטכנולוגיות המסייעים למנוע הרס בקירות ובעיקר חוסכים לנו המון זמן בתהליך איתור הנזילה.

איתר נזילות מים זה סיפור של כאן ועכשיו!

אם אתם מזהים רטיבות מהקיר, שמים לב לשינוי מהותי בחשבון המים שלא בהצדקה, יש עובש בקירות חשוב מאוד שלא להזניח את הנזילה ופשוט לטפל בבעיה כמה שיותר מהר. הסיבה לכך היא משום שהרבה פעמים, מה שמתחיל בתור סדק קטן בצינור, יכול להפוך לפיצוץ גדול ובלתי נשלט. אם היום אתם רק צריכים להחליף גומיה או חלק בצנרת, מחר זה כבר יכול להיות סיפור הרבה יותר גדול גם בהיבט של הנזק וגם בהיבט של מחיר התיקון. חשוב לדעת כי נזילות מים מתחת למרצפות או מאחורי הקירות יכולות להוביל לנזק של ממש, הרס של תשתיות ופגיעה ביציבות הטבעית של המבנה ולכן אין להקל ראש בכל מה שקשור לנזילות מים. במקביל בעיות רטיבות הנמשכות לאורך זמן ולא נפתרות תוך זמן קצר עלולות לפגוע בערך של הדירה או הבית שלכם.איתור נזילות בא לתת מענה ולפתור את כל הבעיות הללו.

נזילות מים

לפני שאתם מזמינים מומחה לאיתור נזילות מים בדקו בעצמכם

במידה ואתם חושדים שיש לכם נזילה בבית, תוכלו לעשות בדיקה קצרה בעצמכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למעשה לסגור את השיבר הראשי ואת כל הברזים שיש בדירה או בבית שלכם. המתינו משהו כמו 40 דקות עד שעה.  לאחר מכן גשו לשעון המים שנמצא מחוץ לביתכם ובדקו האם המספר במונה השתנה מהרגע שהתחלתם את הבדיקה ועד עכשיו. במידה והמספרים ישתנו זה מעיד בהכרח על פיצוץ או נזילה של מים. במידה והמספרים לא השתנו, יכול להיות שמקור הנזילה או הרטיבות קשור לחדירה של מי גשמים כתוצאה מבעיות במרזבים, בעיות בידוד או בעיות במערכת האיטום. במידה ויש בעיה באסלה, תוכלו לבדוק את אטם הניאגרה ואז כל מה שצריך לעשות הוא להחליף את האטם.

הסיבות להופעת נזילות מים

  • בלאי של צנרת
  • בלאי של חלקי חילוף
  • ליקוי בתהליכי עבודה ובניה
  • עבודה לא מקצועית של קבלן שיפוצים בניסיון לחסוך בחומרים
  • מערכת איטום בעייתית
  • מערכת צנרת ישנה
  • סתימה
  • ליקויים במערכת האיטום

ועוד…

האם להזמין מומחה לאיתור נזילות מים?

אנשים רבים שואלים האם הם יכולים לתקן את הנזילה בעצמם משום שמדובר בבעיה שהיא קטנה ומקומית או שלחילופין, כדאי להם להזמין בעל מקצוע. אז אין לשאלה זו תשובה חד משמעית וזה מאוד תלוי בידע שלכם והאם יש לכם ידיים לדברים האלה. היום רשת האינטרנט עמוסה במידע, סרטונים ודרכים שיסייעו לכם להבין איך לטפל בבעיה. יחד עם זאת ,במידה ומדובר בבעיה שחוזרת על עצמה, רטיבות מורכבת או משהו שאתם לא יכולים להתמודד אותה, ההמלצה שלנו היא להזמין מומחה לאיתור נזילות מים.

