איתור נזילות מחיר

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

אם אתם מחפשים כעת איש מקצוע לאיתור נזילה, סביר להניח שכבר שמעתם לא מעט סיפורי איתור נזילה שהסתיימו בעלויות של אלפי שקלים רבים אם לא למעלה מכך. הסיפורים האלה הם כנראה נכונים, אבל זה אולי המקום להרגיע ולעדכן שכבר אין שום סיבה לסיים הליך כל כך פשוט של איתור נזילה בעלות כל כך דמיונית. בביצוע איתור נזילות מחיר השירות נקבע בעיקר על פי השיטה שבה מבוצע האיתור והיום ישנן טכניקות חדשניות שמאפשרות להשלים את המשימה בעלויות נמוכות מאוד. אז מה עומד מאחורי העלויות האדירות האלה לשירות הפשוט הזה? האם זה נכון שתצטרכו להרים את כל הריצוף בבית כדי לאתר את הנזילה? האם זה נכון שתהליך איתור נזילה מבוצע היום באמצעות גז? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת nuflow, המתמחה באיתור נזילות באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומאוד חסכוניות.

מהיכן מגיעים סיפורי איתורי נזילות בעלויות כל כך גבוהות?

ובכן, איתור נזילה היא משימה שאולי נשמעת פשוטה, אבל בהיעדר המכשור הטכנולוגי המודרני, היא ממש לא. עבור העין הלא מקצועית, הרי מדובר בסימן ברור ומובהק של רטיבות, שהנזילה לבטח ממוקמת ממש מאחוריו בתוך הקיר, אלא שבמקרים רבים זה ממש לא המצב. נזילה בקיר יכולה להתקדם לאורך הקיר לאורך מטרים ארוכים עד שהיא יוצאת אל פני השטח ויוצרת את סימן הרטיבות. במצב זה, ייתכן שסימן הרטיבות ממוקם במיקום מסוים בקיר, אבל הנזילה נובעת ממקום אחר בקיר או אולי בכלל בקיר אחר ולעיתים גם בקומה אחרת במבנה. גם בנזילה שנובעת מהרצפה יכולה להיווצר בעיה דומה. המים נובעים בין אריחי הריצוף במקום שבו הכי קל להם לנבוע, אבל במרבית המקרים אין שום קשר בין המיקום בו נובעים המים אל פני השטח ובין המיקום בו מתרחשת הנזילה ממנה התפשטו המים בכל שטח הרצפה.

בדיוק מהסיבה הזאת, בהיעדר הכלים הטכנולוגיים הנדרשים, במקרים רבים יש צורך לבצע חישוף פיזי של הצנרת כדי לזהות את מיקום הנזילה. חישוף הצנרת זה אומר שבירה של קירות לאורך טוואי הצנרת והרמת מרצפות, מרצפה אחר מרצפה. לפעמים מאתרים את הנזילה בשבר הראשון או באריח הראשון שמרימים ולפעמים זה דורש שבירה של קירות שלמים והרמה של עשרות אריחים עד שמוצאים את מקור הנזילה. מכל הסיבות האלה בתהליך של איתור נזילות מחיר השירות נקבע בעבר הרבה פחות על פי מיקום הנזילה והקושי לתקן אותה והרבה יותר על פי הקושי והעבודה ההיקפית שהיה צריך לבצע בכדי לאתר אותה.

מה המחיר של בדיקת נזילות

פתרונות טכנולוגיים לאיתור נזילות

היום כבר אפשר לומר בפה מלא, שאין שום צורך בביצוע חישוף פיזי של הצנרת בכדי לאתר נזילה ומהסיבה הזאת בהזמנת שירות של איתור נזילות מחיר השירות לא אמור להגיע לשום טווח שאפילו קרוב למחירים שנגבו בעבר עבור איתור נזילות בחישוף פיזי. יחד עם זאת, לשם כך עליכם לוודא שאתם מזמינים את השירות מאיש מקצוע שמחזיק בכל המכשור הטכנולוגי הנדרש לביצוע איתור הנזילה בצורה הקלה והמהירה ולא כל אנשי המקצוע מציעים זאת. גם היום אפשר להזמין אינסטלטור לאיתור נזילה ואותו אינסטלטור, על אף שהוא לבטח מכיר את הטכנולוגיות החדשות ובוחר שלא להשתמש בהן, יבחר לבצע חישוף פיזי של הצנרת באופן שיגדיל מאוד את היקף הפרויקט ואת הרווח שלו בפרויקט, אך יפגע מאוד בכיס ובאיכות החיים שלכם.

