איתור נזילות במצלמה טרמית

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

איתור נזילות במצלמה טרמית זהו תהליך לו נזדקק כאשר תפקוד את ביתנו נזילה ולא נדע מהו מקורה. בכדי לאתר את מקור הנזילה, טוען בעל חברת nuflow איתור נזילות מים, אשר מספקת שירותים בתחום האינסטלציה, כי נאלץ להשתמש במכשיר חדשני אשר מסייע ומאתר במדויק מהיכן נובעת הנזילה.

מהי מצלמה טרמית?

מצלמה זו, החלה דרכה בעולם הכבאות ועזרה למכבי אש בעת שריפות רבות במציאת אנשים חיים בסיטואציה בה חללים שלמים מלאים בעשן. מצלמה טרמית עובדת על שינויי טמפרטורות. בעקבות נקודה זו, כבאים יכלו להבין היכן מסתתרים אנשים חיים בעוד השריפה משתוללת מפני שהמצלמה גילתה את הטמפרטורה של האנשים החיים בסיטואציה הקשה הזו. בשנים האחרונות הבינו מהו כוחה של המצלמה הטרמית בעולם האינסטלציה ולכן כיום אינסטלטורים וחברות ביטוח עושות בה שימוש תדיר בתהליכים של איתור נזילות במצלמה טרמית.

שלבי תהליך איתור נזילות במצלמה טרמית

שלב ראשון

לרוב, בשלב זה אנו מרגישים מיואשים ומחפשים אחר בעל מקצוע מיומן שיבצע את האיתור. באפשרותנו לבקש חוות דעת שונות לעניין בעלי מקצוע שונים. כמו כן, נוכל לבצע סבב טלפונים בין בעלי המקצוע ולקבל רושם ראשוני מסוים מאותם אינסטלטורים. בשיחה ראשונית זו נשאל לעניין העלויות, הכשרות שונות אותן עבר השרברב וכל פרט אחר שיוכל לגרום לנו להיות בטוחים כי מצאנו את בעל המקצוע האידיאלי עבורנו.

שלב שני

בשלב זה, לאחר שמצאנו את בעל המקצוע המיוחל שיגיע למבנה שלנו בו קיימת הנזילה, יגיע האינסטלטור ויחל בעבודת האיתור. השרברב יגיע עם מכשור מתאים הכולל כמובן מצלמה טרמית לאיתור הנזילה אך ייתכן כי יגיע עם מכשירים נוספים שיוכלו לסייע לו במצב בו מצלמה טרמית לא תספיק. מכשירים נוספים כגון חיישן גז ומכשיר אקוסטי מאתרים גם הם נזילות שונות אך יחד עם זאת איתור נזילה במצלמה טרמית הוא הנוח והמדויק ביותר מבין כל המכשירים. כמו כן, בשלב זה נציג בפני בעל המקצוע (במידה וידוע לנו) מהיכן אנו חושבים שמגיעה הנזילה. האמת היא שאף אחד לא מכיר את ביתנו או את סביבתנו טוב יותר מאיתנו. טרם תחילת ההליך עלינו למסור את כל הפרטים הרלוונטיים לבעל המקצוע- מעשה שייתכן ויזרז את הליך האיתור. נמסור לו בנוסף מהו אופי הנזילה. האם היא קבועה או בשעות מסוימות? האם היא באה והולכת לסירוגין או שמא מטפטפת לאורך כל שעות היממה. פרטים אלה יעניקו לבעל המקצוע תמונה טובה ורחבה לעניין הנזילה ויחסכו לעיתים זמן יקר בחיפוש רמזים שונים.

איתור נזילות מים עם מכשור מתקדם

שלב שלישי

כאן נכנס לשלב האיתור. בשלב זה יעבור האינסטלטור על גבי הצנרת יחד עם המצלמה הטרמית. במצלמה קיים מסך קטן ולעיתים גדול (תלוי בסוג המצלמה אותה רכש בעל המקצוע) אשר מציגה צבעים שונים כגון אדום, צהוב, ירוק וכחול. הצבעים הללו מסמלים הפרשי טמפרטורות ובעזרתם ניתן לסיים את ההליך של איתור נזילות במצלמה טרמית. לעיתים, מצלמה טרמית לא תספיק ולכן בעל המקצוע ישתמש במכשירים שונים אשר ציינו קודם. בנוסף, ישנם מקרים קשים ביותר בהם שום מכשור לא עוזר ואז יש צורך בפתיחה פיזית של הרצפה שכולל הרמת מרצפות, שבירת קירות וניסיון להבין באופן מדויק מהיכן נובעת הנזילה.
ישנם יתרונות רבים באיתור נזילות במצלמה טרמית: בעזרתה השרברב מבצע עבודה נקייה, מדויקת ובמעט זמן. בעבר כאשר היו צריכים לאתר את מקור הנזילה, בעלי הדירה היו אבודים ממש נוכח העובדה שכל ביתם היה מתלכלך והיו מצבים מצערים בהם למרות כל העבודה והלכלוך לא היו מוצאים את מקור הנזילה.