שלבים באיתור נזילות מים

כמו כל תהליך הדורש טיפול בבעיה, גם תהליך של איתור נזילות מתבצע בשלבים.השלב הראשון הוא שלב גילוי הנזילה. בעל המקצוע יבצע סקירה באמצעות הראייה ויבדוק את הנזילה באופן ויזואלי. כשמדובר בנזילה מורכבת, בדרך כלל זה השלב שבו משתמשים בכל מיני אמצעים טכנולוגיים לאיתור נזילות מים כמו מצלמה תרמית למשל. באמצעות טכנולוגיית אינפרה אדום ועם רמת רגישות גבוהה מצלמת תרמית בעצם מזהה הפרשי טמפרטורה. ההפרשים הללו מוצגים על גבי מסך המצלמה בתצורה של צבעים כאשר צבעים קרים מעידים על נזילה וודאית באזור מסוים. המצלמה התרמית מסייעת לנו לקצר את זמן גילוי הנזילה וכך חוסכת לנו זמן יקר ומוזילה עלויות בתהליך איתור הנזילה. חשוב לזכור כי אין קשר בין איתור הנזילה לתיקונה בהיבט של המחיר ואילו שני תהליכים נפרדים לגמרי. השלב הבא הוא שלב איתור מקום הנזילה.

בשלב זה כבר מבינים איפה הבעיה ומתחילים לקבוע אסטרטגיה לפתרון. התיקון תלוי מאוד במיקומה של הזילה ועד כמה היא מורכבת לתיקון.ברוב הנזילות החלפה או תיקון של הצנרת יספיקו. יש מקרים בהם מדובר בין בפיצוץ גדול של הצנרת ואז לעתים יש צורך בהחלפה של יותר חלקים לעתים אפילו בהחלפה של כל הצנרת.

דרכים לאיתור נזילות מים

איתור נזילות מים משלב כאמור גם מצלמות תרמיות ואמצעים טכנולוגיים אחרים. כאמור, כשיש רטיבות בתוך קירות הבית, רטיבות בתקרה או רטיבות הרצפה, המכשיר הטוב והיעיל ביותר לזיהוי נזילות נקרא מצלמה תרמית. מצלמה תרמית בעצם מראה לנו את הבדלי הטמפרטורה הקיימים באזורים שונים ואז ניתן לזהות את מיקומה של הרטיבות. יש גם מקרים קצת יותר נדירים בהם הרטיבות מגיעה ממערכת הביוב ואז מומלץ לעשות שימוש במלצה מיוחדת המכונה סיב אופטי.

היתרונות שבשימוש מכשור מתקדם לאיתור נזילות מים

  • חיסכון בזמן
  • פתרונות אל הרס שמאפשרים לנו למנוע הרס של הקירות
  • תיקון הבעיה בצורה מהירה ויעילה
  • חיסכון אדיר בכסף

לאחר שאותר המקום שהוביל לפיצוץ ולהופעה של מים, יש צורך להחליף את החלק הבעייתי או התקול שיש בצנרת. במידה והחלק ממוקם מאחורי הקירות או מתחת למרצפות, לרוב יהיה צורך לשבור את האזור הבעייתי ולבצע את ההחלפה ואז לתקן את אותו אזור. איך שלא יהיה, כמעט תמיד אותו מכשור מסייע לנו לבצע את ההרס רק במקום נקודתי.

לסיכום, דליפות של מים ונזילות מים מהוות מטרד של ממש ויכולו לגרום לנזק בלתי הפיך ולכן חשוב לאתר את הנזילה ככל הניתן כמה שיותר מוקדם. הדרך הטובה ביותר להיפטר מהבעיה כמה שיותר מהר ועל הצד הטוב ביותר הוא לאתר מאתר מזילות מקצועי ומנוסה.

בהיותנו מחפשים בגוגל את צמד המילים איתור נזילות מים המלצות, לרוב אנו מחפשים מומחה לאיתור נזילות מים משום שאנו סובלים בבית שלנו מנזילת מים ואין אנו יודעים מה המקור שלה ולא תמיד גם מה הסיבה שלה.

זה כמובן נכון שהמים נחשבים למשאב חיוני וחשוב של הטבע. אחוז גבוה מגופנו מורכב ממים. בלעדיהם אין אנו יכולים להתקיים, אין אנו יכולים לנשום, אין אנו יכולים לעשות קשת רחבה של פעולות כמו ללכת לשירותים כמו שצריך, להתקלח ולהרגיש נקיים בסוף יום, לשטוף את הפנים ולבשל. יחד עם זאת שמדובר במים בתוך הבית באזורים שאינם רצויים, מדובר במטרד של ממש. איתור נזילות מים המלצות מאפשרת לנו לאתר מומחה לאיתור נזילות שיסייע לנו בעזרת הידע, הניסיון והמכשור שברשותו לעלות על הבעיה ולפתור אותה כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות נזקים. אחת הבעיות עם נזילות מים הוא שרובן הגדול סמויות ורק באמצעות סימנים כמו הופעה של רטיבות בקירות הפנימיים או החיצוניים של המבנה, ריח של טחב, עובש בכל מיני אזורים בבית, עיוותים של הקיר, קילוף של טיח, שינוי צבע הקיר או הרצפה אנו יכולים להסיק כי אכן יש לנו בעיית רטיבות.