אז קודם כל, בכדי שבהזמנת שירות איתור נזילות מחיר השירות יסתכם ברמות סבירות ונורמליות, חשוב מאוד לוודא שאתם מזמינים את השירות מאיש מקצוע המציע איתור נזילות באמצעות טכנולוגיות חדישות וכעת גם נפרט מהן אותן טכנולוגיות ואיך הן מסייעות לנו לאתר את הנזילה מבלי לגעת בכלל בקיר או ברצפה.

הטכנולוגיה הראשונה היא טכנולוגיית הצילום הטרמי. בטכנולוגיה זו עושים שימוש במצלמה טרמית איתה מצלמים את הקיר בכדי לקבל מפה של פערי טמפרטורות בכל שטח הקיר. פערים אלה לאו דווקא יראו לנו את הצינור בו עוברים המים באופן ברור, אבל הם יראו לנו תבניות של טמפרטורה מתוכן ניתן להסיק לגבי חריגות וחריגות אלה הן בדיוק מצבור המים בתוך הקיר. בשיטה זו ניתן לזהות למעשה גם את נתיב הנזילה ואת המקור שלה.

טכנולוגיה נוספת שמספקת לנו יכולות דומות היא טכנולוגיית איתור נזילות באמצעות גלי קול או כפי שאנו מכירים זאת בשם אולטרה סאונד. מכשור זה שולח אל עבר הקיר גלי קול ומפענח את גלי הקול המוחזרים מהקיר. כל גל קול כזה יחזור בצורה שונה בהתאם לצפיפות של החומר בו הוא פגע וממנו הוחזר. בצורה זו ניתן לבנות מפת צפיפויות ולאתר תבניות שמאפיינות צפיפות של מים וכאמור לזהות את נתיב זרימת המים בתוך הקיר.

לבסוף, ישנה גם טכנולוגיה של איתור נזילות באמצעות גז. במקרה זה מרוקנים את הצנרת ממים ומזרימים בתוכה גז בעל ריח חזק. לאחר מכן עוברים עם חיישני הרחה לאורך טוואי הצינור על פני הקיר וכאשר החיישנים מאתרים גז ברמה גבוהה, הם מסמנים לנו את המיקום המדויק. זהו המיקום בו הגז דלף מהצינור והחל להתפשט בתוך הקיר וזהו גם המקום בו ממוקמת הנזילה.

כפי שניתן לראות, טכנולוגיות אלה מאפשרות לנו לאתר את הנזילה בקלות רבה מאוד והן כמובן מתאימות לאיתור נזילות גם בקירות וגם ברצפה. אין צורך בשבירת קירות, אין צורך בהרמת מרצפות ואין צורך בפרויקטים רחבי ידיים באלפי שקלים. איתור הנזילה מבוצע במהירות ובתוך זמן קצר ניתן כבר לגשת למשימה התיקון של הנזילה. בהזמנת שירות איתור נזילות מחיר השירות ייקבע על פי היקף העבודה והמאמץ הנדרש לאיתור הנזילה ועל כן איתור נזילות באמצעות טכנולוגיות אלה הוא השירות הזול ביותר, המהיר ביותר והקל ביותר לביצוע.

 

ממי מזמינים את השירות?

כפי שאמרנו קודם לכן, אינסטלטורים רבים כלל אינם עובדים עם הטכנולוגיות הללו ולא בגלל שהם לא מכירים אותן, אלא בגלל שהם דווקא מעדיפים את האופציה של חישוף פיזי שמאפשר להם להפוך כל איתור פשוט של נזילה לפרויקט גדול עם רווח גדול מאחוריו. על כן, כאשר אתם מזמינים שירות איתור נזילות מחיר השירות הוא לא הפרמטר היחיד שאתם רוצים לבדוק. בתחילה יציעו לכם את השירות במחיר מאוד סמלי ונמוך, אך לפתע תגלו שהדברים מתחילים להסתבך תוך כדי תנועה ואז יתחילו העלויות להצטבר. הדבר היותר חשוב לוודא מראש הוא, שהאיתור מבוצע על ידי אחת מהטכנולוגיות הללו ואם אתם מוצאים איש מקצוע שעובד עם יותר מטכנולוגיה אחת, מה טוב.

חברת nuflow מתמחה באיתור נזילות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ובמחירים אטרקטיביים ללא תחרות. לרשות החברה צוות של אנשי מקצוע המתורגלים באיתור נזילות באמצעות כל אחת מהטכנולוגיות הללו ואשר יודעים להתאים את הטכנולוגיה לסיטואציה הספציפית (קיר בטון או בלוקים, קיר חיצוני או פנימי וכן הלאה). חברת nuflow מציעה לכם שירות אמין ומקצועי של איתור נזילות מחיר זול וכמובן אחריות מלאה על כל תהליך האיתור ועבודת תיקון הנזילה, שגם אותה מבצעים אנשי המקצועי של חברת nuflow ממש באותה הזדמנות.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!