תיקון נזילות

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

מחפשים חברה מקצועית לביצוע תיקון נזילות? קבלן אינסטלציה או אינסטלטור? דרך האתר nuflow תוכלו לאתר בעלי מקצוע בתחום איתור ותיקון הנזילות. אנו נשמח לסייע לכם ולהתאים עבורכם את בעל המקצוע על פי הבעיה או הנזילה שיש אצלכם בנכס ולחסוך לכם הרבה מאוד כאבי ראש ובלאגנים.

תיקון נזילות מאיפה בכלל מתחילים?

כדי לבצע תיקון נזילות, לא משנה מה סוג הנזילה שיש אצלכם בבית, בדירה או בעסק, יש קודם כל לגלות את המקור לנזילה כלומר לבצע איתור נזילות. איתור נזילות מים נעשה בכל מיני אמצעים בהתאם לסוג הבעיה והנזק. היום ניתן לאתר נזילות באמצעות מכשירים כמו מצלמה תרמית, איתור נזילות באמצעות סאונד או גז, בקלות ובמהירות מבלי לבצע הרס בקירות או בתשתיות.

תיקון נזילות אל תתמהמהו גשו מיד לעבודה

מים הם אמנם מקור החיים ואין אנו יכולים לחיות בלעדיהם אפילו לא יום אחד. יחד עם זאת, במקרה של תיקון נזילות הם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך. כדי לבצע תיקון של הנזילה חשוב להיעזר באינסטלטור מומחה שמחזיק בכלים, בידע ובניסיון, בחברה מקצועית לאיתור ותיקון נזילות או באיש מקצוע אחר מהתחום.  כאמור, בעזרת ידע, ניסיון ושימוש באמצעים מתקדמים וטכנולוגיות רבות, דוגמת מצלמה תרמית ניתן לקצר משמעותית את זמן איתור הנזילה, את זמן התיקון שלה וכך בעצם להימנע מקידוחים ושבירות, מה שלא היה אפשרי פעם.

נזילה היכן את בכלל?

כאמור, כדי שנוכל לתקן את הנזיל אנחנו צריכים קודם כל להבין מאיפה היא מגיעה. נזילה יכולה להיווצר כתוצאה משלושה גורמים עיקריים:

  1. נזילה מהצנרת
  2. נזילה כתוצאה מליקויים או בעיות במערכות האיטום
  3. נזילה מהגג

רוב הצנרת בדירה, בבית או במשרד שלנו נמצאת מתחת לרצפות או מאחורי הקירות. מכיון ואין אנו רואים את הצינורות הללו, קשה לאתר את הנזילות ואם אנחנו נחכה למרות שראינו סימנים המעידים על נזילה, זה עלול לגרום לנזק חמור הרבה יותר. למעשה, ככל שהזמן עובר, הצינורות צוברים חלודה, קורוזיה ועוברים תהליך של בלאי מה שהופך אותם לבלויים.
לפעמים גם מדובר בתרמוסטט בלוי שגורם לשינויים בטמפרטורה ואז בגלל שהמים חמים מדי הצנרת נפגעת ואז נוצרות להן נזילות. יש גם לא מעט מקרים בהם עבודת הריצוף לא נעשתה באופן מקצועי, הגג לא נאטם כמו שצריך ואז זה גורם לנזילות מסוגים שונים.  חשוב לדעת כי כשמדובר בנזילה כתוצאה מליקויים במערכת האיטום, חייבים לתקן את  המערכת הזו בהתאם לסוג הגג או הקיר החיצוני ובצורה יסודית ומקצועית אחרת הנזילה תחזור על עצמה פעם אחר פעם.

סימנים המעידים על נזילה או נזילות שאסור להתעלם מעם:

  1. טפטופים
  2. קירות רטובים
  3. תקרה רטובה
  4. עובש
  5. קילופים מהקירות
  6. צבע צהבהב של המרצפות
  7. חשבון מים מנופל

איך בוחרים בעל מקצוע לתיקון נזילות?

בדיוק כאן אנחנו באתר nuflow נמצאים כאן בשבילכם. אספנו עבורכם את המומחים המובילים והמקצועיים בישראל באיתור ותיקון נזילות בהתאמה אישית לפי סוג הבעיה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם באתר ונשמח לתת לכם מענה מהיר ויעיל לאיתור ותיקון הנזילה.

תיקון מקצועי של נזילות מים
Man at home dealing with neighbor flood leak

תיקון נזילות בגג רעפים כדי להכיר

כאמור אחת הנזילות הכי נפוצות היא נזילה בגג. בדרך כלל את הנזילות הללו אנו מגלים רק אחרי שיש סימנים בקירות לנזילה. הקירות רטובים או לחים, הסיד מתקלף וכדומה. בשלב הזה עלינו להזמין מומחה לאיתור נזילות בגג כדי למנוע היווצרות של עוד ועוד נזק.  אם מדובר ברעפים לקויים, יש להזמין גגן שיעלה אל הגג ויבין איזה רעף או קבוצת הרעפים לא נמצאים במקום או נשברו. לרוב מדובר רק ברעף אחד שגורם לנזילה. תפקידו של הגגן במקרה הזה הוא  להוציא את הרעפים שכשלו ובמקומם למקם רעפים חדשים מהסוג שמותקן על הגג שלכם. אם אתם בונים בית חדש, תמיד כדאי להזמין כמו נכבדת של רעפים נוספים למקרים שכאלה.