איתור נזילות מים המלצות טובות

אז איך אנחנו בעצם יכולים לאתר מומחה לאיתור נזילות שבאמת יפתור את הבעיה? האם בעזרת חברים או קרובים שהתמודדו עם נזילה לאחרונה, האם בעזרת קשת האינטרנט בה ניתן לקרוא על המלצות של גולשים אמיתיים, בעזרת הרשתות החברתיות או אולי בעזרת חיפוש אחר חברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות. אז לשאלה הזו אין בעצם תשובה חד משמעית ועליכם לנסות להבין קצת את התחום הזה, לשאול את בעל המקצוע את השאלות הנכונות ולפי זה לבצע את הבחירה שלכם. כמובן שניתן גם להיעזר בהמלצות דרך אנשים שאתם מכירים או דרך רשת האינטרנט. הנה כל הדרכים לאתר מומחה לאיתור נזילות באמצעות המלצות:

  • קבוצות וואצ‘אפ  כל בעלי המקצוע בלחיצת כפתור – ודאי יש לכם את אפליקציית הווטצ‘אפ שכבשה את העולם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאחת הקבוצות בה אתם חברים כמו למשל קבוצת השכנים של הבניין שלכם, קבוצת הורים דרך הילדים מהגן או מבית הספר, קבוצות של בעלי מקצוע באזור המגורים שלכם ולשאול לגבי המלצה על אינסטלטור או מאתר נזילות מומלץ. ברגע שתקבלו המלצה, שתיים או שלוש המלצות תוכלו גם לשאול כל מיני שאלות את מי ששלח לכם את ההמלצה לגבי המכשור של אותו בעל מקצוע, איך הוא מבצע את האיתור וכדומה…
  • פייסבוק  ניתן גם להיכנס לכל מיני קבוצות שיש בפייסבוק וכך בעצם לאתר מומחה לאיתור נזילות באמצעות המלצות. אלו יכולות להיות המלצות של אנשים שאתם מכירים או כאלה שלא. לפעמים ההמלצות לגבי אותו בעל מקצוע חוזרות על עצמן.
  • הרימו טלפון זה לא כל כך קשה- תוכלו להיעזר גם בהורים, השכנים, אחים או חברים ופשוט לשאול מישהו שלאחרונה נתקל בנזילה בעצמו כיצד הוא התמודד עם זה.

במידה ולא הצלחתם למצוא דרך המלצות, תמיד תוכלו לפנות לרשת ולחפש שם מאתר נזילות מומחה.

סובלים מנזילת מים? אין זמן להתמהמה!

אם זיהיתם כי יש אצלכם בבית את אחד הסימנים או יותר שמעידים על נזילה, אין יותר מדי זמן לבזבז. ככל שהמים ימצאו באזור זמן רב יותר, הנזק שייגרם יהיה חמור יותר. בנוסף, אם שמתם  לב לשינוי מהותי בחשבון המים שלא בהצדקה, הזמינו מומחה לאיתור מים בעזרת המלצות כדי שיטפל בבעיה כמה שיותר מהר. מה שמתחיל בתור סדק קטן או חריץ קטן בצינור, יכול להפוך לפיצוץ גדול ואז הבעיה הרבה יותר מורכבת לטיפול. נזילות מים מתחת למרצפות או מאחורי הקירות יכולות להוביל לנזק של ממש, להרס של תשתית המים והאינסטלציה ואפילו במקרים חריגים לפגיעה ביציבות של המבנה. מים יכולים אפילו להוביל לכך שערך הנכס ירד.