שלב רביעי

לאחר איתור נזילות במצלמה טרמית הגיע שלב הטיפול בנזילה. בו פועל האינסטלטור בטיפול במקום ממנו נוזלים המים. לעיתים צריכים להחליף חלקים מסוימים בצנרת או לאטום היטב ומחדש את מקור הנזילה עם חומרי איטום מתקדמים. בעלי המקצוע בחברת nuflow מציינים בפה אחד כי לאחר הטיפול ואיתור נזילות במצלמה טרמית, אין לסגור את המקום באופן אוטומטי ויש להמתין זמן מה עד שהלקוח יראה שאכן הנזילה פסקה והבעיה טופלה מהשורש כראוי.

שלב חמישי

כאשר ישנה רטיבות היא גורמת לנזקים קוסמטיים בהם ניתן להבחין באופן ישיר. קילוף בקיר, שינוי צבע הקיר לצהוב, ירוק במקרים חמורים לשחור והצטברות עובש אלו הן התוצאות המצערות שאליהן מובילה הנזילה. דעו כי אמנם כאשר ישנה נזילה אנו מבחינים רק בנזקים הנראים לעין מבחוץ אך כאשר קיימת נזילה, היא גורמת ללא ספק גם לנזקים פנימיים במבנה כגון חלודה ופגיעות שונות ונוספות כתוצאה מהימצאות מים קבועים בתוך רזי המבנה.
ציינו כי הרטיבות גורמת לשינויי בצבע הקירות והתקרות ולכן לרוב לאחר טיפול בנזילה מגיע השלב בו מזמינים צבע אשר מקלף את הצבע וצובע את המקום מחדש.

לסיכום, איתור נזילות במצלמה טרמית וטיפולן הינו תהליך בו בעל המקצוע צריך להפגין מקצועיות, יעילות ולעיתים גם יצירתיות. סקרנו לכם את שלבי הטיפול באיתור הנזילה בכדי שתוכלו להבין לקראת מה אתם הולכים במידה והנכם מנסים לאתר נזילה ולטפל בה.

מהי עלות איתור נזילות במצלמה טרמית

עלות איתור נזילה משתנה מבעל מקצוע למשנהו ותלויה כמובן בכמה גורמים:

  • אופי הנזילה- על איזה סדר גודל של נזילה מדובר?
  • מציאת מקור הנזילה- במאמר זה דנו בעובדה כי לעיתים למרות השימוש במצלמה תרמית לא ניתן למצוא את מקור הנזילה. במידה ובעל המקצוע מסיים את איתור הנזילה באמצעות מצלמה טרמית כמובן שהמחיר שיגבה יהיה נמוך מאשר איתור בו נדרש להרים מרצפות, לשבור קירות ולעבוד במשך שעות רבות ואף ימים.
  • וותק בעל המקצוע- בדרך כלל בעל מקצוע וותיק גובה מחיר יקר יותר בגין עבודתו עקב העובדה המוכחת שיש לו ניסיון רב והוא יכול להעניק עצות וכלים רבים אותם בעל מקצוע חדש בתחום לא בהכרח יכול לתת ללקוחותיו.
  • מוניטין- קיימים אינסטלטורים אשר יש להם מוניטין חזק ובעקבות כך הם גובים מחיר יקר יותר מהמחירים המוצעים בשוק. למרות זאת, לקוחות נוטים לפנות אליהם עקב העניין שהם יודעים כי מדובר במקצוענים אמיתיים.
  • שימוש במכשירים שונים בעת העבודה- לעיתים לא ניתן לאתר במצלמה טרמית את מקור הנזילה ולכן יש להשתמש במגוון רחב יותר של מכשירים לאיתור הנזילה. שימוש במכשור רב ומתקדם כמובן שעולה כסף. כמו כן, ישנם מצבים סבוכים בהם האינסטלטור צריך להגיע כמה ימים לאחר ביקורו הראשון עם מכשור נוסף לבדוק את השטח.

כפי שניתן להסיק, איתור נזילות במצלמה טרמית זהו לא תמיד כלי מוחלט אשר יודע בוודאות ולעיתים ישנם מצבים בהם גם שימוש במצלמה לא מספיק. אך יחד עם זאת, אין ספק כי מצלמה זו שינתה את פני מקצוע האינסטלציה ומקלה בהחלט בהרבה מקרים וגורמת לפתרון מהיר, יעיל ומדויק של הבעיה.
חברת nuflow איתור נזילות מים מתמחה במיוחד באיתור נזילות במצלמה תרמית ולא קיימת בעיה אחת שעמדה בפניה אשר לא פתרה אותה באופן סופי ומוחלט.
במידה ואתם סובלים מנזילות, התקשרו לחברה עוד היום והיו בטוחים כי הנכם בידיים הטובות ביותר!

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!