הרי לא תמיד יהיה לגגן שבחרתם מלאי רעפים באותו הצבע בדיוק ולכן כדאי לחשוב על זה לפני כן. אם יש לכם נזילה בגג יש סיכוי מאוד גבוה שתצטרכו לבצע חידוש של האיטום תחת הרעפים אותו ניתן לעשות באמצעות יריעות ביטומניות או באמצעות חומרים אקריליים, תלוי באיטום שכבר יש לכם ותלוי גם בסוג הגג.

תיקון נזילות בגג איך בוחרים בעל מקצוע?

כמו כל תחומי הבנייה גם בתחום איטום הגגות ותיקון הרעפים ישנם כל מיני סוגים של בעלי מקצוע ולכן חשוב לדעת איך לבחור אחד שיספק לכם מענה מלא לפתרון החל מאיתור הנזילה, דרך תיקונה ועד תיקון מערכת האיטום בגג. תמיד תוכלו להיעזר באנשים שאתם מכירים וכך לבחור דרך המלצות חברה לתיקון נזילות ושיקום של מערכת האיטום בגג שלכם. תמיד גם ניתן להיעזר ברשת האינטרנט, שם יש לא מעט המלצות על חברות ובעלי מקצוע אמינים.

תיקון נזילות מים בשלבים איך זה מתבצע?

לאחר שיזהיתם שיש אצלכם בבית נזילה על ידי אחד מהסימנים שתיארנו לעיל ובחרתם בעל מקצוע על פי כל הקריטריונים לבחירת בעל מקצוע, הנה השלבים בתיקון נזילות מים.

  1. שלב ראשון תשאול – איש מקצוע לא ייגש ישר לטפל בנזילה עד שהוא לא אבחן וזיהה אותה באופן וודאי. בעל המקצוע ישאל אתכם שאלות כמו מתי החלו להופיע הסימנים לנזילה, מה עשיתם עד כה, האם בוצעו תיקונים או שינויים, האם התקנתם מכשירים חדשים או ביצעתם שיפוץ.
  2. בדיקה – לאחר שיש לבעל המקצוע את כל האינפורמציה לה הוא היה זקוק, עליו לבצע בדיקה מקיפה באזור הנזילה ובסביבה המקיפה אותה. עליו לבדוק לעתים גם את הגג או חללים סמוכים כדי שהבעיה תאותר ביסודיות.
  3. בחירת דרך פעולה- לאחר שבעל המקצוע איתר את הבעיה והבין את המיקום המדויק של הנזילה הוא יוכל לאבחן אותה באופן מקצועי ומדויק. בשלב זה הוא הבין מאיפה מגיע הנזילה – צנרת המים, הביוב, הגג ואז יבחר במכשור המתאים.
  4. דו“ח איתור נזילות – מסמך שהוא חובה בתהליך איתור הנזילה ומפרט את פירוט הנזילה או הנזילות, תקלות וליקויים. עליו להציג בפניכם דרכים ושיטות עבודה לתקלות ולתיקונן כולל הצעת מחיר לתיקון.
  5. בחירת דרך לתיקון – לאחר שיש את הדו“ח והתקלה אותרה, בוחרים את הדרך היעילה ביותר לבצע את התיקון ולמנוע הופעה של נזילות נוספות בטווח הארוך.

לסיכום, עולם האינסטלציה והנזילות הוא עולם מורכב הדורש ידע וניסיון רב בתחום. לכן, לפני שאתם נכנסים למצב פעולה, בדקו היטב את מי אתם מזמינים אליכם הביתה, שאלו את השאלות הנכונות, וודאו שמדובר בחברה או בעל מקצוע אמין ורק אז המשיכו בתהליך. זכרו! בנזילות אין זמן לבזבז. ככל שתפנו לבעל מקצוע מהר יותר כך ניתן יהיה לעלות על הבעיה ולמצוא תכנית לפעולה ותיקון.

לפרטים ומידע נוסף אודות תיקון נזילות ואיתור נזילות, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם בכל שאלה או בקשה.  דרך האתר nuflow תוכלו לאתר בעלי מקצוע בתחום איתור ותיקון הנזילות. אנו נשמח לסייע לכם ולהתאים עבורכם את בעל המקצוע על פי הבעיה או הנזילה שיש אצלכם בנכס ולחסוך לכם הרבה מאוד זמן, אנרגיה וכאבי ראש. התוצאות מובטחות וגם האחריות.

 

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!