איתור נזילות מים המלצות מה עושים לפני

במידה ואתם חושדים שיש לכם נזילה בבית, תוכלו לעשות בדיקה ממש בעצמכם בשביל לוודא את החומרה שלה.. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לסגור את הברז הראשי שמוביל את המים המכונה גם שיבר ואת כל הברזים בבית או בדירה. כעת אתם צריכים להמתין משהו כמו 30-60 דקות. בשלב הבא גשו לשעון המים שנמצא מחוץ לביתכם ובדקו האם המספר במונה המים השתנה מהרגע שסגרתם את הברז עד עכשיו. אם המספרים השתנו, הדבר מעיד בהכרח על כך שיש פיצוץ או נזילה של מים בדירה או בבית.

מה גורם להיווצרות של נזילות בבית?

  • בלאי של צנרת
  • בלאי של חלקי חילוף
  • ליקוי בתהליכי עבודה ובניה
  • עבודה לא מקצועית של קבלן שיפוצים בניסיון לחסוך בחומרים
  • מערכת איטום בעייתית
  • מערכת צנרת ישנה
  • סתימות
  • ליקויים במערכת האיטום

ועוד…

איך אני אדע אם עליי להזמין מומחה לאיתור נזילות מים עם המלצות ?

אז האם אתם יכולים לתקן את הנזילה או הבעיה בעצמכם או ששמא אתם זקוקים לבעל מקצוע? זה מאוד תלוי בידע ובניסיון שיש לכם ובעיקר בזמן ובסבלנות. לעתים לא ניתן לאתר את הנזילה ככה סתם רק על ידי סימנים, אלא יש צורך במכשור מתקדם לאיתור נזילות כמו למשל מצלמה טרמית. חשוב לזכור שיש לכם הזדמנות ללמוד על התחום קצת יותר באמצעות המידע הקיים ברשת האינטרנט. אתרים בתחום, בלוגים מקצועיים, סרטונים של אינסטולטורים ומומחים לאיתור נזילות הם המקום ללמידה אבל זה שוב תלוי בזמן שיש לכם. אם אתם לא מצליחים למצוא את הזמן, כמובן שמומלץ להזמין אליכם מומחה לאיתור נזילות.

איך מאתרים נזילות מים?

לא תמיד ניתן לראות את הנזילה במו עינינו ואז מומלץ לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים. מצלמה תרמית למשל פועלת על בסיס טכנולוגיית אינפרא אדום, למצלמה הז יש רמת רמת רגישות גבוהה והיא בעצם יודעת לזהות הפרשי טמפרטורה. ההפרשים הללו מוצגים על גבי מסך המצלמה על ידי צבעים. צבעים קרים מראים שיש נזילה באזור מסוים. כאשר צבעים קרים מעידים על נזילה וודאית באזור מסוים. המצלמה התרמית מסייעת לנו לקצר את הזמנים של איתור הנזילה וחוסכת לנו הרבה בלאגן וכאבי ראש. לא משנה אם אתם סובלים מבעיות באיטום, נזילות בקירות או בתשתיות, בעידן שלנו  תודות לטכנולוגיה חדשנית ושימוש במצלמה תרמית המבוססת על טכנולוגיה של אינפרה אדום, אנו יכולים לאתר את הנזילה באופן מדויק ומהיר.  בנוסף, בעזרת המצלמה ניתן לבצע בדיקה של הצנרת תוך החדרה של סיבים אופטיים וכך  להבין את מקור הנזילה באופן יעיל ויסודי.

חשוב לדעת כי מבחינת העלות והתהליך אין קשר בין איתור הנזילה לבין התיקון שלה אבל יש מומחים לאיתור נזילות שגם מבצעים את התיקון. את זה אתם צריכים לבדוק לפני שהזמנתם מאתר נזילות מים בעזרת. המלצות. לאחר שהבנו שיש נזילה במקום מסוים עלינו לאתר את מיקומה המדויק. השלב הבא הוא שלב התיקון כמובן.

היתרונות שבשימוש מכשור מתקדם לאיתור נזילות מים

  • חיסכון בזמן
  • ניתן לאתר את הנזילה ללא ביצוע הרס בקירות או ברצפה
  • תיקון הבעיה באופן יעיל ומהיר
  • חיסכון בעלויות התיקון
המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!